Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ADM.3811.1.2022 Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu

Deadlines:
Published : 14-01-2022 09:27:00
Placing offers : 21-01-2022 14:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Zapytanie ofertowe 

na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu

 

I.  ZAMAWIAJĄCY                                                                                                     

Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu 

ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń

tel. (56) 622 66 42 

http://www.ksiaznica.torun.pl

e-mail: sekretariat@ksiaznica.torun.pl

 

zaprasza do złożenia oferty na:

sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, tj. tuszy, tonerów, bębnów.

 

 II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tuszy, tonerów, bębnów, realizowane na rzecz Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1  Formularz asortymentowo - cenowy.

3. Podane w Załączniku nr 1 w poz. 1-7, 9-13 materiały stanowią wkłady zamienne poddane przez producenta testom na wydajność spełniającym wymagania norm: ISO/IEC 19752 - norma dotycząca tonerów do drukarek laserowych monochromatycznych, ISO/IEC 19798 - dotycząca tonerów do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 - dotycząca kartridży do drukarek atramentowych, który wdrożył procedurę zarządzania jakością spełniającą wymagania normy ISO 9001-2000. Wyjątek stanowią materiały w poz. 8, 14, 15, które mają być materiałem oryginalnym (wyrób producenta urządzenia), muszą być w 100% fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane (nie będą stanowić produktów uprzednio używanych lub ponownie napełnianych), oryginalnie zapakowane, posiadające min.12-miesięczną przydatność do użycia licząc od dnia dostawy oraz gwarancję na cały okres użytkowania do wyczerpania zawartości wkładu.

4. Okres gwarancji: 24 miesiące od chwili dostarczenia danej partii materiałów do Zamawiającego. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu gwarancji udzielonej przez producentów materiałów Wykonawca przez okres 24 miesięcy odpowiadać będzie względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dostarczonych materiałów.

5. W ramach zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę cenową.

6. Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dostaw, koszty przesyłek zareklamowanych materiałów.

7. Dostawy tuszy i tonerów realizowane będą na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza cenowo. Dostawy będą realizowane raz w miesiącu do siedziby Zamawiającego przy ul. Słowackiego 8, 87 – 100 Toruń.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Planowany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r.                                                          

2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy.                                                                                                                      

3. Wymagany termin związania ofertą – minimum 30 dni.

IV. SKŁADANIE OFERT

1. Oferty należy złożyć poprzez platformę zakupową Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica.torun .                                  

2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.                                                                                                                                          

3. Ofertę należy złożyć na wszystkie materiały zawarte w formularzu asortymentowo - cenowym; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.                                                                                                                                                                                        

4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 

V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający niezwłocznie po otwarciu i ocenie złożonych ofert poinformuje wykonawców o wynikach zapytania ofertowego.

VIII. DODATKOWE INFORMACJE

1. Dodatkowych informacji udziela Edyta Małgorzata Różańska pod numerem telefonu 56 622 66 42 w. 124 lub poprzez platformę zakupową Zamawiającego.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

                                                                         

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56 622 66 42 w. 124.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1_Formularz_asortymentowo_cenowy.xlsx xlsx 14.67 2022-01-14 09:27:00 Proceeding
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 698.1 2022-01-28 11:21:17 Public message

Announcements

2022-01-28 11:21 Małgorzata Różańska Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym zapytaniu ofertowym.

Informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od daty podpisania umowy do 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz asortymentowo-cenowy - Należy załączyć wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany formularz asortymentowo-cenowy. Attachment required (0)
6 Gwarancja - 24 miesiące od chwili dostarczenia danej partii materiałów do Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 532