Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 14-01-2022 09:27:00 |
Placing offers : | 21-01-2022 14:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Zapytanie ofertowe
na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do
urządzeń drukujących dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy
Kopernikańskiej w Toruniu
I. ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzka
Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu
ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń
tel. (56) 622 66 42
http://www.ksiaznica.torun.pl
e-mail:
sekretariat@ksiaznica.torun.pl
zaprasza do
złożenia oferty na:
sukcesywne dostawy materiałów
eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, tj. tuszy, tonerów, bębnów.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są
sukcesywne dostawy tuszy, tonerów, bębnów, realizowane na rzecz Wojewódzkiej
Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia stanowi Załącznik nr 1 Formularz
asortymentowo - cenowy.
3. Podane w Załączniku nr 1 w poz.
1-7, 9-13 materiały stanowią wkłady zamienne poddane przez producenta testom na
wydajność spełniającym wymagania norm: ISO/IEC 19752 - norma dotycząca tonerów
do drukarek laserowych monochromatycznych, ISO/IEC 19798 - dotycząca tonerów do
kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 - dotycząca kartridży do drukarek
atramentowych, który wdrożył procedurę zarządzania jakością spełniającą
wymagania normy ISO 9001-2000. Wyjątek stanowią materiały w poz. 8, 14, 15,
które mają być materiałem oryginalnym (wyrób producenta urządzenia), muszą być
w 100% fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane (nie będą stanowić
produktów uprzednio używanych lub ponownie napełnianych), oryginalnie zapakowane,
posiadające min.12-miesięczną przydatność do użycia licząc od dnia dostawy oraz
gwarancję na cały okres użytkowania do wyczerpania zawartości wkładu.
4. Okres gwarancji: 24 miesiące od chwili dostarczenia danej partii materiałów do Zamawiającego. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu gwarancji udzielonej przez producentów materiałów Wykonawca przez okres 24 miesięcy odpowiadać będzie względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dostarczonych materiałów.
5. W ramach zamówienia zostanie
wybrany Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę cenową.
6. Cena oferty powinna zawierać
wszystkie koszty do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dostaw,
koszty przesyłek zareklamowanych materiałów.
7. Dostawy tuszy i tonerów realizowane
będą na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta będzie
najkorzystniejsza cenowo. Dostawy będą realizowane raz w miesiącu do siedziby
Zamawiającego przy ul. Słowackiego 8, 87 – 100 Toruń.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Planowany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.
3. Wymagany termin związania ofertą – minimum 30 dni.
IV.
SKŁADANIE OFERT
1. Oferty
należy złożyć poprzez platformę zakupową Zamawiającego:
https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica.torun .
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Ofertę należy złożyć na wszystkie materiały zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Wykonawca może przed
upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
V.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający niezwłocznie po otwarciu i
ocenie złożonych ofert poinformuje wykonawców o wynikach zapytania ofertowego.
VIII.
DODATKOWE INFORMACJE
1. Dodatkowych informacji udziela
Edyta Małgorzata Różańska pod numerem telefonu 56 622 66 42 w. 124 lub poprzez
platformę zakupową Zamawiającego.
2. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
przyczyny.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56 622 66 42 w. 124.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-01-28 11:21 | Małgorzata Różańska | Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym zapytaniu ofertowym. |
Announcements