Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-01-2022 10:41:00 |
Składania : | 17-01-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100 - 102 informuje o prowadzonym postępowaniu - realizacji zamówienia na zakup i dostawę materiałów administracyjno - biurowych (9-ciu pozycji asortymentu), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku - ZAPYTANIE OFERTOWE.
Zapraszamy do złożenia ofert w przypadku możliwości zrealizowania ww. zamówienia poprzez wypełnienie FORMULARZA OFERTOWEGO, zgodnie z załącznikiem nr 1a-b/ SZKOL. do postępowania oraz jego przesłanie poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, najpóźniej do dnia 17.01.2022 r. godz. 09:00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od daty złożenia zamówienia.
Warunki dostawy:
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-01-14 14:22 | Zabezpieczenie Szkolenia |
Szanowni
Państwo, Proszę podczas składania wyceny oferty w 1 pozycji - Zakup i dostawa 9-ciu pozycji asortymentu; sumaryczna ilość: 870 szt., wpisać "symboliczną wartość 1 zł." ze względów technicznych obsługi platformy. Rzeczywistą wycenę asortymentu przedstawić w załączonym dokumencie - FORMULARZ OFERTOWY. Serdecznie Przepraszamy za utrudnienia |
Komunikaty