Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-12-2021 12:53:00 |
Składania : | 20-01-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.106.2021 z dnia 23.12.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 900, rozdział 90095 pn.: „Budowa oświetlenia wzdłuż fragmentu ścieżki nad Kanałem Bydgoskim na osiedlu Flisy przy ul. Bronikowskiego, w ramach Programu BBO - Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa oświetlenia wzdłuż fragmentu ścieżki nad Kanałem Bydgoskim na osiedlu Flisy przy ul. Bronikowskiego na dz. ew. nr 62, 63, 64, 69, 70 i 75 obręb 58 (Program BBO - Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego)” – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik: Opis Przedmiotu Zamówienia.
2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) Wytyczenia geodezyjnego instalacji i słupów oświetleniowych;
2) robót ziemnych (m.in.: wykonanie wykopów liniowych, przewiertu, przecisków, równanie terenu, nawiezienie ziemi urodzajnej, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku);
3) instalacji elektroenergetycznej oświetlenia terenu wg dokumentacji projektowej;
4) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach;
5) pomiarów elektrycznych i fotometrycznych;
6) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) Decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 28/2021 z dn.13.05.2021 r. znak: WAB.I.6733.25.2021.MO,
2) prawomocną decyzją pozwolenia na budowę nr 576/2021 z dn. 05.10.2021 r. znak: WAB.II.6740.558.2021.RS,
3) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2,
4) warunkami technicznymi zaprojektowania i budowy oświetlenia ZDMiKP znak: ZDM-UE 5041/94/WU/21 z dn. 24.03.2021 r.,
5) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz.1333 j. t. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,
6) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
2.3 Wymagania przedmiotowe:
1) zamontowane elementy instalacji oświetleniowej powinny,
a) być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej,
b) posiadać stosowne deklaracje właściwości użytkowych, atesty i certyfikaty,
c) posiadać nie krótszą niż 2 letnią gwarancję producenta oraz zapewniony serwis gwarancyjny.
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym;
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektroenergetycznej (uprawnienia budowlane i świadectwo kwalifikacyjne dozoru „D”);
3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej inwestycji typu budowa oświetlenia terenu o wartości brutto powyżej 40 000 zł – referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).
4. Załączniki do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym:
1) Opis przedmiotu zamówienia - OPZ (zał. nr 1),
2) Wzór umowy (zał. nr 2),
3) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 3),
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
5) Formularz oferty - do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 5),
6) Załącznik pn. Podział ceny na składniki – do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 6),
7) Decyzja pozwolenia na budowę nr 576/2021 znak: WAB.II.6740.558.2021.RS (zał. nr 7),
8) Decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publicznego nr 28/2021 znak: WAB.I.6733.25.2021.MO (zał. nr 8),
9) Warunki techniczne zaprojektowania i budowy oświetlenia ZDMiKP w Bydgoszczy znak: ZDM-UE 5041/94/WU/21 (zał. nr 9),
10) Dokumentacja fotograficzna (zał. nr 10),
11) Dokumentacja projektowa (zał. nr 11).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności
6.1 Kryterium oceny ofert:
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Jacek Pilarski, Inspektor WIM (br. elektryczna) – tel. 795 147 911
2) Piotr Nasiadek, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 58 960
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: piotr.nasiadek@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 14.01.2022 r. o godz. 11.00.
10. Składając pisemną ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 5),
2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),
3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);
5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
7) Wypełniony załącznik pn.: „Podział ceny na składniki” (zał. nr 6),
11. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 10 nie będą rozpatrywane.
12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-01-31 09:42 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2022-01-13 15:15 | Justyna Pabian |
Zamawiający
zmienia
treść
załącznika
nr
Z1(errata)
oraz
Z6(errata)
oraz
dołącza
załącznik
Errata
do
Z11A.
Zamawiający zmienia datę składania ofert do 20.01.2022 r. pyjosr_A79M021045920 [...].pdf |
2022-01-05 10:47 | Justyna Pabian | Zamawiający zawiadamia, że w toczącym się postępowaniu zaktualizowany został załącznik nr 11. |
2021-12-29 15:27 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy. |
Komunikaty