Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-12-2021 11:57:00 |
Składania : | 20-12-2021 10:05:00 |
Otwarcia : | 20-12-2021 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Od Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę Zamawiający będzie wymagał dostarczenia:
- dokumenty (karty techniczne) potwierdzające wymagane parametry oraz instrukcję użytkowania (prania).
- katalog lub folder ze zdjęciem oferowanego produktu .
Adresy dostawy wyszczególnione w umowie- załącznik do postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 748115470
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAŁ NR 20_2_01_01_2021_ZP
KLAUZULA RODO-
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., zwanym dalej „RODO”)
informujemy, że:
1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający-
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. z siedzibą w Lądku-Zdroju 57-540 , ul. Wolności
4
2) kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych –pisemnie kierując korespondencję na adres:
„Uzdrowisko Lądek-Długopole” S.A. 57-540 Lądek- Zdrój, ul. Wolności 4, z
dopiskiem „Inspektor ochrony danych” oraz e-mailowo pod adresem
iod@uzdrowisko-ladek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a
podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających
na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5a) Zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 tys.:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza
5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a.
na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b.
na podstawie art.
16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana
danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
c.
na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
d.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie
przysługuje Pani/Panu:
a.
w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b.
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
c.
na podstawie art.
21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
2.
Jednocześnie Zamawiający przypomina
o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio
pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie
co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
2022-02-01 09:10 | Anna Kostecka | Zamawiający informuje, że w dniu 23.12.2021r. została zawarta umowa na dostawę pościeli z firmą: TONIKO ANTONINA CZARNACKA Antonina Czarnacka STANISŁAWA KAZURY 24 M28 02-795 WARSZAWA na kwotę: 32 741,86 zł |
2021-12-20 10:56 | Anna Kostecka | Zamawiajacy przekazuje informację z dnia otwarcia ofert |
2021-12-20 10:05 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości: 33 389,02 zł |
Komunikaty