Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-12-2021 16:15:00 |
Składania : | 01-02-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 01-02-2022 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2023-07-07 08:11 | Andrzej Żuk | 2022-OJS210-601434-pl |
2022-10-06 14:55 | Andrzej Żuk | INFORMACJA o unieważnieniu postępowania w zakresie pakietu nr 19, prowadzonego trybem przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., powyżej 214 000 Euro na dostawę i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu”. Nr sprawy: ZP/33/2021. |
2022-07-12 09:43 | Andrzej Żuk |
Informacja
dotycząca: 1) odrzucenia odwołania w sprawie sygn.. akt KIO 858/22 w zakresie zarzutu dotyczącego terminu zakreślonego przez Zamawiającego 25.02.2022r. na 01.03.2022r. na uczynienie przez Odwołującego zadość wezwaniu zamawiającego z 24.02.2022r. oraz oddalenia odwołania w pozostałym zakresie w sprawie sygn.. akt KIO 858/22, 2) uwzględnienia odwołania w sprawie sygn. akt KIO 863/22, tj. unieważnienia wyboru najkorzystniejszej oferty oraz odrzucenia oferty Odwołującego. |
2022-03-29 09:53 | Andrzej Żuk |
Działając
na
podstawie
art.
524
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2021r.
poz.
1129)
zwanej
dalej
„ustawą
Pzp”,
Zamawiający
–
Szpital
Miejski
św.
Jana
Pawła
II
w
Elblągu,
ul.
Komeńskiego
35,
82-300
Elbląg
–
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
na
dostawę
i
montaż
sprzętu
medycznego
oraz
wyposażenia
Bloku
Operacyjnego
i
oddziałów
szpitalnych
w
ramach
projektu
pn.:
„Podniesienie
jakości
i
kompleksowości
leczenia
poprzez
konsolidację
usług
zdrowotnych
w
zakresie
lecznictwa
zachowawczego
i
zabiegowego
w
Szpitalu
Miejskim
św.
Jana
Pawła
ll
w
Elblągu”,
w
zakresie:
Pakietu
nr
19
(zakres
pakietu
nr
19:
lampa
operacyjna
dwuczaszowa
z
możliwością
montażu
kamery,
negatoskop
cyfrowy
wbudowany
w
ścianę)
i
Pakietu
nr
20
(zakres
pakietu
nr
20:
myjnia
dezynfektor
nie
mniej
niż
8
tac
DIN
przelotowa,
myjnia
ultradźwiękowa,
pistolet
do
mycia
blatów,
pistolet
do
suszenia
blatów,
pistolet
do
suszenia
sprężonym
powietrzem,
zgrzewarka
rotacyjna,
sterylizator
parowy
przelotowy
6
STE,
wytwornica
pary,
wytwornica
pary
do
czyszczenia
wózków
transportowych)
zostały
wniesione
do
Prezesa
Krajowej
Izby
Odwoławczej
odwołania
i
wzywa
Wykonawców
do
przystąpienia
do
postępowania
odwoławczego.
Zgodnie z art. 525 ustawy Pzp: 1. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje; 2. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie; 3. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron; 4. Czynności uczestnika postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił, z wyjątkiem przypadku zgłoszenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 523 ust. 1, przez uczestnika, który przystąpił do postępowania po stronie zamawiającego. Załączniki: 1. Kopia odwołania Sterimed Sp. z o.o., ul. Mała 6, lok. 208, 05-300 Mińsk Mazowiecki, 2. Kopia odwołania PROMED S.A., ul. Działkowa 56, 02-234 Warszawa. |
2022-03-16 14:39 | Andrzej Żuk | INFORMACJA o wynikach postępowania prowadzonego trybem przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., powyżej 214 000 Euro na dostawę i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu”. Nr sprawy: ZP/33/2021. |
2022-02-02 12:56 | Andrzej Żuk | Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu zgodnie z art. 74 ust. 2 pkt. 1) ustawy Pzp udostępnia oferty wraz załącznikami jakie wpłynęły w niniejszym postępowaniu. |
2022-02-01 12:32 | Andrzej Żuk | Informacja z otwarcia ofert ZP/33/2021 |
2022-02-01 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przedstawiona jest w załączniku |
2022-01-26 08:25 | Andrzej Żuk |
Szpital
Miejski
św.
Jana
Pawła
II
w
Elblągu,
ul.
Komeńskiego
35
informuje,
że
zgodnie
z
art.
286
ust.1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
ustawy
Pzp
zmienia
treść
SWZ
w
zakresie
terminu
składania
i
otwarcia
ofert. Termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 01.02.2022r. godz. 9:00 Termin otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 01.02.2022r. godz. 9:05 Termin związania z oferta zostaje zmieniony na 01.05.2022r |
2022-01-21 11:10 | Andrzej Żuk |
Zamawiający
uszczegóławia
wyjaśnienia
zawarte
w
odpowiedzi
na
pytanie
nr
407,
tj.:
Proszę
o
podanie
wytycznych
dla
pakietu
nr
15,
stacja
uzdatniania
wody,
proszę
określić
godzinową
wydajność
systemu
odwróconej
osmozy. Odpowiedź: Projektowana wydajność osmozy w stacji uzdatniania wody wynosi min. 4 m3/dobę |
2022-01-20 14:27 | Andrzej Żuk | Zamawiający informuje, że w Pakiecie nr 14 ,w załączniku nr 1.14.3 do SWZ w Lp. I. 7 zaistniała omyłka (literówka). Jest: „Wysokość całkowita 137 mm +/- 5%”, Winno być: „Wysokość całkowita 1370 mm +/- 5%”. |
2022-01-20 14:11 | Andrzej Żuk |
Wyjaśnienia
z
dnia
20.01.2022r. Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na: 28.01.2022r. godz. 9:00/9:05 |
2022-01-12 13:12 | Andrzej Żuk |
Wyjaśnienia
z
dnia
12.01.2022r.
Poprawione
dokumenty
zamówienia
(SWZ,
Załączniki
1,
3,
1.1-1.26)
zamieszczono
na
stronie
prowadzonego
postępowania
Wyjanienia_1_378_120 [...].pdf |
Komunikaty