Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-01-2022 15:39:00 |
Składania : | 11-01-2022 07:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1 83-000 Juszkowo
Tel. (58) 692 94 00
NIP: 593 21 40 699, REGON 191674931
II. Przedmiot zamówienia :
„KLASYFIKACJA, OBMIAR ILOŚCIOWO-JAKOŚCIOWY I WYCENA DREWNA ORAZ SPORZĄDZANIE WYKAZÓW DREWNA POZYSKANEGO Z TERENÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI”
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres obejmuje:
a) klasyfikację, obmiar ilościowo-jakościowy i wycenę drewna oraz sporządzanie wykazów drewna przewidzianego do usunięcia lub pozyskanego ze ścinki
b) udzielanie doradztwa dendrologicznego, fitopatologicznego oraz w zakresie chirurgii drzew.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30-11-2022r.
V. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).
VI. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:
1. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
2. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej cenyMz Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
VIII. Oferta powinna zawierać:
1. wypełniony za pośrednictwem platformy Open Nexus Spółka z o.o. formularz cenowy;
2. zaświadczenie o ukończonym kursie brakarskim;
3. oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia tj. - wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 2);
4. kopie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC.
Uwaga: Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert.
IX. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;
c)
unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także
pozostawienia postępowania bez wyboru oferty;
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty