Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/33/2021 Dostawa i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu”

Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2021 16:15:00
Składania : 01-02-2022 09:00:00
Otwarcia : 01-02-2022 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2021-OJS248-655759-pl.pdf pdf 454.21 2021-12-22 16:15:00 Postępowanie
Ogłoszenie_zmiana_terminu_na_25012022.pdf pdf 70.41 2022-01-12 12:52:11 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie terminu na 28012022.pdf pdf 71.28 2022-01-22 19:26:00 Postępowanie
Załączniki_nr_1_6_20012022.rar rar 19183.16 2022-01-20 14:28:29 Postępowanie
SWZ_24012022.pdf pdf 1238.09 2022-01-26 08:23:42 Postępowanie
4_Ogłoszenie zmiana terminu na 01022022.pdf pdf 71.28 2022-01-26 08:24:01 Postępowanie
5_Ogłoszenie zmiana terminu na 01022022 2022-OJS020-047637-pl.pdf pdf 67.23 2022-01-28 11:10:42 Postępowanie
4_Ogłoszenie_zmiana_terminu_na_28012022_2022-OJS019-045215-pl.pdf pdf 67.01 2022-01-28 11:10:50 Postępowanie
Wyjanienia_1_378_12012022.pdf pdf 2169.6 2022-01-12 13:12:03 Publiczna wiadomość
Dok_tech_Blok_Operacyjny_12012021.rar rar 171089.75 2022-01-12 13:12:03 Publiczna wiadomość
Dok_tech_Blok_Operacyjny_12012021.rar rar 314615.97 2022-01-12 13:12:03 Publiczna wiadomość
Wyjanienia_379_407_20012022.pdf pdf 399.77 2022-01-20 14:11:24 Publiczna wiadomość
Zmiana_terminu_24012022.pdf pdf 329.39 2022-01-26 08:25:45 Publiczna wiadomość
Informacja_z_otwarcia_ofert_ZP_33_2021.pdf pdf 486.17 2022-02-01 12:32:15 Publiczna wiadomość
OFERTY.rar rar 260674.03 2022-02-02 12:56:00 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wynikach_postępowania.pdf pdf 246.67 2022-03-16 14:39:31 Publiczna wiadomość
Informacja o wniesieniu odwołania 29032022.pdf pdf 176.52 2022-03-29 09:53:52 Publiczna wiadomość
Odwołanie_PROMED.rar rar 466.45 2022-03-29 09:53:52 Publiczna wiadomość
Odwołanie_STERIMED.rar rar 50338.08 2022-03-29 09:53:52 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyroku_KIO.pdf pdf 160.42 2022-07-12 09:43:19 Publiczna wiadomość
2022-OJS210-601434-pl.pdf pdf 484.34 2023-07-07 08:11:39 Publiczna wiadomość
Informacja_o_unieważnieniu_19_postępowania.pdf pdf 164.15 2022-10-06 14:55:41 Publiczna wiadomość
WARTOŚĆ_JAKĄ_ZAMAWIAJĄCY_MOŻE_PRZEZNACZYĆ.pdf pdf 184.53 2022-02-01 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-07 08:11 Andrzej Żuk 2022-OJS210-601434-pl

2022-OJS210-601434-p [...].pdf

2022-10-06 14:55 Andrzej Żuk INFORMACJA o unieważnieniu postępowania w zakresie pakietu nr 19, prowadzonego trybem przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., powyżej 214 000 Euro na dostawę i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu”. Nr sprawy: ZP/33/2021.

Informacja_o_unieważ [...].pdf

2022-07-12 09:43 Andrzej Żuk Informacja dotycząca:
1) odrzucenia odwołania w sprawie sygn.. akt KIO 858/22 w zakresie zarzutu dotyczącego terminu zakreślonego przez Zamawiającego 25.02.2022r. na 01.03.2022r. na uczynienie przez Odwołującego zadość wezwaniu zamawiającego z 24.02.2022r. oraz oddalenia odwołania w pozostałym zakresie w sprawie sygn.. akt KIO 858/22,
2) uwzględnienia odwołania w sprawie sygn. akt KIO 863/22, tj. unieważnienia wyboru najkorzystniejszej oferty oraz odrzucenia oferty Odwołującego.

Informacja_o_wyroku_ [...].pdf

2022-03-29 09:53 Andrzej Żuk Działając na podstawie art. 524 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129) zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający – Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg – zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu”, w zakresie: Pakietu nr 19 (zakres pakietu nr 19: lampa operacyjna dwuczaszowa z możliwością montażu kamery, negatoskop cyfrowy wbudowany w ścianę) i Pakietu nr 20 (zakres pakietu nr 20: myjnia dezynfektor nie mniej niż 8 tac DIN przelotowa, myjnia ultradźwiękowa, pistolet do mycia blatów, pistolet do suszenia blatów, pistolet do suszenia sprężonym powietrzem, zgrzewarka rotacyjna, sterylizator parowy przelotowy 6 STE, wytwornica pary, wytwornica pary do czyszczenia wózków transportowych) zostały wniesione do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej odwołania i wzywa Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
Zgodnie z art. 525 ustawy Pzp:
1. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje;
2. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie;
3. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron;
4. Czynności uczestnika postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił, z wyjątkiem przypadku zgłoszenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 523 ust. 1, przez uczestnika, który przystąpił do postępowania po stronie zamawiającego.

Załączniki:
1. Kopia odwołania Sterimed Sp. z o.o., ul. Mała 6, lok. 208, 05-300 Mińsk Mazowiecki,
2. Kopia odwołania PROMED S.A., ul. Działkowa 56, 02-234 Warszawa.

Informacja o wniesie [...].pdf

Odwołanie_PROMED.rar

Odwołanie_STERIMED.r [...].rar

2022-03-16 14:39 Andrzej Żuk INFORMACJA o wynikach postępowania prowadzonego trybem przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., powyżej 214 000 Euro na dostawę i montaż sprzętu medycznego oraz wyposażenia Bloku Operacyjnego i oddziałów szpitalnych w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości i kompleksowości leczenia poprzez konsolidację usług zdrowotnych w zakresie lecznictwa zachowawczego i zabiegowego w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła ll w Elblągu”. Nr sprawy: ZP/33/2021.

Informacja_o_wynikac [...].pdf

2022-02-02 12:56 Andrzej Żuk Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu zgodnie z art. 74 ust. 2 pkt. 1) ustawy Pzp udostępnia oferty wraz załącznikami jakie wpłynęły w niniejszym postępowaniu.

OFERTY.rar

2022-02-01 12:32 Andrzej Żuk Informacja z otwarcia ofert ZP/33/2021

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2022-02-01 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przedstawiona jest w załączniku

WARTOŚĆ_JAKĄ_ZAMAWIA [...].pdf

2022-01-26 08:25 Andrzej Żuk Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Komeńskiego 35 informuje, że zgodnie z art. 286 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp zmienia treść SWZ w zakresie terminu składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 01.02.2022r. godz. 9:00
Termin otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 01.02.2022r. godz. 9:05
Termin związania z oferta zostaje zmieniony na 01.05.2022r

Zmiana_terminu_24012 [...].pdf

2022-01-21 11:10 Andrzej Żuk Zamawiający uszczegóławia wyjaśnienia zawarte w odpowiedzi na pytanie nr 407, tj.: Proszę o podanie wytycznych dla pakietu nr 15, stacja uzdatniania wody, proszę określić godzinową wydajność systemu odwróconej osmozy.
Odpowiedź: Projektowana wydajność osmozy w stacji uzdatniania wody wynosi min. 4 m3/dobę
2022-01-20 14:27 Andrzej Żuk Zamawiający informuje, że w Pakiecie nr 14 ,w załączniku nr 1.14.3 do SWZ w Lp. I. 7 zaistniała omyłka (literówka). Jest: „Wysokość całkowita 137 mm +/- 5%”, Winno być: „Wysokość całkowita 1370 mm +/- 5%”.
2022-01-20 14:11 Andrzej Żuk Wyjaśnienia z dnia 20.01.2022r.
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert na: 28.01.2022r. godz. 9:00/9:05

Wyjanienia_379_407_2 [...].pdf

2022-01-12 13:12 Andrzej Żuk Wyjaśnienia z dnia 12.01.2022r. Poprawione dokumenty zamówienia (SWZ, Załączniki 1, 3, 1.1-1.26) zamieszczono na stronie prowadzonego postępowania

Wyjanienia_1_378_120 [...].pdf

Dok_tech_Blok_Operac [...].rar

Dok_tech_Blok_Operac [...].rar

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 5021