Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 16-12-2021 09:31:00 |
Placing offers : | 14-01-2022 10:00:00 |
Offers opening : | 14-01-2022 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-03-15 08:48 | Małgorzata Radziejowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2022/BZP 00085580/01 z dn. 2022-03-15 |
2022-02-08 13:40 | Małgorzata Radziejowska | Wybór oferty najkorzystniejszej pismo ZP.U.MR.44.2021 L.dz.: DZP.261.14.2022 z dn. 07.02.2022 |
2022-01-14 14:21 | Małgorzata Radziejowska |
Zamawiający
-
Politechnika
Warszawska,
Plac
Politechniki
1,
00-661
Warszawa,
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
zwaną
dalej
ustawą
Pzp,
przekazuje
zestawienie
ofert
złożonych
w
postępowaniu. Termin składania ofert: 14-01-2022, godz.: 10:00. Zestawienie ofert złożonych w terminie. 1. STRABAG PFS Sp. z o.o.,ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków; Data: 12-01-2022 godz.: 11:15:34; Cena brutto: 55 350,00 zł. 2. Eko-Sanit Sp. z o.o. Sp.k,ul. Piaskowa 23, 20-413 Lublin; Data: 13-01-2022 godz.: 08:42:59; Cena brutto: 119 965,84 zł. 3. Mera Technik Sp. z o.o., ul. Ogórkowa 96, 04-998 Warszawa; Data: 13-01-2022 godz.: 09:22:54; Cena brutto: 57 600,90 zł 4. INSTAL-PRO Paulina Głowacka, ul. Klonowa 27/20, 05-300 Mińsk Mazowiecki; Data: 14-01-2022 godz.: 08:05:26; Cena brutto: 315 372,00 zł 5. Murator IBS Sp. z o.o., ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa; Data: 14-01-2022 godz.: 09:34:37; Cena brutto: 47 024,55 zł Dokument w załączniku. |
2022-01-14 10:00 | Buyer message | Informacja w oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy Pzp o kwocie jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie postępowania: gross 61 500,00 zł. |
2021-12-20 14:29 | Małgorzata Radziejowska |
Zamawiający
-
Politechnika
Warszawska
działając
na
podstawie
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.
j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
zwanej
dalej
ustawą
Pzp,
w
oparciu
o
art.
284
ust.
6
przekazuje
treść
zapytań
postawionych
przez
Wykonawców
wraz
z
wyjaśnieniami
: Zamawiający - Politechnika Warszawska działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, w oparciu o : art. 284 ust. 6 ustawy Pzp udostępnia treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, art. 286 ust. 1 ustawy Pzp zmienia treść SWZ, art. 271 ust. 1 ustawy Pzp zmienia ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. Pytanie 1: Czy jest możliwość przed Świętami lub po nich zobaczyć urządzenia – przynajmniej te mieszczące się w gmachu przy ul. Plac Politechniki? Odpowiedź 1: Wizja lokalna Budynku Biurowego może odbyć się w godzinach 7: 00 – 13: 00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu 22 234 65 10, 693 451 385. Wizja lokalna Gmachu Głównego może odbyć się w następujących w godzinach 8:00 -14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 70 42, 502 243 200. Wizja lokalna w Pałacyku Rektorskim oraz Budynku Stołówki może odbyć się w następujących godzinach 10:00 -14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 55 75, 663 022 962. Rozdział 2 ust. 8 SWZ otrzymują brzmienie: Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, ale nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów. Wizja lokalna Budynku Biurowego może odbyć się w godzinach 7: 00 – 13: 00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu 22 234 65 10, 693 451 385. Wizja lokalna Gmachu Głównego może odbyć się w następujących w godzinach 8:00 -14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 70 42, 502 243 200. Wizja lokalna w Pałacyku Rektorskim oraz Budynku Stołówki może odbyć się w następujących godzinach 10:00 -14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 55 75, 663 022 962. Ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00317807/01 z dnia 2021-12-16, Sekcja IX Pozostałe informacje, otrzymują brzmienie: Informacje dodatkowe : Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, ale nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów. Wizja lokalna Budynku Biurowego może odbyć się w godzinach 7: 00 – 13: 00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu 22 234 65 10, 693 451 385. Wizja lokalna Gmachu Głównego może odbyć się w następujących w godzinach 8:00 - 14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 70 42, 502 243 200. Wizja lokalna w Pałacyku Rektorskim oraz Budynku Stołówki może odbyć się w następujących godzinach 10:00 - 14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 55 75, 663 022 962. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na wnioski Wykonawców, a także wyjaśnienia stają się integralną częścią SWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia przy składaniu ofert. Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienia i odpowiedzi na wnioski Wykonawców, bez dodatkowego wyodrębniania wprowadzonych zmian. Zgodnie z zapisem Rozdziału I ust. 2 SWZ, Zamawiający informuje, że na podstawie Decyzji nr 40/2021 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 9 lutego 2021 dni: 24-31 grudnia 2021r. oraz 7 stycznia 2022r. są dniami wolnymi od pracy. Dokumenty w załączniku. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, Pismo - odpowiedź na pytanie wykonawcy. |
2021-12-17 15:19 | Małgorzata Radziejowska |
Zamawiający
-
Politechnika
Warszawska
działając
na
podstawie
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.
j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.),
zwanej
dalej
ustawą
Pzp,
w
oparciu
o
art.
284
ust.
6
przekazuje
treść
zapytań
postawionych
przez
Wykonawców
wraz
z
wyjaśnieniami
: Pytanie 1: w SWZ jest zapis: Wykonawca wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi, z obszaru przedmiotu zamówienia odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł gross (każda) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Mam pytanie: Czy tutaj chodzi o przedstawienie wykonywania prac dla tego typu jednostek publicznych jak Państwo? czyli np. uczelnie, szkoły wyższe? Odpowiedź 1: Wykonawca na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej nie musi wykazać iż wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi, z obszaru przedmiotu zamówienia odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł gross (każda) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla jednostek publicznych, czyli uczelni i szkół Wyższych. Dokument w załączniku. |
Announcements