Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 16-12-2021 12:45:00 |
Placing offers : | 28-12-2021 11:30:00 |
Offers opening : | 28-12-2021 11:35:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-01-21 11:11 | Olga Sampławska |
Sprostowanie: Zamawiający w dniu 28.12.2021 r. podał niewłaściwą kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia; było: Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 298 909,00 zł brutto. powinno być: Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 266 069,66 zł brutto. |
2021-12-30 13:22 | Olga Sampławska | Zamawiający załącza informację o wyniku postępowania. |
2021-12-28 12:06 | Olga Sampławska | Zamawiający załącza informację z otwarcia ofert |
2021-12-28 11:30 | Buyer message | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 298 909,00 zł brutto. |
2021-12-23 11:59 | Izabela Strach |
Informujemy
,że
w
postępowaniu
na
"
Świadczenie
usługi
w
zakresie
usuwania
śniegu
z
dachów
obiektów
zarządzanych
przez
MOSiR
w
Elblągu
w
sezonie
zimowym
2021/2022"
wpłynęły
pytania. 1) Czy włazy dachowe są zabezpieczone przed zamarzaniem i umożliwiają korzystanie z nich podczas ujemnych temperatur? Informujemy ,że włazy dachowe posiadają obiekty HSW i CRW, które umożliwiają wejście na dach także w czasie mrozów i ujemnych temperatur; 2) Czy wejście na obiekt jest możliwe przez całą dobę i prace będą mogły być wykonywane w nocy? Powyższe prace wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 3) W specyfikacji napisane jest, że minimalna grubość powłoki śnieżnej na dachu która daje podstawę do wezwania wykonawców by przystąpili do odśnieżania to 15 cm. Czy niezwłocznie po przekroczeniu 15 cm grubości powłoki śnieżnej będziemy wzywani do przystąpienia do prac? Czy osoba decyzyjna może uznać, że mimo przekroczenia 15 cm grubości powłoki dach nie wymaga odśnieżania i będzie odwlekać wezwanie wykonawcy do odśnieżania?" W przypadku stwierdzenia pokrywy śnieżnej na dachu o grubości 15 cm i zapowiedzi meteorologicznych o przewidywanych dalszych opadach śniegu zamawiający będzie zlecał odśnieżanie. Zapraszamy do składania ofert. |
Announcements