Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.721.22.2021 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.

Katarzyna Żabińska
Gmina Aleksandrów Łódzki Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2021 13:49:00
Składania : 29-12-2021 11:00:00
Otwarcia : 29-12-2021 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 13.12.2021.pdf pdf 135.82 2021-12-13 13:49:00 Postępowanie
SWZ Dostawa materiałów biurowych i druków akcydensowych 2022.docx docx 101.39 2021-12-13 13:49:00 Postępowanie
załącznik nr 7 do SWZ - Formularz cenowy dla dostawy materiałów biurowych.xlsx xlsx 80.44 2021-12-13 13:49:00 Postępowanie
załącznik nr 8 do SWZ - Formularz cenowy dla dostawy druków akcydensowych.xls xls 764 2021-12-13 13:49:00 Postępowanie
wyjaśnienie SWZ z dnia 20.12.2021.docx docx 556.23 2021-12-20 14:08:18 Publiczna wiadomość
zmiana treści SWZ z dnia 20.12.2021.docx docx 558.04 2021-12-20 14:08:18 Publiczna wiadomość
zmieniony załącznik nr 7 do SWZ - Formularz cenowy dla dostawy materiałów biurowych.xlsx xlsx 57.79 2021-12-20 14:08:18 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu 20.12.2021.pdf pdf 41.51 2021-12-20 14:08:18 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu 22.12.2021.pdf pdf 47.7 2021-12-22 14:57:00 Publiczna wiadomość
zmiana treści SWZ z dnia 22.12.2021.docx docx 559.58 2021-12-22 14:57:00 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dn. 29.12.2021 r.doc doc 768.5 2021-12-29 13:13:13 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część I zamówienia 30.12.2021.doc doc 771 2021-12-30 14:02:38 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - na stronę.doc doc 772 2022-01-18 13:37:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-18 13:37 Katarzyna Żabińska Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 18.01.2022 r.

Informacja o wyborze [...].doc

2021-12-30 14:02 Katarzyna Żabińska zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na część I zamówienia Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r.

Zawiadomienie o unie [...].doc

2021-12-29 13:13 Katarzyna Żabińska informacja z otwarcia ofert z dnia 29.12.2021

Informacja z otwarci [...].doc

2021-12-29 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę łącznie 350.000,00 zł. brutto z czego:
1) na część 1 zamówienia - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r. - kwotę 310.000,00 zł. brutto
2) na część 2 zamówienia: Sukcesywne dostawy druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2022 r. - kwotę 40.000,00 zł. brutto
2021-12-22 14:57 Katarzyna Żabińska Zmiana treści SWZ z dnia 22.12.2021 r.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zmiana treści SWZ z [...].docx

2021-12-20 14:08 Katarzyna Żabińska W dniu 20.12.2021 r. Zamawiający dokonał wyjaśnienia treści SWZ oraz zmiany treści SWZ.

wyjaśnienie SWZ z dn [...].docx

zmiana treści SWZ z [...].docx

zmieniony załącznik [...].xlsx

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 508