Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: GŻ/230-1-1/2022 Świadczenie usług kominiarskich.

Małgorzata Szajnar-Kądziołka
Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Deadlines:
Published : 03-01-2022 18:40:00
Placing offers : 10-01-2022 08:30:00
Offers opening : 10-01-2022 08:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów kominowych oraz przeprowadzania okresowej kontroli stanu technicznego urządzeń kominowych w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu.

  2. Przewody kominowe oraz inne uzgodnione urządzenia przez Strony elementy urządzeń grzewczo – kominowych będą czyszczone przez uprawnionych wykwalifikowanych pracowników kominiarskich przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy 1 raz w miesiącu.

  3. W ramach umowy 1 raz w roku Wykonawca przeprowadzi kontrolę i oceny stanu technicznego będących w użytkowaniu urządzeń grzewczo-kominowych w okresie i terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz 2 razy w roku budynków 5,6,7 (o powierzchni zabudowy powyżej 2000 m2). Z powyższych czynności przeprowadzający kontrolę mistrz kominiarski sporządzi protokół w 2 egzemplarzach z przeznaczeniem po jednym dla stron Umowy. W przypadku istotnych zagrożeń kopię protokołu mistrz przekazuje protokół również do Powiatowego Nadzoru Budowlanego.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projektowanych Postanowieniach Umownych (PPU). 

Proszę o wybór odpowiedniej stawki podatku VAT.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.76 858 21 64 wew.188,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OWZ.pdf pdf 98.11 2022-01-03 18:40:00 Criterion
Klauzula RODO_DPSLP.pdf pdf 58.31 2022-01-03 18:40:00 Criterion
1_PPU.pdf pdf 81.5 2022-01-03 18:59:49 Criterion
IOWNO_GŻ_230_1_1_2022.odt odt 6.61 2022-01-10 14:00:22 Public message

Announcements

2022-01-10 14:00 Małgorzata Szajnar-Kądziołka W załączeniu Zamawiający przedstawia informację o wynikach postępowania.

IOWNO_GŻ_230_1_1_202 [...].odt

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Oferuję realizację przedmiotu zamówienia prosze podać kwotę za 1 miesiąc świadczenia usługi. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.6366 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 OWZ - Proszę potwierdzić akceptację poprzez wpisanie "Akceptuję"

OWZ.pdf

(0)
3 PPU - Proszę potwierdzić akceptację poprzez wpisanie "Akceptuję"

1_PPU.pdf

(0)
4 RODO - Proszę o potwierdzenie zapoznania się poprzez wpisanie "Zapoznałem się"

Klauzula RODO_DPSLP. [...].pdf

(0)
Unlock the form

The number of page views: 218