Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 02/P-130/2022 Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu podczas ferii zimowych

Lidia Nicke
Termy Maltańskie
Termin:
Zamieszczenia : 03-01-2022 11:40:00
Składania : 10-01-2022 11:00:00
Otwarcia : 10-01-2022 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61-222-61-46.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do postępowania-Animacje.pdf pdf 110.67 2022-01-03 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do postępowania - Animacje.pdf pdf 140.57 2022-01-03 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do postępowania- Animacje.pdf pdf 111.36 2022-01-03 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 w postępowaniu - Projekt Umowy.pdf pdf 144.1 2022-01-03 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do postępowania- klauzula informacyjna.pdf pdf 193.28 2022-01-03 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do postępowania - Animacje WORD.docx docx 24.26 2022-01-03 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do postępowania- Animacje WORD.docx docx 29.89 2022-01-03 11:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do postępowania- Animacje WORD.docx docx 29.89 2022-01-03 11:40:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do postępowania - Animacje WORD.docx docx 24.26 2022-01-03 11:40:00 Kryterium
Załącznik nr 5 do postępowania- klauzula informacyjna.pdf pdf 193.28 2022-01-03 11:40:00 Kryterium
Załącznik nr 4 – Zgoda na wykorzystanie wizerunku.pdf pdf 81.61 2022-01-04 13:16:50 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3 – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.pdf pdf 85.18 2022-01-04 13:16:50 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze oferty 11.01.2022.pdf pdf 186.59 2022-01-11 13:37:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-11 13:37 Lidia Nicke Ogłoszenie o wyborze oferty w postępowaniu na: Usługę przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu podczas ferii zimowych.

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2022-01-04 13:16 Lidia Nicke Załącznik nr 3 do Umowy – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz Załącznik nr 4 do Umowy – Zgoda na wykorzystanie wizerunku.

Załącznik nr 4 – Zgo [...].pdf

Załącznik nr 3 – Zgo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu podczas ferii zimowych Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku podczas ferii zimowych w terminie od 15.01.2022 do 30.01.2022 roku w godzinach 10:00 – 18:00. Zakres jak w OPZ. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 do po [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w niniejszym paragrafie, nastąpi na podstawie protokołu odbiorczego lub potwierdzonego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego oświadczenia Wykonawcy o ilości godzin wykonanych w danym miesiącu kalendarzowym usług, o których mowa w § 1 Umowy, oraz na podstawie faktury, wystawionej przez Wykonawcę w terminie 3 dni po zakończonym miesiącu kalendarzowym, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w dokumencie rozliczeniowym, w terminie 21 dni od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się do doręczenia faktury Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej wystawienia. W przypadku przekroczenia tego terminu, termin zapłaty liczony będzie od daty doręczenia Zamawiającemu faktury. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Warunki opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 4. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie należy zrealizować podczas ferii zimowych w terminie od 15.01.2022 do 30.01.2022 roku w godzinach 10:00 – 18:00. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Kreatywność oferty 50% W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał pomysłowość oraz oryginalność rozumianą jako zdolność przyciągnięcia uwagi potencjalnych odbiorców. Każda dodatkowa propozycja urozmaicenia wydarzenia będzie dodatkowym atutem, będzie dodatkowo punktowana. W celu oceny należy załączyć do oferty ogólną koncepcję (wizję) wydarzenia oraz zaprezentować dzienny scenariusz (co najmniej 8 konkursów dziennie i 8 zabaw/gier dla dzieci dostosowanych do różnych grup wiekowych). Ma to stanowić załącznik do oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Należy wypełnić Załącznik nr 3 do postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 do po [...].docx

(0)
7 Wykluczenie wykonawcy - Należy załączyć do oferty KRS lub CEIDG w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Klauzura informacyjna RODO - Należy zapoznać się z treścią Załącznika nr 5 do postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 5 do p [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 349