Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-12-2021 14:19:00 |
Składania : | 15-12-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy, która będzie określać opis przedmiotu zamówienia wraz z montażem itp.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Wymagania i
specyfikacja:
1.1. Wraz z ofertą
należy przedłożyć:
1.1.1 Oświadczenie
RODO.
1.2 Z wybranym
wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca
wymagania zamawiającego oraz ofertę
wykonawcy.
1.3 Wszelkie koszty
związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
1.4 Wykonawca
oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich
zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.
1.5 Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
przyczyny.
1.6 Wykonawca w
ramach zamówienia gwarantuje, że dostarczony fabrycznie nowe artykuły remontowe
do Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie.
1.7 Wykonawca jest
odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
1.8 Wymagana jest
należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
1.9 Niezbędne jest
określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych
ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
1.10 Dostarczony
towar w dniu dostawy winien mieć minimum 6 miesięcy okresu przydatności.
2021-12-22 10:10 | Katarzyna Pieniacha | Niniejszym zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszej oferty na dostawę artykułów remontowych do Oddziału Zewnętrznego w Stawiszynie. Najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę złożyła firma: IREKO Irena Kotowska, Jacek Kotowski Sp. Jawna, ul. Radzymińska 87, 03-694 Warszawa. Wartość zamówienia wynosi 28436,25 zł brutto, z w/w Wykonawcą zostanie podpisana umowa. |
Komunikaty