Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.45.2021.AWE „Dostarczanie posiłków uczniom szkół podstawowych z terenu Gminy Myślibórz w okresie 10.01.2022 – 24.06.2022 roku”

Referat Zamówień Publicznych
Urząd Miejski w Myśliborzu
Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2021 23:39:00
Składania : 31-12-2021 11:00:00
Otwarcia : 31-12-2021 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 152.65 2021-12-23 23:39:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 564.02 2021-12-23 23:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 85.5 2021-12-23 23:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie wykluczenie wykonawcy.doc doc 45 2021-12-23 23:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków.doc doc 39 2021-12-23 23:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 47 2021-12-23 23:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów.doc doc 43 2021-12-23 23:39:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 - Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 183.93 2021-12-23 23:39:00 Postępowanie
Zmiana treści SWZ.pdf pdf 219.68 2021-12-29 08:34:04 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 152.27 2022-01-03 15:20:32 Publiczna wiadomość
unieważnienie postępowania_cz. II.pdf pdf 162.4 2022-01-04 16:31:40 Publiczna wiadomość
Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej_Cz. I.pdf pdf 145.38 2022-01-14 14:22:46 Publiczna wiadomość
Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej_Cz. III.pdf pdf 146.18 2022-01-14 14:27:59 Publiczna wiadomość
Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej_Cz. IV.pdf pdf 148.06 2022-01-14 14:30:04 Publiczna wiadomość
Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej_Cz. V.pdf pdf 144.26 2022-01-14 14:32:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-14 14:32 Referat Zamówień Publicznych Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część V Szkoła Podstawowa w Kierzkowie

Informacje o wyborze [...].pdf

2022-01-14 14:30 Referat Zamówień Publicznych Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część IV Szkoła Podstawowa w Golenicach

Informacje o wyborze [...].pdf

2022-01-14 14:27 Referat Zamówień Publicznych Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część III Szkoła Podstawowa w Nawrocku

Informacje o wyborze [...].pdf

2022-01-14 14:22 Referat Zamówień Publicznych Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej - część I Szkoła Podstawowa nr 2 w Myśliborzu

Informacje o wyborze [...].pdf

2022-01-04 16:31 Referat Zamówień Publicznych Unieważnienie postepowania -
Dotyczy zadania „Dostarczanie posiłków uczniom szkół podstawowych z terenu Gminy Myślibórz w okresie 10.01.2022 – 24.06.2022 roku” Część II: Szkoła Podstawowa nr 3 w Myśliborzu – ok. 445 osób dziennie

unieważnienie postęp [...].pdf

2022-01-03 15:20 Referat Zamówień Publicznych Informacje z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-29 08:34 Referat Zamówień Publicznych Zmiana treści SWZ

Zmiana treści SWZ.pd [...].pdf

2021-12-28 15:09 Referat Zamówień Publicznych Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: część I - 167.124,80 zł, część II- 185.012,80 zł, część III - 37.332,80 zł, część IV - 29.012,80 zł, część V - 26.516,80 zł, RAZEM 445.000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 690