Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/IntILO/2021/52 Tusze do drukarek HP i papier xero

Grażyna Marcińczyk
Miasto Ostrołęka Oddział: I Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Józefa Bema
Termin:
Zamieszczenia : 16-12-2021 15:53:00
Składania : 20-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 20-12-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert na Tusze do drukarek HP i papier xero poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że w sytuacji gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia:

- ostateczne zamówienie może zostać nieznacznie zmniejszone

lub

- postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w dniu: 20.12.2021.

2. Termin realizacji zamówienia: do 23.12.2021.

3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu/przesyłki: po stronie Wykonawcy.

4. Płatność: przelew z odroczonym terminem płatności (14 dni) od dnia dostarczenia towaru wraz z prawidłowo wystawioną fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.

5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.

6. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe, fabrycznie zapakowane i wolne od wad.


Dane do faktury:


Nabywca:

Miasto Ostrołęka

Plac Generała Józefa Bema 1

07-400 Ostrołęka

NIP: 758 214 20 02


Odbiorca:

I Liceum Ogólnokształcące im. Generała Józefa Bema

ul. R. Traugutta 1

07-410 Ostrołęka


Adres dostawy:

Internat I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema

ul. R. Traugutta 1

07-410 Ostrołęka



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod nr tel. 660 705 355;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-12-20 10:58 Grażyna Marcińczyk Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wybrana została oferta Wykonawcy:
BEST-OFFICE Jakubiak Spółka jawna, 07-410 Ostrołęka, ul. M. Kopernika 6.
Wartość oferty: 516,60 zł brutto.
Jest to oferta najkorzystniejsza w kryterium ceny oraz spełnia wymagane przez Zamawiającego warunki formalne.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tusz do HP DeskJet Ink Advantage 1515 ACTIVEJET AH-650BR 2 szt. - (0)
2 Tusz do HP DeskJet Ink Advantage 1515 ACTIVEJET AH-650CR 2 szt. - (0)
3 Tusz do HP DeskJet 5652 ACTIVEJET AH-56R lub ASARTO 56B 1 szt. - (0)
4 Tusz do HP DeskJet 5652 ACTIVEJET AH-57R lub ASARTO 57CMY 1 szt. - (0)
5 Papier biały A4 gramatura: 80g/m2; białość: min. 146CIE; ryza 500szt; 10 ryz - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - do 23.12.2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu/przesyłki - po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Zmniejszenie zamówienia - Ostateczne zamówienie może zostać nieznacznie zmniejszone, jeśli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 277