Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do gwintownic na 2022 r. na potrzeby EPEC SP. z o.o.

Grażyna Śliwa
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ – Dział Zamówień i Umów
Termin:
Zamieszczenia : 10-01-2022 10:55:00
Składania : 19-01-2022 10:39:00
Otwarcia : 19-01-2022 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawy materiałów eksploatacyjnych do gwintownic na 2022 r. na potrzeby EPEC SP. z o.o.

Dostarczony towar powinien posiadać deklaracje zgodności, które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm. Wraz z ofertą należy dołączyć  karty katalogowe oferowanych materiałów.

Termin realizacji zamówienia: od dnia wyboru oferty do 31 grudnia 2022 roku.

Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg.

Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia.

Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.

Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.

Okres rękojmi: minimum 24 m-ce. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi – na 24 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia.

Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia

Cena ofertowa jest stała i nie ulega zmianie w 2021 r.

Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.

Warunki płatności:

a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.

b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku  "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula RODO EPEC.pdf pdf 354.08 2022-01-10 10:55:00 Kryterium

Komunikaty

2022-01-20 11:11 Grażyna Śliwa
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o. o. informuje, że postępowanie zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: HAAD sp. z o.o. 80-298 Gdańsk, ul. Geodetów 2.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 GŁOWICA GWINTUJĄCA R1/2 REMS 3 szt. Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
Fabryczna 3
82-300, Elbląg
(0)
2 GŁOWICA GWINTUJĄCA R3/4 REMS 2 szt. - (0)
3 GŁOWICA GWINTUJĄCA SZYBKOWYMIENNA REMS TYP S 1/2" 2 szt. - (0)
4 KÓŁKO TNĄCE DO RUR STALOWYCH REMS REMS R-845052 8 szt. - (0)
5 OLEJ SPEZIAL REMS 5 L REMS 5 L 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3, 82-300 Elbląg. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca, proszę potwierdzić. (0)
4 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO wpisując POTWIERDZAM

Klauzula RODO EPEC.p [...].pdf

(0)
5 Rabat Wykonawcy na urządzenia spoza oferty - W przypadku konieczności zamówienia rzeczy innych niż wskazane w ofercie, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu rzeczy ruchome z rabatem względem obowiązującego cennika Wykonawcy, proszę wpisać wysokość rabatu. (0)
6 Rękojmia - Proszę podać proponowany okres rękojmi, przy czym Zamawiający wymaga okresu rękojmi: minimum 24 m-ce. Rękojmia biegnie odrębnie dla każdego dostarczonego towaru, od momentu jego odbioru przez Zamawiającego. Zamawiający określa minimalny okres rękojmi – na 24 miesiące, niespełnienie tego wymogu wyklucza ofertę z postępowania. Wykonawca w czasie trwania rękojmi zobowiązany jest dokonać wymiany towarów uznanych za wadliwe. Reklamacje będą załatwiane w terminie 14 dni licząc od daty zgłoszenia. (0)
7 Karty katalogowe - Dostarczony towar powinien posiadać deklaracje zgodności, które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE wg obowiązującego prawa i norm. Wraz z ofertą należy dołączyć karty katalogowe oferowanych materiałów (Zamawiający wymaga załączenia pliku). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Termin dostawy - Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 316