Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/RR/2021 Dostawa wyposażenia (mebli)

Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2021 14:34:00
Składania : 14-12-2021 14:00:00
Otwarcia : 14-12-2021 14:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Rozeznanie rynku  dotyczy dostawy wyposażenia - MEBLI w ramach dotacji celowej dot.  „Doposażenia i  drobnych prac remontowych związanych z poprawą warunków lokalowych w placówkach lecznictwa odwykowego, w których realizowany jest „Program ponadpodstawowej opieki terapeutycznej z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom od alkoholu i środków psychoaktywnych”, z uwzględnieniem potrzeby przeciwdziałania skutkom epidemii.

Miejsce realizacji zamówienia: Poradnia Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia od Alkoholu przy ul. Kolskiej 2/4,  01-045 Warszawa,

Termin realizacji zamówienia: 29.12.2021 r.

Szczegółowy asortyment zamieszczony został w załączniku.

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 22 116 53 53.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rozeznanie rynku meble Poradnia Kolska.xlsx xlsx 18.47 2021-12-13 14:34:00 Postępowanie
rozeznanie rynku meble Poradnia Kolska.xlsx xlsx 18.47 2021-12-13 14:34:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Meble Zgodnie z załącznikiem

rozeznanie rynku meb [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 137