Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-01-2022 10:30:00 |
Składania : | 21-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-01-2022 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny lub załączony formularz do postępowania
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-10 12:26 | Tomasz Lisewski |
UNIEWAŻNIENIE
POSTĘPOWANIA
Działając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP. |
2022-01-21 12:13 | Tomasz Lisewski |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
2022-01-20 08:15 | Tomasz Lisewski |
Do
dnia
20
stycznia
2022
roku
wpłynęły
następujące
pytania
do
postępowania: 1. Jak ma wyglądać plan higieny? Ad. 1 Zgodnie z przyjętymi zasadami i normami technicznymi stosowanymi w budynkach użyteczności publicznej 2. Dlaczego wymagają Państwo aż trzech pracowników przy powierzchni 800m2? Na wielu obiektach taką powierzchnię sprząta 1 pracownik, czasem dwóch. Przy trzech koszt usług wzrasta, a pracownicy mają mało pracy. Ad. 2 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie 3 pracowników na min.1/2 etatu. 3. Zamawiający w zapytaniu ofertowym, w punkcie dotyczącym zatrudnienia wymaga od Wykonawcy skierowania minimum 3 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do realizacji zamówienia. Czy jest to ilość osób bezwzględnie konieczna? Jeżeli tak, to proszę o wskazanie wymiaru etatu każdego pracownika. Ad. 3 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie 3 pracowników na min.1/2 etatu. 4. Bardzo prosimy o sprecyzowanie kryterium wyboru oferty. W zapytaniu ofertowym w punkcie numer 5 za plan higieny można otrzymać - 10 pkt, natomiast za wykorzystywanie sprzętu elektrycznego do realizacji zamówienia - 20 pkt. W punkcie 5.1 punktacja jest odwrotna, w związku z tym zapisy są sprzeczne, prosimy o wyjaśnienie. Ad. 4 Zamawiający poprawia zapis w pkt. 5.1 i 5.2 zgodnie z pkt. 5 *cena - 70 pkt *plan higieny - 10 pkt *wykorzystywanie sprzętu elektrycznego do realizacji zamówienia - 20 pkt. 5. Proszę o informację dot. wymagania przez zamawiającego 3 pracowników. Proszę określić w jakim wymiarze (godzinowym lub etatowym) mają być zatrudnione w/w osoby Ad. 5 Zamawiający dopuszcza zatrudnienie 3 pracowników na min.1/2 etatu. 6. Proszę o przedstawienie szczegółowego spisu pomieszczeń w Nadleśnictwie wraz z powierzchnią oraz wskazaniem rodzaju nawierzchni np. Pokój nr 1 - wykładzina - 30 m2; Ad. 6 Zamawiający nie udostępnia szczegółowego spisu pomieszczeń, zgodnie z zapisami zawartymi w zapytaniu ofertowym " Zamawiający w celu sporządzenia prawidłowej wyceny, udostępni wykonawcy siedzibę w celu dokonania przeglądu". 7. Proszę o przedstawienie Ilości oraz powierzchni okien w m2 oraz powierzchni w m2 balustrady szklanej; Ad. 7 j.w. w pkt. 6 8. Proszę o przedstawienie planu Nadleśnictwa w celu przygotowania Planu sprzątania pomieszczeń. Ad. 8 j.w. w pkt. 6 9. Czy plan sprzątania pomieszczeń winien być dołączony do oferty wraz z planem higieny? Ad. 9. Plan sprzątania winien być dołączony do oferty 10. Czy na koordynatora może być wyznaczona jedna z osób (3) sprzątających. Ad. 10 Tak |
Komunikaty