Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/S 001-000272 Dostawy mebli biurowych, gabinetowych, tapicerowanych, metalowych oraz polowych - Sprawa 58/2021

Termin:
Zamieszczenia : 03-01-2022 11:11:00
Składania : 07-02-2022 10:00:00
Otwarcia : 07-02-2022 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 4370.21 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
SWZ skonwertowany.pdf pdf 751.23 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 24600.36 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 01 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 201 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 02.1 do SWZ - JEDZ - wersja I MS Office Word.doc doc 230.5 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 02.2 do SWZ - JEDZ wersja II espd-request.zip zip 84.1 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 03 do SWZ - Oświadczenie GS1.doc doc 32 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 04 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw.doc doc 73 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 05 do SWZ - formularz cenowy nr 1 - Część 1.xlsx xlsx 29.91 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 05a do SWZ - opis do formularza cenowego nr 1.doc doc 8558.5 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 06 do SWZ - formularz cenowy nr 2 - Część 2.xlsx xlsx 23.29 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 06a - opis do formularza cenowego nr 2 - Część 2.doc doc 2192 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 07 do SWZ - formularz cenowy nr 3 - Część 3.xlsx xlsx 24.15 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 07a do SWZ - opis formularz cenowego nr 3 - Część 3.doc doc 2361.5 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 08 do SWZ - formularz cenowy nr 4 - Część 4.xlsx xlsx 24.09 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 08a do SWZ - opis formularza cenowego nr 4 - Część 4.doc doc 50139 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 09 do SWZ - formularz cenowy nr 5 - Część 5.xlsx xlsx 22.92 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 09a do SWZ - opis formularza cenowego nr 5 - Część 5.doc doc 9809.5 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ - wykaz przedmiotowych środków dowodowych.docx docx 32.33 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SWZ - Oświadczenie o przynależnosci do grupy kapitałowej.doc doc 72 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 do SWZ - Oświadczenie dot. RODO.docx docx 25.41 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 13 do SWZ - Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 46 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 14 do SWZ - wzór umowy (Część 1, 2, 3, 4 i 5).doc doc 148.5 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 15 do SWZ - Protokol odbioru dostawy.doc doc 61.5 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 16 do SWZ - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia.doc doc 41.5 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 17 do SWZ - Karta wyrobu.xlsx xlsx 29.02 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 18 do SWZ - Decyzja Nr 3MON.pdf pdf 2308.85 2022-01-03 11:11:00 Postępowanie
pytania - i odpowiedzi pismo 188.pdf pdf 593.48 2022-01-11 13:17:44 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi pismo nr 599 z dnia 27.01.2022 r..pdf pdf 574.02 2022-01-27 15:03:29 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1314.37 2022-02-07 14:09:07 Publiczna wiadomość
wynik postępowania Częśc 4.PDF PDF 2787.11 2022-03-11 13:27:11 Publiczna wiadomość
informacja na stronę internetową.pdf pdf 2781.42 2022-03-15 15:11:40 Publiczna wiadomość
wynik postępowania cz. 3.pdf pdf 2854.47 2022-03-18 13:46:22 Publiczna wiadomość
wynik postępowania cz. 1.pdf pdf 2892.8 2022-03-22 13:45:04 Publiczna wiadomość
unieważnienie czynności pismo 2031 z dnia 25.03.22 r..pdf pdf 462.66 2022-03-25 13:32:49 Publiczna wiadomość
wynik postępowania cz. 2.pdf pdf 2637.3 2022-04-01 13:10:34 Publiczna wiadomość
wynik postępowania cz. 3.pdf pdf 2783.22 2022-04-01 13:11:11 Publiczna wiadomość
2022-OJS075-200228-pl.pdf pdf 183.17 2022-04-19 10:58:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-19 10:58 Monika Panas Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (wynik postępowania)

2022-OJS075-200228-p [...].pdf

2022-04-01 13:11 Monika Panas wynik postępowania - Część 3

wynik postępowania c [...].pdf

2022-04-01 13:10 Monika Panas wynik postępowania - część 2

wynik postępowania c [...].pdf

2022-03-25 13:32 Monika Panas unieważnienie czynności - dot. Części 3

unieważnienie czynno [...].pdf

2022-03-22 13:45 Monika Panas wynik postępowania - część 1

wynik postępowania c [...].pdf

2022-03-18 13:46 Monika Panas wynik postępowania - część 3

wynik postępowania c [...].pdf

2022-03-15 15:11 Monika Panas wynik postępowania - Część 5

informacja na stronę [...].pdf

2022-03-11 13:27 Monika Panas wynik postępowania - Część 4

wynik postępowania C [...].PDF

2022-02-07 14:09 Monika Panas informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: zamówienie podstawowe 2 779 750,80 zł (brutto):
Część 1 – Zakup mebli biurowych (typu biurka, regały, szafy, stoły)
Zamówienie podstawowe: 992 277,90 zł brutto
Część 2 – Zakup krzeseł i foteli obrotowych
Zamówienie podstawowe: 1 008 526,20 zł brutto
Część 3 – Zakup krzeseł biurowych (za wyjątkiem obrotowych) i foteli gabinetowych
Zamówienie podstawowe: 178 706,70 zł brutto
Część 4 – Zakup mebli metalowych
Zamówienie podstawowe: 515 370,00 zł brutto
Część 5 – Zakup sprzętu polowego, tj. taboretów i stołów polowych
Zamówienie podstawowe: 84 870,00 zł brutto
2022-01-27 15:03 Marzena Mikołajczak Pytania i odpowiedzi pismo nr 599/22 z dnia 27.01.2022 r.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

2022-01-11 13:17 Monika Panas pytania i odpowiedzi pismo 188/22 z dn. 11.01.2022 r.

pytania - i odpowied [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2119