Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-01-2022 11:11:00 |
Składania : | 07-02-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-02-2022 10:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2022-04-19 10:58 | Monika Panas | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (wynik postępowania) |
2022-04-01 13:11 | Monika Panas | wynik postępowania - Część 3 |
2022-04-01 13:10 | Monika Panas | wynik postępowania - część 2 |
2022-03-25 13:32 | Monika Panas | unieważnienie czynności - dot. Części 3 |
2022-03-22 13:45 | Monika Panas | wynik postępowania - część 1 |
2022-03-18 13:46 | Monika Panas | wynik postępowania - część 3 |
2022-03-15 15:11 | Monika Panas | wynik postępowania - Część 5 |
2022-03-11 13:27 | Monika Panas | wynik postępowania - Część 4 |
2022-02-07 14:09 | Monika Panas | informacja z otwarcia ofert |
2022-02-07 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi:
zamówienie
podstawowe
2
779
750,80
zł
(brutto): Część 1 – Zakup mebli biurowych (typu biurka, regały, szafy, stoły) Zamówienie podstawowe: 992 277,90 zł brutto Część 2 – Zakup krzeseł i foteli obrotowych Zamówienie podstawowe: 1 008 526,20 zł brutto Część 3 – Zakup krzeseł biurowych (za wyjątkiem obrotowych) i foteli gabinetowych Zamówienie podstawowe: 178 706,70 zł brutto Część 4 – Zakup mebli metalowych Zamówienie podstawowe: 515 370,00 zł brutto Część 5 – Zakup sprzętu polowego, tj. taboretów i stołów polowych Zamówienie podstawowe: 84 870,00 zł brutto |
2022-01-27 15:03 | Marzena Mikołajczak | Pytania i odpowiedzi pismo nr 599/22 z dnia 27.01.2022 r. |
2022-01-11 13:17 | Monika Panas | pytania i odpowiedzi pismo 188/22 z dn. 11.01.2022 r. |
Komunikaty