Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-01-2022 11:29:00 |
Składania : | 18-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-01-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z o.o. w Gdyni zaprasza do złożenia oferty na sukcesywne dostawy oleju napędowego do celów opałowych, zabarwionego i oznaczonego na czerwono.
Warunki realizacji zamówień:
1. Porozumienie zostanie zawarte na okres od dnia podpisania porozumienia do dnia 31.01.2023 r.
2. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę zamówienia, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową netto, adres dostawy oraz sposób i termin zapłaty.
3. Odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe winna uwzględniać koszty transportu na miejsce rozładunku podane w zamówieniu w obszarze działalności Zamawiającego.
* minimalna ilość zamawianego oleju przy jednej dostawie 1500 litrów
* miejscami rozładunku są kotłownie zlokalizowane na terenie obszaru administracyjnego miasta Gdyni, Rumi i Wejherowa.
* dostawy mają następować sukcesywnie w terminie od dnia podpisania porozumienia do 31.01.2023 r. Przewidywana częstotliwość w sezonie grzewczym to 3-4 dostawy w miesiącu. Poza sezonem grzewczym 1-2 dostawy w miesiącu. Dostawy uzależnione będą od panujących warunków atmosferycznych.
4. Ilości wskazane w niniejszym postępowaniu oszacowane zostały z zachowaniem należytej staranności, nie stanowią one jednak zobowiązania Zamawiającego do nabycia asortymentu w takim wymiarze, a służyć winny jedynie ocenie skali przewidywanych zamówień.
* szacowana ilość do zakupu na czas do 31.01.2023 r. to 200.000 litrów
a) Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości wymienionego asortymentu oraz asortymentu podobnego (zbieżnego) po wcześniejszym ustaleniu wysokości lub aktualności ceny do 31.01.2023 r.
5. Niezrealizowanie całości oraz ilości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
6. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, do wymiarów, formatu, wag, grubości, pojemności, rodzaju materiału, z którego dany artykuł został wykonany, służą określeniu wymagań wobec produktów oraz określeniu cech technicznych i jakościowych.
a) Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.
7. Ofertę należy złożyć dla wszystkich pozycji ujętych w zapytaniu wraz z podaniem nazwy Producenta.
8. Asortyment winien być wyceniony w PLN.
9. Na etapie badania ofert Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawców kart charakterystyki, a także do złożenia próbek zaoferowanego przez Wykonawców asortymentu.
10. Zamawiający poprawi w ofercie ewentualne oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
11. Wykonawca zobowiązuje się do:
- cyklicznych dostaw towarów na podstawie pisemnego zamówienia określającego: numer zamówienia, przedmiot zamówienia, j.m., ilość, cenę jednostkową, wartość netto i brutto;
- jak najszybszej wymiany wyrobów wadliwych, których wady zostały stwierdzone w trakcie odbioru dostawy;
- dostarczenia Zamawiającemu kopii wymaganych deklaracji zgodności, świadectw i dopuszczeń tj. informacji lub innych dokumentów producenta wyrobu dotyczących parametrów oferowanych towarów umożliwiających ich identyfikację;
- termin realizacji dostaw: od 2 do 4 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia.
12. Termin płatności: przelew do 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty jest zgodność dostarczonego asortymentu z treścią zamówienia.
13. Wykonawca winien posiadać koncesję na obrót paliwami płynnymi uwzględniającą kod CN oferowanego oleju opałowego.
14. Dokumentację przedmiotowego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego stanowią:
a) Zał. nr 1 – Klauzula informacyjna RODO,
b) Zał. nr 2 – Tabelaryczne zestawienie,
c) Zał. nr 3 – Wzór porozumienia handlowego EZP 95.
Postanowienia końcowe:
1. Niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu ustalenie proponowanej przez Państwa ceny jednostkowej, z uwzględnieniem "warunków realizacji zamówienia" oraz wyłonienie najkorzystniejszej cenowo oferty.
2. Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia, w każdym momencie przed lub po otwarciu ofert.
3. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
4. Postępowanie prowadzenie w trybie zapytania ofertowego nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w OPEC Sp. z o.o.
Wraz z ofertą należy złożyć wypełniony Załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego tabelaryczne zestawienie do EZP/95/2022.
Kwoty w załączniku mogą być wyrażone wyłącznie w PLN dla wszystkich pozycji w zestawieniu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy lub porozumienia handlowego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty