Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 27-12-2021 06:58:00
Składania : 05-01-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: zaprojektowaniu i wykonaniu wymiany platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:


Wysokość podatku VAT jaką należy przyjąć: 23% Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61/ 415 87 17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PFU platforma Kórnicka 24.pdf pdf 535.02 2021-12-27 06:58:00 Przedmiot zamówienia
Rzuty.zip zip 692.71 2021-12-27 06:58:00 Przedmiot zamówienia
IPU ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ Kórnicka 24 platforma EOD.pdf pdf 347.8 2021-12-27 06:58:00 Kryterium

Komunikaty

2022-01-25 08:35 Joanna Antoniewicz Dzień dobry,
Działając na podstawie OWZ pkt 41 ppkt b) Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia na "Zaprojektowanie i wykonanie wymiany platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu". Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na zrealizowanie zadania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zaprojektowanie i wykonanie wymiany platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie platformy dla osób niepełnosprawnych w budynku NZOZ przy ul. Kórnickiej 24 w Poznaniu, a w szczególności: 1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu budowlanego obejmującego Projekt architektoniczno – budowlany i Projekt techniczny, a także opracowanie innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści IPU lub w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych oraz ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego a nadto STWiOR, BIOZ, Przedmiar robót oraz kosztorys. 2) na podstawie Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa w pkt. 1 powyżej, zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, 3) pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Zamówienia w zakresie sporządzonej Dokumentacji, zwane dalej Nadzorem autorskim, 4) realizacja robót budowlanych na podstawie Dokumentacji wraz z dokonaniem zgłoszenia o zakończeniu robót (a w tym zakresie uzyskanie zaświadczenia o braku wniesienia sprzeciwu przez organ) oraz uzyskaniem dopuszczenia do eksploatacji i rejestracji platform dla osób niepełnosprawnych w Urzędzie Dozoru Technicznego, a ponadto wykonaniem dokumentacji powykonawczej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego wykonania i oddania przedmiotu Zamówienia, w szczególności zgodnie z zapisami IPU, złożoną ofertą, dokumentami udostępnionymi Wykonawcy w procedurze o udzielenie niniejszego zamówienia, a w zakresie wykonania robót zgodnie z Dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz właściwymi przepisami.

PFU platforma Kórnic [...].pdf

Rzuty.zip

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Inne kryterium (nieobowiązkowe) - - (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Zamówienia w terminie: 1) 55 dni w zakresie wykonania Dokumentacji oraz uzyskania warunków, uzgodnień i pozwoleń licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części Dokumentacji powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. 2) pełnienia Nadzoru autorskiego – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót, 3) w zakresie wykonania robót oraz sporządzenia Dokumentacji Powykonawczej– 50 dni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót i przekazanie Dokumentacji Powykonawczej winno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. 2. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie opracowywania Dokumentacji do niezwłocznego, nie później niż w terminie 2 dni od wezwania Zamawiającego, informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac projektowych oraz uczestniczenia w organizowanych naradach i spotkaniach dotyczących Dokumentacji. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU ZAPROJEKTUJ I WY [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 391