Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-01-2022 14:08:00 |
Składania : | 24-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 24-01-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Limanowa
34 – 600 Limanowa, ul. Mikołaja Kopernika 3
NIP:737-000-45-50
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Nadleśniczego Nadleśnictwa Limanowa z dnia 22.02.2021 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130.000 złotych netto”.
2. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia :
„Dostawa artykułów biurowych dla Nadleśnictwa Limanowa”
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sukcesywna artykułów biurowych dla Nadleśnictwa Limanowa w latach 2022 - 2024. Nadleśnictwo Limanowa będzie zamawiać zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem artykuły biurowe. Dostawy będą odbywać się 1 do 2 razy w miesiącu.
Wymienione w zapytaniu ofertowym artykuły biurowe stanowią główne przedmioty zaopatrzenia, a podane ilości stanowią przybliżoną wartość dla rocznego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany ilości zamawianych przedmiotów oraz zakupu innych artykułów z oferty wybranego Wykonawcy.
3. Opis wymagań:
Zamawiający wymaga szybkich dostaw w terminie nie dłuższym niż 12 godzin.
Ofertę składa się przez wypełnienie formularza ofertowego na platformie zakupowej.
Zamawiający wymaga podania w ofercie cen za wskazane w zapytaniu przedmioty.
Po za złożeniem Ceny oferty Wykonawca musi zaakceptować wymagane pola w formularzu ofertowym wpisując „Akceptuję”.
4. Kryteria oceny ofert:
1) Cena – 80%. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty, które może ponieść Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, w tym koszt dostaw. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x100 pkt x 80 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
2) Termin dostaw – 20%. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym w jakim terminie będą odbywały się dostawy.
Za wskazanie wymaganych 12 godzin Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za wskazanie 8 godzin Wykonawca otrzyma 10 pkt,
Za wskazanie 4 godzin Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający wybierze ofertę która uzyska najwyższą liczbę punktów.
5. Termin związania z ofertą: 30 dni.
Termin
realizacji zamówienia 31.12.2024 r.
6. Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Limanowa, z siedzibą przy ul. Kopernika 3, 34-600 Limanowa. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego, któremu podlega Administrator w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia na usługi i dostawy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy z wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych będą rejestry publiczne m.in. CEIDG, REGON, KRS. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz opis przysługujących praw osobie, której dane dotyczą znajduje się na stronie internetowej Administratora www.limanowa.krakow.lasy.gov.pl oraz w jego siedzibie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 539 530 993.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty