Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.983.2021 Monitoring mediów na potrzeby informacyjne spółki

Termin:
Zamieszczenia : 16-12-2021 11:01:00
Składania : 22-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 22-12-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na świadczeniu usługi monitorowania mediów oraz udostępniania przeglądów mediów na hasła i tematy wyszczególnione poniżej:

1.Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych / ZKZL / ZKZL Poznań

2.Tomasz Lewandowski

3.Michał Prymas

4.Szymon Błażek

5.Miejskie Biuro Najmu

6.Łukasz Kubiak

7.Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej / MPGM

8.TBS Poznań / Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego

9.Gospodarka lokalowa

10.Mieszkania komunalne / Lokale komunalne / Osiedle komunalne

11.Mieszkania socjalne / Lokale socjalne / Osiedle socjalne

12.Gospodarka komunalna

13.Miejskie mieszkania

14.Miejskie lokale użytkowe

15.Mieszkania policyjne

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:


Monitoring mediów powinien być prowadzony codziennie w zakresie prasa, radio, internet, telewizja i media społecznościowe.

Wynik monitoringu mediów w postaci przeglądów mediów zamieszczany będzie na chronionym przed niepowołanym i publicznym dostępem portalu, do którego dostęp będą mieć uprawnieni użytkownicy wskazani przez Zamawiającego.

Zamawiający będzie miał możliwość wskazać dowolną liczbę osób uprawnionych do dostępu do monitoringu mediów.

Zamówienie usługi monitoringu mediów będzie realizowane w terminie 1.01.2022 - 31.12.2022. Zamówienie jest objęte stawką VAT w wysokości 23%.

Rozliczenie za świadczoną usługę będzie odbywać się raz na miesiąc na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po skończonym okresie rozliczeniowym.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2022-02-17 12:00 Łukasz Kubiak Zamawiający informuje, że jako najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu wybrał ofertę wykonawcy: NEWSPOINT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
00-195 Warszawa, ul. Zygmunta Słomińskiego 5 104
NIP 5252557101
za kwotę: 4 575.60 PLN brutto.
2021-12-20 13:15 Łukasz Kubiak W odpowiedzi na zapytanie o treści:
"Dzień dobry,

Chciałbym zwrócić uwagę na konieczność sprecyzowania przez Zamawiającego ilości użytkowników zamawianej usługi oraz odbiorców newsletterów. Brak takiej informacji uniemożliwia bowiem oszacowanie stałej ceny za całość usługi.

Zaznaczam, że udostępnianie materiałów objętych ochroną prawnoautorską jest legalne jedynie odpłatnie i tylko w przypadku posiadania przez Usługodawcę zawartej umowy z licencyjnej z wydawcami tych materiałów lub organizacją zbiorowego zarządzania prawami autorskimi.

Wskazuję, że podstawą do obliczania stawek za udostępnienie materiałów źródłowych powinna być zatwierdzona przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Tabela wynagrodzeń z tytułu licencjonowania, korzystania z publikacji periodycznych oraz mających samodzielne znaczenie utworów składających się na zawartość publikacji periodycznych w związku z usługami monitorowania mediów, dostępna na stronie Ministerstwa pod linkiem: https://bip.mkidn.gov.pl/pages/komisja-prawa-autorskiego/zatwierdzone-tabele-wynagrodzen.php

W tabeli tej, a konkretnie w par. 3 pkt 6 i 7, wskazane są stawki opłat za udostępnienie utworów. Wysokość opłat uzależniona jest od ilości utworów i ich fragmentów, które mają być udostępnione przez Wykonawcę Zamawiającemu oraz od ilości osób u Zamawiającego, której mają być udostępniane utwory i ich fragmenty.

W związku z powyższym, jeżeli celem Zamawiającego jest dostęp do utworów objętych ochroną prawnoautorską, co do których Wykonawcy nie mogą mieć majątkowych praw autorskich, to w celu możliwości wyceny przez Wykonawców kosztów udostępnienia tych materiałów, konieczne jest podanie przez Zamawiającego ilości materiałów źródłowych, które chce otrzymać, a także liczby osób/stanowisk u Zamawiającego, która ma z tych materiałów korzystać. Konieczne jest zatem doprecyzowanie przez Zamawiającego zakresu usługi, poprzez sprecyzowanie przez Zamawiającego ilości użytkowników zamawianej usługi oraz odbiorców newsletterów.

Podkreślam również, że jeżeli Zamawiający w ramach świadczonej usługi monitoringu mediów chce mieć dostęp do materiałów prasowych objętych ochroną prawnoautorską, to jedyną możliwością legalnego dostępu do tych materiałów jest ich udostępnienie przez Wykonawcę, który dysponuje licencją umożliwiającą mu udostępnianie żądanych materiałów w ramach świadczonej usługi monitorowania mediów. Wskazuję jednocześnie, że licencją taką dysponują w praktyce jedynie te podmioty, które mają zawarte odpowiednie umowy licencyjne bezpośrednio z wydawcami prasy, z której materiały mają być udostępnianie lub ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców REPROPOL, które jest organizacją zbiorowego zarządzania w zakresie praw wydawców i dziennikarzy. Tym samym niezbędne wydaje się zawarcie w zapytaniu ofertowym warunku legitymowania się przez potencjalnego Wykonawcę zawartą umową licencyjną z wydawcami lub SDiW REPROPOL.

Reasumując, aktualne zapytanie ofertowe uniemożliwia nawet pobieżne oszacowanie kosztów Usługodawcy, a co za tym idzie nie pozwala na wskazanie ceny za świadczone usługi, w związku z czym niezbędne jest jego dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa.

Uprzejmie proszę o ustosunkowanie się do poruszonych powyżej kwestii."

Odpowiedź:

W zakresie dotyczących ilości użytkowników zamawianej usługi oraz odbiorców newsletterów. 15 osób
Co do dalszej części pytania: Wykonawca, prowadzący określoną działalność zobowiązany jest prowadzić ją zgodnie z przepisami prawa a co za tym idzie posiadać wszystkie niezbędne uprawnienia w tym zakresie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Abonament monitoringu mediów Abonament monitoringu mediów obowiązuje na hasła wymienione w opisie wymagań. Wykonawca zobowiązany jest wpisać kwotę abonamentu miesięcznego. Zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy (formularz sam przeliczy kwotę łączną zamówienia mnożąc kwotę abonamentu miesięcznego podanego przez Wykonawcę przez ilość 12 miesięcy). 12 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie będzie realizowane w terminie 1.01.2022 - 31.12.2022 Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 361