Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa lusterek inspekcyjnych z oświetleniem LED, w ramach projektu pn.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Termin:
Zamieszczenia : 27-12-2021 14:17:00
Składania : 27-12-2021 14:26:43
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wymagania i specyfikacja

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łącznie 162 sztuk lusterek inspekcyjnych z oświetleniem LED dla:

a)     Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi,

b)    Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu,

c)     Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zawarte są w projekcie umowy – zał. nr 4.

3. Koszty transportu oraz inne opłaty/koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostały
    wkalkulowane w wartość asortymentu podanego w formularzu ofertowym – zał. 1 do umowy.

4. Złożenie ofert odbywać się będzie wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie
    https://platformazakupowa.pl/ .

5. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

6. Termin ważności oferty minimum 30 dni.

7. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw, zgodność
    faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

8. Kryterium oceny: najniższa cena oraz termin dostawy.

 

W razie pytań proszę o kontakt w godz. 8:30 do 15:30
 Renata Krakiewicz tel. 47-841-32-32

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 1 - Formularz ofertowy.doc doc 138 2021-12-27 14:17:00 Przedmiot zamówienia
zał. 2 - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 93.5 2021-12-27 14:17:00 Przedmiot zamówienia
projekt umowy 2.docx docx 60 2021-12-27 14:17:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.docx docx 38.87 2021-12-27 14:17:00 Przedmiot zamówienia
załącznik - (RODO).docx docx 18.69 2021-12-27 14:17:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-12-27 14:26 Renata Krakiewicz Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: anulowane postępowanie ze względu na zły opis

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Lusterka inspekcyjne wraz z oświetleniem LED 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularz ofertowy, b. projekt umowy, c. szczegółowy opis zamówienia, d. informacja o ochronie danych osobowych, e. ogłoszenie. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać końcową wartość z Formularza asortymentowo - cenowego. 3.Wraz z ofertą należy złożyć następujące załączniki : formularz ofertowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, informacje o ochronie danych osobowych, ogłoszenie. Wyżej wymienione załącznik muszą być podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

zał. 1 - Formularz o [...].doc

zał. 2 - Opis przedm [...].doc

projekt umowy 2.docx

Ogłoszenie.docx

załącznik - (RODO) [...].docx

162 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 362