Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-12-2021 12:23:00 |
Składania : | 28-12-2021 12:21:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Osadkowski SA informujemy o postępowaniu mającym na celu zebranie ofert na instalację systemu monitoringu wizyjnego w magazynie centralnym spółki w Oleśnicy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Wstęp
Spółka Osadkowski SA planuje wyposażyć swój magazyn centralny w system monitoringu podnoszący bezpieczeństwo obrotu towarowego.
System powinien umożliwiać:
1. śledzenie całej drogi towaru, od regału do załadunku na samochód (zgodnie z załączonym projektem),
2. jakość obrazu umożliwiającą identyfikację towaru (zgodnie z załączonym projektem),
3. zapis obrazu z kamer jedynie w sytuacji zarejestrowania ruchu, z zakładką 5 sekund przed i po ruchu,
4. przechowywanie zapisów obrazu z kamer przez okres minimum 30 dni,
5. w przypadku awarii zasilania, zabezpieczenie działania systemu na okres minimum 1 godziny.
2. Warunki ofertowania
1. Zapytanie dotyczy:
2. Ostateczna liczba oraz kamer czy długość przewodów, może ulec niewielkim zmianom.
3. Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do OSA,
4. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez OSA,
5. OSA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie,
6. Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania OSA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa o współpracy.
3. Kryteria oceny
1. cena,
2. termin instalacji,
3. referencje
4. Wymagania formalne
1. Oferta powinna zawierać informacje:
a) Nazwa firmy,
b) Adres siedziby,
c) Nazwisko, telefon kontaktowy i adres mailowy osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty.
2. Warunki zamówienia:
zamówienie składane pocztą elektroniczną,
5. Harmonogram
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy do dnia 28.12.2021 do godziny 13:00;
2. W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,
3. Proces przetargowy planujemy zakończyć najpóźniej dnia 10.01.2021r, termin ważności oferty musi więc obejmować okres nie krótszy niż do tej daty.
Pozdrawiam
Łukasz Folmer
Kierownik Administracji
tel. kom. 608 593 252
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty