Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-21/22/3/Z Usługa przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków

Justyna Gruszczyńska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 12-01-2022 09:46:00
Składania : 03-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 03-02-2022 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 121.68 2022-01-12 09:46:00 Postępowanie
SWZ- WZP-21-22-3-Z .pdf pdf 875.96 2022-01-12 09:46:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 236 2022-01-12 09:46:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 91.99 2022-01-17 09:27:09 Publiczna wiadomość
Sprostowanie WZP-120-21-22.pdf pdf 48.88 2022-01-18 14:35:45 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ z dnia 18.01.2022 r. - wersja edytowalna.docx docx 17.6 2022-01-18 14:35:45 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi WZP-130-21-22.pdf pdf 95.07 2022-01-19 10:57:06 Publiczna wiadomość
Pytanie i odpowiedź WZP-157-21-22.pdf pdf 65.82 2022-01-20 15:31:28 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi WZP-165-21-22.pdf pdf 91.34 2022-01-21 15:44:21 Publiczna wiadomość
Załączniki nr 6-8 do SWZ z dnia 21.01.2022 r. - wersja edytowalna.doc doc 197.5 2022-01-21 15:44:21 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ, WZP-184-21-22.pdf pdf 68.78 2022-01-26 09:05:53 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 65.63 2022-01-26 09:05:53 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi WZP-207-21-22.pdf pdf 51.54 2022-01-27 14:45:35 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert WZP_273_21_22.pdf pdf 53.39 2022-02-03 12:01:16 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 228.02 2022-02-03 12:01:16 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronę postępowania WZP_383_21_22.pdf pdf 70.46 2022-02-10 14:27:32 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronę postępowania, WZP-383-21-22.pdf pdf 225.95 2022-02-10 14:27:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2022-OJS076-208355-pl.pdf pdf 102.02 2022-04-20 08:33:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-20 08:33 Justyna Gruszczyńska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-02-10 14:27 Justyna Gruszczyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-02-03 12:01 Justyna Gruszczyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 11 666 000,00 zł brutto, w tym:
- w zamówieniu podstawowym: 10 368 000,00 zł brutto;
- w prawie opcji: 1 298 000,00 zł brutto.
2022-01-27 14:45 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 8:
proszę o informację czy w załączniku nr 1 do SWZ w Ofercie Wykonawcy W punkcie I podpunkt 1 (str. 29) prawidłowe jest sformułowanie "MARŻA" za wyżywienie?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że sformułowanie „marża” użyte w załączniku nr 1 do SWZ jest prawidłowe.

Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-01-26 09:05 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o zmianie zapisów SWZ w następującym zakresie:

1. Rozdz. VIII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie „Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 03.05.2022 r.”.
2. Rozdz. XI ust. 11 SWZ otrzymuje brzmienie „Termin składania ofert upływa w dniu 03.02.2022 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar”.
3. Rozdz. XII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 03.02.2022 r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert”.


Zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.

Zmiana treści SWZ, W [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-01-21 15:44 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 6:
wypełniając załączniki (nr 6,7,8) zauważyłem błąd. W każdym z załączników pod głównym wytłuszczonym nagłówkiem widnieje treść z nim niezgodna, tj : "Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia na Usługę przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków, nr ref.: WZP-21/22/3/Z przedstawiam/y wykaz usług wykonanych/wykonywanych, spełniających wymogi zawarte w Rozdz. V ust. 2 pkt 3 SWZ. Należy podać wykaz usług mimo że treść nagłówka tyczy się czegoś innego, np. wykazu narzędzi. Czy taki błąd przy składaniu załączników wraz
z ofertą nie będzie niósł za sobą żadnych konsekwencji?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że załączniki nr 6-8 do SWZ stanowią jedynie wzory informacji, jakie ma przedstawić Wykonawca na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający informuje również, że załącza nowe wzory załączników nr 6, 7 i 8 do SWZ.

Pytanie nr 7:
W opublikowanym SWZ do przetargu WZP-21-22-3-Z nie dopatrzyłem się informacji odnośnie możliwości dokonania wizji lokalnej. Proszę o informację czy istnieje możliwość obejrzenia stołówki przed przystąpieniem do przetargu. Jeśli tak, to w jakim terminie ?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w dniu 26.01.2022 r. o godz. 12:00
w Oddziale Prewencji Policji w Warszawie przy ul. Puławskiej 44E w Piasecznie. Zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenie się do Biura przepustek OPP najpóźniej do godz. 11:50.

W związku z pytaniem nr 6 Zamawiający załącza nowe wzory:
– Załącznik nr 6 do SWZ
– Załącznik nr 7 do SWZ
– Załącznik nr 8 do SWZ

Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Załączniki nr 6-8 do [...].doc

2022-01-20 15:31 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 5 :
Nawiązując do pytania nr 3.
Poproszę o podanie wielkości czynszu za dzierżawę obiektu oraz wielkość opłat za media (prąd/gaz) z ostatniego miesiąca lub średnią z ostatniego półrocza.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że obecny najemca stołówki w Oddziale Prewencji Policji KSP
w Piasecznie obciążony jest średniomiesięcznymi następującymi kosztami:
- czynsz/dzierżawa: 0 zł;
- energia elektryczna: 3 686,83 zł;
- zimna woda i ścieki: 1 595,72 zł.
W wyliczeniu wzięto pod uwagę okres półroczny, za który do chwili obecnej, wystawiono obciążenia dla obecnego najemcy, tj. od czerwca do listopada 2021 r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że obecny najemca posiada własną umowę na odbiór odpadów, a zatem Zamawiający nie zna kosztów w tym zakresie.


Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Pytanie i odpowiedź [...].pdf

2022-01-19 10:57 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 1:
Czy podana w specyfikacji ilość żywionych (400) jest ilością stałą? Jeśli nie, jaka była najniższa ilość żywionych w okresie obecnie trwającej umowy?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że wskazana w SWZ liczba 400 nie jest ilością stałą, a jedynie szacunkową ilością funkcjonariuszy Policji przyjmowanych na poszczególną edycję adaptacji zawodowej. Zgodnie z zapisami Rozdz. XIX § 4 ust. 1 SWZ Zamawiający będzie codziennie do godz. 12:00 przekazywał Wykonawcy zamówienia, w których określi ilość posiłków na dzień następny.
Ponadto Zmawiający informuje, iż w roku 2021 złożono zamówienie na: 112 534 śniadań, 111 569 obiadów oraz 112 281 kolacji.

Pytanie nr 2:
Czy podana stawka żywieniowa może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że stawka żywieniowa może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany rozporządzenia MSWiA w tym zakresie.

Pytanie nr 3:
Czy istnieją jakieś opłaty za użytkowanie obiektu nieuwzględnione w specyfikacji? Jeśli tak, to jakie?
Odpowiedź:
Zmawiający informuje, że istnieją dodatkowe opłaty za użytkowanie budynku, w którym znajduje się stołówka. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania osobnej umowy na dzierżawę stołówki, a tym samym będzie ponosił stosowne koszty za zużyte media. Dodatkowo, zgodnie
z Rozdz. XIX § 2 ust. 1 pkt 4 SWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek zachowania czystości
w pomieszczeniach stołówki (jadalnia, hall, zmywalnia, toalety), więc dochodzą dodatkowe koszty związane z utrzymaniem czystości i zapewnieniem środków czystości.

Pytanie nr 4:
Czy zaplecze stołówki pozwala na przygotowywanie posiłków na miejscu?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zaplecze stołówki nie jest przystosowane do przygotowywania posiłków.

Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-01-18 14:35 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego informuje, że w ww. postępowaniu w pkt II ppkt 2 formularza Oferty Wykonawcy (wzór -załącznik nr 1 do SWZ) wystąpiła oczywista omyłka pisarska. Prawidłowy zapis pkt II ppkt 2 brzmi następująco: Stawka podatku VAT za świadczoną usługę wyżywienia wynosi 8%.

W załączeniu prawidłowy formularz Oferty Wykonawcy, wzór-załącznik nr 1 do SWZ.

Sprostowanie WZP-120 [...].pdf

Załącznik nr 1 do SW [...].docx

2022-01-17 09:27 Justyna Gruszczyńska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 842