Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-01-2022 09:08:00 |
Składania : | 21-01-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-01-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Gmina Miejska Giżycko, z siedzibą w Giżycku (11-500) przy ul. Aleja 1 Maja 14, https://bip.gizycko.pl
zaprasza do składania ofert w postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu Cywilnego Ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 na:
„Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet”
I. Przedmiotem zamówienia jest:
„Świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2024 r.”
II. Zakres przedmiotowy zamówienia:
Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 kwietnia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
IV. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostępu do sieci Internet:
a) symetryczne łącze o gwarantowanej przepustowości download/upload: 1000/1000 Mb/s,
b) publiczna adresacja IP - 1 klasa adresowa (256 adresów)
c) 24 godzinny dostęp do usługi,
d) SLA na poziomie 99,8%,
e) czas reakcji na zgłoszenie 2 godz. , czas usunięcia awarii maksymalnie 8 godzin od chwili zgłoszenia,
f) Wykonawca dostarczy statystyki MRTG (Multi Router Traffic Grapher) na każde żądanie Zamawiającego w okresie trwania umowy,
g) miejsce świadczenia usługi: 11-500 Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14,
V. Termin wykonania zamówienia: od 1 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2024 r.
VI. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VII. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
VIII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
f)
wyłącznej interpretacji zapisów
ogłoszenia, jak również jego załączników.
IX. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą w tytule IDW).
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu. Wszelka komunikacja, w tym przekazywanie dokumentów w toku negocjacji, odbywa się za pomocą przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
Osoby uprawnione do komunikacji z oferentami: pracownicy Biura Informatyki – Szymon Grabowski, Paweł Stefanowicz.
X. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.01.2022 r. o godz. 10.05 w siedzibie Zamawiającego, pokój 119.
XI. Termin związania ofertą – 14 dni.
XII. Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
Załączane pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
Jeżeli będą Państwo
mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na
platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-02-07 11:10 | Szymon Grabowski | Na podstawie pkt. VIII lit. c Zamawiający informuje o zamknięciu postępowania pn. "Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi na rzecz Zamawiającego dostępu do sieci Internet w okresie od 1 kwietnia 2022 r. do 31 grudnia 2024 r. " bez dokonania wyboru oferty, |
Komunikaty