Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.5520.02.2022.SG Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet

Szymon Grabowski
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 11-01-2022 09:08:00
Składania : 21-01-2022 10:00:00
Otwarcia : 21-01-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Gmina Miejska Giżycko, z siedzibą w Giżycku (11-500) przy ul. Aleja 1 Maja 14, https://bip.gizycko.pl

zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy

z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 na:


„Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet”


I.        Przedmiotem zamówienia jest:

„Świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2024 r.”

II.      Zakres przedmiotowy zamówienia:

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

III.  Warunki udziału w postępowaniu:

  • Wypełniony prawidłowo formularz ofertowy na platformie zakupowej,
  • Akceptacja warunków udziału w postępowaniu i realizacji Zamówienia,
  • Załączony projekt umowy o treści proponowanej przez Wykonawcę. Ostateczna treść umowy zostanie ustalona w drodze negocjacji po ew. wyborze oferty. 

IV.     Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostępu do sieci Internet:

a)  symetryczne łącze o gwarantowanej przepustowości download/upload: 1000/1000 Mb/s,

b) publiczna adresacja IP - 1 klasa adresowa (256 adresów)

c)  24 godzinny dostęp do usługi,

d)  SLA na poziomie 99,8%,

e)  czas reakcji na zgłoszenie 2 godz. , czas usunięcia awarii maksymalnie 8 godzin od chwili zgłoszenia,

f) Wykonawca dostarczy statystyki MRTG (Multi Router Traffic Grapher) na każde żądanie Zamawiającego w okresie trwania umowy,

g)  miejsce świadczenia usługi: 11-500 Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14,

V.       Termin wykonania zamówienia: od 1 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2024 r.

VI.     Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

VII.   Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

VIII. Zamawiający zastrzega prawo:

a)      swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,

b)      odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)      zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

d)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

e)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

f)       wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.


IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą w tytule IDW).

     Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu. Wszelka komunikacja, w tym przekazywanie dokumentów w toku negocjacji, odbywa się za pomocą przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

     Osoby uprawnione do komunikacji z oferentami: pracownicy Biura Informatyki – Szymon Grabowski, Paweł Stefanowicz.


X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.01.2022 r. o godz. 10.05 w siedzibie Zamawiającego, pokój 119.


XI. Termin związania ofertą – 14 dni.


XII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.



Załączane pliki należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.


      Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2022-02-07 11:10 Szymon Grabowski Na podstawie pkt. VIII lit. c Zamawiający informuje o zamknięciu postępowania pn. "Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2024 r. " bez dokonania wyboru oferty,

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opłata abonamentowa Miesięczna opłata abonamentowa za korzystanie z usługi 33 miesiąc Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
2 Opłata aktywacyjna Jednorazowa opłata za uruchomienie usługi. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury w okresach miesięcznych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Świadczenie usługi od 1 kwietnia 2022 r. do 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Proponowany projekt umowy na realizacje usługi w formacie edytowalnym. Proszę potwierdzić wpisując "Załączono" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 467