Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.271.29.2021 “DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC W ROKU 2022”

Deadlines:
Published : 28-12-2021 15:18:00
Placing offers : 05-01-2022 14:00:00
Offers opening : 05-01-2022 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel . 18 20 795 21  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SIWZ ZP.271.29.2021.doc doc 66.5 2021-12-28 15:18:00 Proceeding
SIWZ ZP.271.29.2021.pdf pdf 1565.88 2021-12-28 15:18:00 Proceeding
Zał.1 Umowa projekt.doc doc 45 2021-12-28 15:18:00 Proceeding
Zał.2 Wykaz niezbędnych narzędzi i sprzętu.doc doc 40 2021-12-28 15:18:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 1. Część I. Dożywianie dzieci w SP nr 1 w Białym Dunajcu (19 dzieci) oraz SP w Gliczarowie Dolnym (5 dzieci) (Ilość dzieci: 24, ilość dni w których należy przygotować posiłki: 177) Łącznie 4248 posiłków 4248 pc. Gmina Biały Dunajec
Ul. Jana Pawła II 312
34-425, Biały Dunajec
(0)
2 2. Część II. Dożywianie dzieci w SP nr 2 w Białym Dunajcu (22 dzieci) oraz SP w Gliczarowie Górnym (5) (Ilość dzieci: 27, ilość dni w których należy przygotować posiłki: 177) Łącznie 4779 posiłków 4779 pc. - (0)
3 3. Część III. Dożywianie dzieci w SP w Sierockiem (Ilość dzieci: 12, ilość dni w których należy przygotować posiłki: 177) Łącznie 2124 posiłki 2124 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin dostarczenia posiłków od dnia 10 stycznia 2022r. do dnia 22 grudnia 2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dokumenty wymagane wraz z ofertą - Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. - zaparafowany i podpisany projekt umowy – zał. nr 1 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń – zał. nr 2 - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - opinię Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej o transporcie posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne oraz przedstawią atesty pojemników, w których będzie przewożona żywność. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję i dołączam do oferty" Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 338