Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA.26.10.2021 Zakup i dostawa środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego oraz jednostek obsługiwanych.

Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2021 15:31:00
Składania : 28-12-2021 12:00:00
Otwarcia : 28-12-2021 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 605.11 2021-12-21 15:31:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 96.5 2021-12-21 15:31:00 Postępowanie
Załączniki 1-8.zip zip 363.63 2021-12-21 15:31:00 Postępowanie
Informacja o złozonych ofertach.pdf pdf 216.86 2021-12-28 15:19:30 Publiczna wiadomość
Unieważnienie Strona.pdf pdf 164.83 2022-01-03 14:11:11 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 59.11 2022-01-11 13:48:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-11 13:48 Zamówienia Publiczne Unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].pdf

2022-01-03 14:11 Zamówienia Publiczne Unieważnienie postępowania

Unieważnienie Strona [...].pdf

2021-12-28 15:19 Zamówienia Publiczne Informacja o złożonych ofertach

Informacja o złozony [...].pdf

2021-12-27 08:39 Zamówienia Publiczne Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie to 295 605,35 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 354