- Strona główna
- Postępowanie ID 561059
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-21/22/3/Z Usługa przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gruszczyńska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-01-12 09:46:00
-
Składania2022-02-03 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-02-03 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-04-20
08:33:22
|
Justyna Gruszczyńska |
Ogłoszenie
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
2022-02-10
14:27:32
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2022-02-03
12:01:16
|
Justyna Gruszczyńska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2022-02-03
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
11
666
000,00
zł
brutto,
w
tym: - w zamówieniu podstawowym: 10 368 000,00 zł brutto; - w prawie opcji: 1 298 000,00 zł brutto. |
2022-01-27
14:45:35
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytania
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie nr 8: proszę o informację czy w załączniku nr 1 do SWZ w Ofercie Wykonawcy W punkcie I podpunkt 1 (str. 29) prawidłowe jest sformułowanie "MARŻA" za wyżywienie? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że sformułowanie „marża” użyte w załączniku nr 1 do SWZ jest prawidłowe. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-01-26
09:05:53
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
137
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
zmianie
zapisów
SWZ
w
następującym
zakresie: 1. Rozdz. VIII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie „Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 03.05.2022 r.”. 2. Rozdz. XI ust. 11 SWZ otrzymuje brzmienie „Termin składania ofert upływa w dniu 03.02.2022 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar”. 3. Rozdz. XII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 03.02.2022 r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert”. Zmiany zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Załączniki |
2022-01-21
15:44:21
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 6: wypełniając załączniki (nr 6,7,8) zauważyłem błąd. W każdym z załączników pod głównym wytłuszczonym nagłówkiem widnieje treść z nim niezgodna, tj : "Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia na Usługę przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków, nr ref.: WZP-21/22/3/Z przedstawiam/y wykaz usług wykonanych/wykonywanych, spełniających wymogi zawarte w Rozdz. V ust. 2 pkt 3 SWZ. Należy podać wykaz usług mimo że treść nagłówka tyczy się czegoś innego, np. wykazu narzędzi. Czy taki błąd przy składaniu załączników wraz z ofertą nie będzie niósł za sobą żadnych konsekwencji? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że załączniki nr 6-8 do SWZ stanowią jedynie wzory informacji, jakie ma przedstawić Wykonawca na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający informuje również, że załącza nowe wzory załączników nr 6, 7 i 8 do SWZ. Pytanie nr 7: W opublikowanym SWZ do przetargu WZP-21-22-3-Z nie dopatrzyłem się informacji odnośnie możliwości dokonania wizji lokalnej. Proszę o informację czy istnieje możliwość obejrzenia stołówki przed przystąpieniem do przetargu. Jeśli tak, to w jakim terminie ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wizja lokalna odbędzie się w dniu 26.01.2022 r. o godz. 12:00 w Oddziale Prewencji Policji w Warszawie przy ul. Puławskiej 44E w Piasecznie. Zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenie się do Biura przepustek OPP najpóźniej do godz. 11:50. W związku z pytaniem nr 6 Zamawiający załącza nowe wzory: – Załącznik nr 6 do SWZ – Załącznik nr 7 do SWZ – Załącznik nr 8 do SWZ Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-01-20
15:31:28
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytania
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie nr 5 : Nawiązując do pytania nr 3. Poproszę o podanie wielkości czynszu za dzierżawę obiektu oraz wielkość opłat za media (prąd/gaz) z ostatniego miesiąca lub średnią z ostatniego półrocza. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że obecny najemca stołówki w Oddziale Prewencji Policji KSP w Piasecznie obciążony jest średniomiesięcznymi następującymi kosztami: - czynsz/dzierżawa: 0 zł; - energia elektryczna: 3 686,83 zł; - zimna woda i ścieki: 1 595,72 zł. W wyliczeniu wzięto pod uwagę okres półroczny, za który do chwili obecnej, wystawiono obciążenia dla obecnego najemcy, tj. od czerwca do listopada 2021 r. Jednocześnie Zamawiający informuje, że obecny najemca posiada własną umowę na odbiór odpadów, a zatem Zamawiający nie zna kosztów w tym zakresie. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-01-19
10:57:06
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
135
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 1: Czy podana w specyfikacji ilość żywionych (400) jest ilością stałą? Jeśli nie, jaka była najniższa ilość żywionych w okresie obecnie trwającej umowy? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wskazana w SWZ liczba 400 nie jest ilością stałą, a jedynie szacunkową ilością funkcjonariuszy Policji przyjmowanych na poszczególną edycję adaptacji zawodowej. Zgodnie z zapisami Rozdz. XIX § 4 ust. 1 SWZ Zamawiający będzie codziennie do godz. 12:00 przekazywał Wykonawcy zamówienia, w których określi ilość posiłków na dzień następny. Ponadto Zmawiający informuje, iż w roku 2021 złożono zamówienie na: 112 534 śniadań, 111 569 obiadów oraz 112 281 kolacji. Pytanie nr 2: Czy podana stawka żywieniowa może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że stawka żywieniowa może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany rozporządzenia MSWiA w tym zakresie. Pytanie nr 3: Czy istnieją jakieś opłaty za użytkowanie obiektu nieuwzględnione w specyfikacji? Jeśli tak, to jakie? Odpowiedź: Zmawiający informuje, że istnieją dodatkowe opłaty za użytkowanie budynku, w którym znajduje się stołówka. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania osobnej umowy na dzierżawę stołówki, a tym samym będzie ponosił stosowne koszty za zużyte media. Dodatkowo, zgodnie z Rozdz. XIX § 2 ust. 1 pkt 4 SWZ, na Wykonawcy ciąży obowiązek zachowania czystości w pomieszczeniach stołówki (jadalnia, hall, zmywalnia, toalety), więc dochodzą dodatkowe koszty związane z utrzymaniem czystości i zapewnieniem środków czystości. Pytanie nr 4: Czy zaplecze stołówki pozwala na przygotowywanie posiłków na miejscu? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zaplecze stołówki nie jest przystosowane do przygotowywania posiłków. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. Załączniki |
2022-01-18
14:35:45
|
Justyna Gruszczyńska |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego
informuje,
że
w
ww.
postępowaniu
w
pkt
II
ppkt
2
formularza
Oferty
Wykonawcy
(wzór
-załącznik
nr
1
do
SWZ)
wystąpiła
oczywista
omyłka
pisarska.
Prawidłowy
zapis
pkt
II
ppkt
2
brzmi
następująco:
Stawka
podatku
VAT
za
świadczoną
usługę
wyżywienia
wynosi
8%.
W załączeniu prawidłowy formularz Oferty Wykonawcy, wzór-załącznik nr 1 do SWZ. Załączniki |
2022-01-17
09:27:09
|
Justyna Gruszczyńska |
Ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?