Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 4WOG-1200.2712.72.2021 4WOG-1200.2712.72.2021 Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami dziennymi celem przeprowadzenia programowego szkolenia narciarskiego dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w podziale na 6 części

Deadlines:
Published : 05-01-2022 13:44:00
Placing offers : 13-01-2022 08:30:00
Offers opening : 13-01-2022 09:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
72_SWZ.pdf pdf 363.18 2022-01-05 13:44:00 Proceeding
72_Ogłoszenie opublikowane.pdf pdf 166.87 2022-01-05 13:44:00 Proceeding
Zalaczniki do SWZ.zip zip 284.36 2022-01-05 13:44:00 Proceeding
72_info_otwarcie.pdf pdf 222.88 2022-01-13 13:45:49 Public message
72_wybor_cz 1, 2, 3, 4, 5, 6.pdf pdf 391.35 2022-01-14 13:31:44 Public message

Announcements

2022-01-14 13:31 Agata Tabath W załączeniu do niniejszego komunikatu, przekazuję pismo nr 372/22 dot. wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6.

72_wybor_cz 1, 2, 3, [...].pdf

2022-01-13 13:45 Agata Tabath W załączeniu do niniejszego komunikatu, przekazuję informację z otwarcia ofert.

72_info_otwarcie.pdf

2022-01-13 08:30 Buyer message Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część 1 - 41 250,00 zł brutto,
Część 2 - 6 468,75 zł brutto,
Część 3 - 39 600,00 zł brutto,
Część 4 - 82 500,00 zł brutto,
Część 5 - 61 875,00 zł brutto,
Część 6 - 8 625,00 zł brutto

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 304