Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie ZS nr 26 (dz. nr ew. 2/3 obr. 484) przy ul. Białogardzkiej/Glinki w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2016 13:06:43
Składania : 11-07-2016 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.110.2016 z dnia 29.06.2016 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2013.907 j.t. z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie ZS nr 26, dz. nr ew. 2/3 obr. 484 przy ul. Białogardzkiej/Glinki w Bydgoszczy.

2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót przygotowawczych i towarzyszących (ziemnych – niwelacja terenu ze zdjęciem warstwy ziemi i transportem urobku, przesadzenie drzewa, dyslokacja 2 ławek, korekta skalniaka),
2) dostawy i montażu urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury (ostateczne rozmieszczenie urządzeń po wstępnym wytyczeniu geodezyjnym) według załączonego zestawienia, tablicy informacyjnej (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym użytkownikiem); 5 ławek i 2 koszy na śmieci
3) ogrodzenia panelowego o wys. min. 1,20 m z 2 furtkami,
4) nawierzchni bezpiecznej – z piasku w obrzeżach pod urządzenia zabawowe,
5) odtworzenia nawierzchni trawiastej po zakończeniu robót,
6) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1.,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 tj. z poźn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.

2.3. Wymagania przedmiotowe (dot. urządzeń placu zabaw):
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać gwarancję jakości urządzeń i robót budowlanych związanych z ich montażem, gwarancja nie może być krótsza niż 5 lat; serwis gwarancyjny (w odniesieniu do urządzeń) – reakcja na zgłoszenie w ciągu 24 godzin od zgłoszenia wady / usterki,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: szczegółowych instrukcji użytkowania, danych katalogowych, warunków użytkowania, informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009);







2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw i nawierzchni bezpiecznej z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, atesty higieniczne PZH, itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem terminu okresu odpowiedzialności Wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi.
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) wzór umowy,
2) dokumentacja projektowa,
3) fotografie terenu – 2 ujęcia.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.

4. Termin wykonania zamówienia: 2 m-ce od daty zawarcia umowy.

5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Jolanta Drostek, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 215,
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437.

6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 08.07.2016 r. godz. 9.00 .

7. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) kartę techniczną każdego oferowanego urządzenia (całego zestawu) wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem oraz certyfikaty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 oraz 1177 wydane przez akredytowane jednostki, atesty higieniczne wydane przez Państwowy Zakład Higieny, stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: szczegółowych instrukcji użytkowania, danych katalogowych, warunków użytkowania, informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
2) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki”.

Uwaga: oferty bez wymaganych w pkt. 7 ppkt. 1) i 2) załączników nie będą rozpatrywane.




KIEROWNIK REFERATU
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

JOANNA ŻMICH-FÓRMANIAK

Bydgoszcz, 29.07.2016r.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IMG_7990.JPG JPG 4120.86 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
IMG_7995.JPG JPG 4544.79 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
A1 pzt korekta.pdf pdf 481.84 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
A2 _pzt architektura korekta.pdf pdf 501.45 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
A3_ detale nawierzchni_ fundament.pdf pdf 149.36 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
bioz.pdf pdf 41.63 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
Opis do projektu.pdf pdf 9145.05 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
uzgodnienie ENEA.pdf pdf 1604.03 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
uzgodnienie mwik.pdf pdf 1515.57 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
BiałogardzSkład.pdf pdf 713.2 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie
BiałogardzUmowa.pdf pdf 2844.97 2016-06-30 13:06:43 Postępowanie

Komunikaty

2016-07-12 16:37 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

BiałogardzWynik.pdf

2016-07-07 12:00 Maciej Grabowski Odpowiedzi na pytania i informacja o zmianie terminu składania ofert.

BiałogardzPytOdp.pdf

2016-07-07 11:32 Maciej Grabowski Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na terenie ZS nr 26 przy ul. Białogardzkiej/Glinki w Bydgoszczy. przedmiot zamówienia obejmuje zakres ujęty w zapytaniu ofertowym oraz wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Warunki płatności - przelew 30 dni - zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy (0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 571