Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.U.MR.44.2021 Obsługa konserwacyjno-serwisowa urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz klimatyzatorów przenośnych w obiektach administrowabych przez DAG PW

Małgorzata Radziejowska
Politechnika Warszawska Department: Dział Logistyki i Zakupów (do 01.03.23 Dział Zamówień Publicznych)
Deadlines:
Published : 16-12-2021 09:31:00
Placing offers : 14-01-2022 10:00:00
Offers opening : 14-01-2022 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 161.86 2021-12-16 09:31:00 Proceeding
SWZ ZP.U.MR.44.2021 .pdf pdf 458.17 2021-12-16 09:31:00 Proceeding
Załącznik nr 1-Formularz oferty z załącznikami.doc doc 282.5 2021-12-16 09:31:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ OPZ Zakres obsługi technicznej i konserwacji wraz z wykazem urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych_.pdf pdf 148.11 2021-12-16 09:31:00 Proceeding
Odpowiedź na pytanie 1.pdf pdf 317.06 2021-12-17 15:19:21 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn. 20.12.2021.pdf pdf 38.26 2021-12-20 14:29:31 Public message
Odpowiedź na pytanie 2.pdf pdf 679.26 2021-12-20 14:29:31 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 286.11 2022-01-14 14:21:18 Public message
Wybór na www ZP.U.MR.44.2021.pdf pdf 411.85 2022-02-08 13:40:46 Public message
Ogłoszenie o wyniku postępowania .pdf pdf 64.33 2022-03-15 08:48:05 Public message

Announcements

2022-03-15 08:48 Małgorzata Radziejowska Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2022/BZP 00085580/01 z dn. 2022-03-15

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2022-02-08 13:40 Małgorzata Radziejowska Wybór oferty najkorzystniejszej pismo ZP.U.MR.44.2021 L.dz.: DZP.261.14.2022 z dn. 07.02.2022

Wybór na www ZP.U.MR [...].pdf

2022-01-14 14:21 Małgorzata Radziejowska Zamawiający - Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwaną dalej ustawą Pzp, przekazuje zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.
Termin składania ofert: 14-01-2022, godz.: 10:00.
Zestawienie ofert złożonych w terminie.
1. STRABAG PFS Sp. z o.o.,ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków; Data: 12-01-2022
godz.: 11:15:34; Cena brutto: 55 350,00 zł.
2. Eko-Sanit Sp. z o.o. Sp.k,ul. Piaskowa 23, 20-413 Lublin; Data: 13-01-2022
godz.: 08:42:59; Cena brutto: 119 965,84 zł.
3. Mera Technik Sp. z o.o., ul. Ogórkowa 96, 04-998 Warszawa; Data: 13-01-2022
godz.: 09:22:54; Cena brutto: 57 600,90 zł
4. INSTAL-PRO Paulina Głowacka, ul. Klonowa 27/20, 05-300 Mińsk Mazowiecki; Data: 14-01-2022 godz.: 08:05:26; Cena brutto: 315 372,00 zł
5. Murator IBS Sp. z o.o., ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa; Data: 14-01-2022
godz.: 09:34:37; Cena brutto: 47 024,55 zł
Dokument w załączniku.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-01-14 10:00 Buyer message Informacja w oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy Pzp o kwocie jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie postępowania: gross 61 500,00 zł.
2021-12-20 14:29 Małgorzata Radziejowska Zamawiający - Politechnika Warszawska działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, w oparciu o art. 284 ust. 6 przekazuje treść zapytań postawionych przez Wykonawców wraz z wyjaśnieniami :
Zamawiający - Politechnika Warszawska działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, w oparciu o :
art. 284 ust. 6 ustawy Pzp udostępnia treść zapytań wraz z wyjaśnieniami,
art. 286 ust. 1 ustawy Pzp zmienia treść SWZ,
art. 271 ust. 1 ustawy Pzp zmienia ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Pytanie 1: Czy jest możliwość przed Świętami lub po nich zobaczyć urządzenia – przynajmniej te mieszczące się w gmachu przy ul. Plac Politechniki?
Odpowiedź 1: Wizja lokalna Budynku Biurowego może odbyć się w godzinach 7: 00 – 13: 00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu 22 234 65 10, 693 451 385.
Wizja lokalna Gmachu Głównego może odbyć się w następujących w godzinach 8:00 -14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 70 42, 502 243 200.
Wizja lokalna w Pałacyku Rektorskim oraz Budynku Stołówki może odbyć się w następujących godzinach 10:00 -14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 55 75, 663 022 962.
Rozdział 2 ust. 8 SWZ otrzymują brzmienie:
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, ale nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów.
Wizja lokalna Budynku Biurowego może odbyć się w godzinach 7: 00 – 13: 00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu 22 234 65 10, 693 451 385.
Wizja lokalna Gmachu Głównego może odbyć się w następujących w godzinach 8:00 -14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 70 42, 502 243 200.
Wizja lokalna w Pałacyku Rektorskim oraz Budynku Stołówki może odbyć się w następujących godzinach 10:00 -14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 55 75, 663 022 962.
Ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00317807/01 z dnia 2021-12-16, Sekcja IX Pozostałe informacje, otrzymują brzmienie:
Informacje dodatkowe : Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, ale nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu tych dokumentów. Wizja lokalna Budynku Biurowego może odbyć się w godzinach 7: 00 – 13: 00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu 22 234 65 10, 693 451 385.
Wizja lokalna Gmachu Głównego może odbyć się w następujących w godzinach 8:00 - 14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 70 42, 502 243 200.
Wizja lokalna w Pałacyku Rektorskim oraz Budynku Stołówki może odbyć się w następujących godzinach 10:00 - 14:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem Zamawiającego pod numerem telefonu: 22 234 55 75, 663 022 962.
Zamawiający informuje, że odpowiedzi na wnioski Wykonawców, a także wyjaśnienia stają się integralną częścią SWZ i są wiążące dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia przy składaniu ofert. Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienia i odpowiedzi na wnioski Wykonawców, bez dodatkowego wyodrębniania wprowadzonych zmian.
Zgodnie z zapisem Rozdziału I ust. 2 SWZ, Zamawiający informuje, że na podstawie Decyzji nr 40/2021 Rektora Politechniki Warszawskiej z dnia 9 lutego 2021 dni: 24-31 grudnia 2021r. oraz 7 stycznia 2022r. są dniami wolnymi od pracy.
Dokumenty w załączniku.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, Pismo - odpowiedź na pytanie wykonawcy.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2021-12-17 15:19 Małgorzata Radziejowska Zamawiający - Politechnika Warszawska działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, w oparciu o art. 284 ust. 6 przekazuje treść zapytań postawionych przez Wykonawców wraz z wyjaśnieniami :
Pytanie 1: w SWZ jest zapis:
Wykonawca wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 usługi, z obszaru przedmiotu zamówienia
odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie
mniejszej niż 9 000,00 zł gross (każda) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Mam pytanie:
Czy tutaj chodzi o przedstawienie wykonywania prac dla tego typu jednostek publicznych jak Państwo? czyli np. uczelnie, szkoły wyższe?
Odpowiedź 1: Wykonawca na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej nie musi wykazać iż wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi, z obszaru przedmiotu zamówienia odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł gross (każda) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla jednostek publicznych, czyli uczelni i szkół Wyższych.
Dokument w załączniku.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 794