Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-1/12/2021 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ADOBE CC DLA ASP IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU

Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2021 10:01:00
Składania : 10-01-2022 12:00:00
Otwarcia : 10-01-2022 12:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 104.76 2021-12-22 10:01:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 830.13 2021-12-22 10:01:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI.zip zip 3445.05 2021-12-22 10:01:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI EDYTOWALNE.zip zip 75.09 2021-12-22 10:01:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA.pdf pdf 37.94 2022-01-04 07:58:03 Postępowanie
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SWZ.pdf pdf 291.05 2022-01-04 07:58:16 Postępowanie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.pdf pdf 74.28 2022-01-13 10:50:34 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 293.82 2022-01-19 13:42:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-19 13:42 Połatyński Jarosław INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-01-13 10:50 Połatyński Jarosław Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2022-01-10 14:12 Połatyński Jarosław ZP-1/12/2021
Wrocław, dnia 10.01.2022 r.



INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający zamieszcza informacje odczytane podczas otwarcia ofert elektronicznych (złożonych za pośrednictwem platformy zakupowej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest: „Dostawa oprogramowania Adobe CC dla ASP im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu”, znak postępowania: ZP-1/12/2021.

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że przed otwarciem ofert udostępnił informację o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na stronie prowadzonego postępowania:
Część nr 1: 212 289,50 zł (brutto)
Część nr 2: 101 987,68 zł (brutto)


Termin składania ofert wyznaczono na dzień: 10.01.2022 r. do godz. 12.00.
Otwarcie ofert: 10.01.2022 r. godz. 12.15.

W postępowaniu złożono oferty n/w Wykonawców:


Na część nr 1:

1) Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o. o. Sp. k. ul. Śliwkowa 1, 78-100 Niekanin
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 1 za dostawę przedmiotu zamówienia: 203 219,37 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni

2) KOMA NORD Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 1 za dostawę przedmiotu zamówienia: 237 008,70 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni

3) Spinel Sp. z o.o., ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 1 za dostawę przedmiotu zamówienia: 219 081,45 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni

4) Compro Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 1 za dostawę przedmiotu zamówienia: 211 195,92 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 4 dni

5) Cortland Sp. z o.o., ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 1 za dostawę przedmiotu zamówienia: 201 760,59 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni


6) Paweł Owczarzak EUPOL, ul. Palinkiewicza 3, 63-000 Środa Wlkp.
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 1 za dostawę przedmiotu zamówienia: 198 681,90 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni


Na część nr 2:

1) Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o. o. Sp. k. ul. Śliwkowa 1, 78-100 Niekanin
Kryterium nr 1 – oferowana cena brutto dla części nr 2 za dostawę przedmiotu zamówienia: 105 780,00 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni

2) KOMA NORD Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 2 za dostawę przedmiotu zamówienia: 242 925,00 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni.

3) Compro Jolanta Olszewska, ul. Kotarbińskiego 19, 41-400 Mysłowice
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 2 za dostawę przedmiotu zamówienia: 86 100,00 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 4 dni

4) Cortland Sp. z o.o., ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 2 za dostawę przedmiotu zamówienia: 103 320,00 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni

5) Paweł Owczarzak EUPOL, ul. Palinkiewicza 3, 63-000 Środa Wlkp.
Kryterium nr 1 - oferowana cena brutto dla części nr 1 za dostawę przedmiotu zamówienia:
95 940,00 zł
Kryterium nr 2 – termin dostawy: 5 dni



Rektor Akademii Sztuk Pięknych
im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
prof. Wojciech Pukocz
2022-01-10 12:00 Komunikat Zamawiającego KWOTA PRZEZNACZONA NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ NR 1 - 212289,50 BRUTTO, CZĘŚĆ NR 2 - 101987,69 BRUTTO

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 554