Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OŚ.6150.9.2021.DG Pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich, dziko żyjących oraz bezdomnych na terenie gminy Mosina.

Izabela Baranowska
Gmina Mosina Department: OŚ
Deadlines:
Published : 17-12-2021 14:57:00
Placing offers : 27-12-2021 23:59:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61-10-18-245

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 379.22 2021-12-17 14:57:00 Proceeding
zał. nr 2 do wniosku_projekt umowy.doc doc 375.5 2021-12-17 14:57:00 Proceeding
zał. nr 3_ do umowy_sprawozdanie.doc doc 65.5 2021-12-17 14:57:00 Proceeding
zał. nr 4 do umowy_protokół upadku zwierzyny.docx docx 18.36 2021-12-17 14:57:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do umowy_formularz cenowy (1).docx docx 19.06 2021-12-17 14:57:00 Subject of the order
Formularz ofertowy_3.1.docx docx 127 2021-12-17 14:57:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pełnienie całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich, dziko żyjących oraz bezdomnych na terenie gminy Mosina. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu całodobowego pogotowia interwencyjnego ds. zwierząt dzikich, dziko żyjących oraz bezdomnych na terenie Gminy Mosina. Zakres prac w szczególności obejmuje: 1. schwytanie i przesiedlenie drobnego zwierzęcia dzikiego (np. borsuk, lis, jenot, kuna), 2. schwytanie i przesiedlenie grubego zwierzęcia dzikiego (np. dzik, sarna), 3. schwytanie zwierzęcia bezdomnego (np. psa) i przewiezienie do punktu czasowego pobytu zwierząt – po godzinach urzędowania Straży Miejskiej w Mosinie, 4. skracanie cierpień zwierzęcym ofiarom wypadków komunikacyjnych niemających szans na wyzdrowienie, lub zwierząt dzikich stanowiących bezpośrednie zagrożenie dla ludzi (dojazd na miejsce zdarzenia, ocena stanu zwierzęcia, w przypadku konieczności, przetransportowanie poszkodowanego zwierzęcia do najbliższego ośrodka rehabilitacji dzikich zwierząt, w razie konieczności bezzwłoczne uśmiercenie i przekazanie zwłok do podmiotu zajmującego się unieszkodliwianiem zwłok zwierzęcych) wraz z kosztami utylizacji, 5. przeprowadzenie odstrzału grubej dzikiej zwierzyny i przekazanie do skupu, 6. przeprowadzenie odstrzału redukcyjnego drobnej dzikiej zwierzyny i transport do utylizacji, 7. zbiórka padłej zwierzyny i transport do utylizacji wraz z kosztami utylizacji, 8. pełnienie całodobowego dyżuru. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia do 10 %.

Załącznik nr 1 do um [...].docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value Attachment required

Formularz ofertowy_3 [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Czas dojazdu 40% liczba godzin (0)
5 Wymagania dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności - a) posiadanie uprawnień do wykonywania polowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1683 z późn. zm.), b) posiadanie pozwolenia na posiadanie broni myśliwskiej lub inny dokument uprawniający do jej posiadania, jeżeli wykonuje polowanie za pomocą broni przeznaczonej do celów łowieckich, c) udokumentowanie gotowości do odbioru zwłok zwierzęcych przez podmiot zajmujący się unieszkodliwianiem zwłok zwierzęcych, co najmniej przez okres realizacji zamówienia, Attachment required (0)
6 wymagania dotyczące wiedzy specjalistycznej i przygotowania zawodowego - a) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 638), b) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1683 z późn. zm.), c) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 1421). (0)
7 wymagania dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej równowartości umowy brutto przez cały okres realizacji zamówienia, b) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8% wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Attachment required (0)
8 Wymagania dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności - d) pokrycie kosztów zakupu środków oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia, e) zagwarantowanie, że środki oraz inne materiały i narzędzia użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. f) zabezpieczenie terenu prac na czas wykonania usługi zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych. g) zapewnienie na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie zapisów BHP i ppoż. h) poniesienie odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 522