Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.435.2021 Montaż nowego oznakowania informacyjnego (w tym szyldu) i zegara dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny

Termin:
Zamieszczenia : 03-01-2022 11:41:00
Składania : 19-01-2022 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na wyłonieniu Wykonawcy dla zadania: "Montaż nowego oznakowania informacyjnego (w tym szyldu) i zegara dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny". Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj

- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

- Projekt umowy zlecenia i PFU, w załączniku do postępowania.

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
nowa wizualizacja szyldu 50 na 50.jpg jpg 259.64 2022-01-03 11:41:00 Przedmiot zamówienia
SIM_autobusowy_2020_07.pdf pdf 2812.49 2022-01-03 11:41:00 Przedmiot zamówienia
Dworzec autobusowy Poznan Glowny przedmiar.pdf pdf 163.34 2022-01-03 11:41:00 Przedmiot zamówienia
PFU Montaż nowego oznakowania Dworca + szyld (ostateczna).docx docx 796.02 2022-01-03 11:41:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy na wykonanie nowego oznakowania Dworca autobusowego Poznań Główny (ostateczna).docx docx 53.77 2022-01-03 11:41:00 Przedmiot zamówienia
Projekt umowy na wykonanie nowego oznakowania Dworca autobusowego Poznań Główny (ostateczna).docx docx 53.77 2022-01-03 11:41:00 Kryterium

Komunikaty

2022-03-11 13:01 Aleksandra Szych ZKZL sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w postępowaniu: Montaż nowego oznakowania informacyjnego (w tym szyldu) i zegara dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny (ID 558763), jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę KAMIKO MICHAŁ KOZŁOWSKI z siedzibą w Szamotułach na kwotę netto 74.825,00 zł tj. 92.034,75 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Montaż nowego oznakowania informacyjnego (w tym szyldu) i zegara dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego oznakowania w obrębie Dworca autobusowego Poznań Główny (dalej jako Dworzec), w tym: 1) wyklejenia szyb kas i Centrum Informacji Pasażerskiej w lokalu Dworca, 2) wykonania nowego oznakowania wejścia do lokalu Dworca od strony galerii handlowej (CH AVENIDA), 3) wykonania nowych tablic kierunkowych na terenie terminala Dworca, na części nieruchomości gruntowej, oznaczonej geodezyjnie numerem: obręb 61 (Wilda), nr działki 3/27 cz., 4) wykonania głównego podświetlanego szyldu Dworca oraz zegara na bocznej ścianie budynku, wraz z doprowadzeniem do nich zasilania (instalacji elektrycznej), zgodnie z koncepcją nowego oznakowania Dworca, która stanowi załącznik nr 1 do PFU, przy czym: zmianie uległa lokalizacja i sposób montażu szyldu Dworca w ten sposób, że 50% szyldu winno być na tle budynku (szarego obramowania), 50% poniżej, zgodnie z propozycją lokalizacji szyldu, stanowiącą załącznik nr 2 do PFU. Podkonstrukcja szyldu winna być mocowana do stropu poniżej i wywinięta na elewację, bez uszkadzania okładziny elewacji. Podkonstrukcja winna być wykonana ze stali nierdzewnej. Sposób kotwienia do stropu winien być uzgodniony z Konstruktorem obiektu w celu uniknięcia uszkodzenia zbrojenia elementów prefabrykowanych. Zamontowanie szyldu i zegara wymaga uprzedniego wykonania projektu pełnobranżowego uzgodnionego z Zarządcą budynku, Zamawiającym oraz ze wszystkimi odpowiednimi służbami (Miejskim Konserwatorem Zabytków, Plastykiem miejskim itd.). Charakterystykę nowego oznakowania, w tym wymiary i oczekiwany materiał wskazuje załącznik nr 1. W ramach zadania nie będzie realizowane oznakowanie Kiss & Ride, oznakowanie poziome stanowisk oraz oznakowanie stanowiska dedykowanego. Nie będzie również realizowana część dotycząca wykonania dodatkowych citylightów oraz nowego oznakowania toalet. W ramach Przedmiotu umowy do wykonania będą wszelkie niezbędne czynności związane z realizacją zadania, w tym: a) demontaż starych elementów oznakowania objętych zmianą i wskazanych przez Zamawiającego oraz ich utylizacja, b) uzyskanie opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa, w szczególności zgód na główny szyld podświetlany i zegar, w tym z Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków, Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. estetyki miasta oraz Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania, w tym uzyskanie pozytywnych opinii co do projektu wykonania szyldu i zegara, c) uzgodnienie spraw organizacyjno-technicznych z Zarządcą budynku, na którego ścianie bocznej ma zostać umiejscowiony szyld Dworca i zegar, w tym uzyskanie pozytywnych opinii co do projektu technicznego wykonania szyldu, w szczególności rozwiązań konstrukcyjnych, oraz zasilania (poprowadzenia instalacji elektrycznej), terminu rozpoczęcia i zakończenia prac itp., d) zakup niezbędnych materiałów do wykonania nowego oznakowania, zasilania, mocowań itd., w tym zegarów, wraz z oprogramowaniem, i ich zaprogramowanie, e) transport i montaż, w tym koszt podnośnika koszowego, f) wykonanie pełnej dokumentacji projektowej (w tym wykonanie wstępnych projektów i projektów docelowych: projektu konstrukcyjnego, projektu montażu, projektu organizacji ruchu w czasie wykonywania prac montażowych) wraz z dokumentacją powykonawczą, g) przedstawienie próbek materiałów i prototypów przed produkcją, celem akceptacji, h) wykonanie konstrukcji, podkonstrukcji, mocowań (podłączeń, linek itp.) oraz innych elementów niezbędnych do montażu nowego oznakowania, zgodnie z zatwierdzonymi projektami, i) zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej do głównego szyldu i zegara wraz z montażem rozdzielnicy i podłączeniem urządzeń, j) zamontowanie regulatora czasowego (zegar astronomiczny) do sterowania podświetleniem głównego szyldu i jego zaprogramowanie. W ramach zamówienia wymagane jest opracowanie dokumentacji i wykonawstwo robót elektrycznych w zakresie: A. Wykonanie inwentaryzacji dla potrzeb dokumentacji stanu istniejącego (w tym inwentaryzacja w terenie), B. Rozpoznanie wstępnego zakresu prac, C. Sporządzenie dokumentacji dla potrzeb instalacji elektrycznej, D. Sporządzenie harmonogramu realizacji prac, E. Wszystkie prace montażowe należy poprzedzić opracowaniem projektowym przedłożonym do akceptacji Zamawiającemu, F. Przed przystąpieniem do prac należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wszelkie deklaracje techniczne i dopuszczenia do obrotu zastosowanych materiałów i urządzeń, G. Po uzyskaniu akceptacji opracowania projektowego oraz harmonogramu prac, Wykonawca przystąpi do prac tj.: Montażu linii WLZ zasilającej główny podświetlany szyld Dworca oraz linii WLZ zasilającej zegar, w tym: a) wykonanie inwentaryzacji istniejącej instalacji elektrycznej, b) opracowanie projektu montażu, c) zaprojektowanie i montaż nowych WLZ dla poszczególnych urządzeń, d) montaż instalacji: - wytyczenie trasy nowych WLZ oraz przewodów uziemiających, - montaż WLZ układanych w oddzielnych rurach lub kanałach PVC (inwestor dopuszcza zastosowanie koryt metalowych), - montaż przewodów uziemienia oraz podłączenie do urządzeń szyldu i zegara, - montaż rozdzielnic natynkowych (wraz z wyposażeniem) w pomieszczeniu rozdzielnicy głównej, - montaż wyposażenia rozdzielnic; wymagania minimalne: rozłącznik główny, lampka kontrolna zasilania, ochronnik przepięciowy, licznik 1 fazowy – każde urządzenie winno mieć odrębny licznik/podlicznik, wyłącznik różnicowoprądowy typu A, zabezpieczenia nadprądowe) -podłączenie zasilania do nowych rozdzielnic z istniejącej RG, - wykonanie pomiarów odbiorczych, - uruchomienie instalacji, - oznakowanie i wyposażenie rozdzielnic, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej (uwzględniającej m.in. zmiany w rozdzielnicy RG)

nowa wizualizacja sz [...].jpg

SIM_autobusowy_2020_ [...].pdf

Dworzec autobusowy P [...].pdf

PFU Montaż nowego o [...].docx

Projekt umowy na wyk [...].docx

1 usługa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia - Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) usługę, porównywalną z usługą, stanowiącą przedmiot zamówienia (wykonanie szyldu wraz z wykonaniem zasilania), w formie protokołu odbioru prac (bez uwag/zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac /bez uwag, zastrzeżeń/. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w terminie 60 dni od daty podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
8 Projekt umowy - Prosimy potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy na wyk [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 525