Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-12-2021 13:23:00 |
Składania : | 17-12-2021 12:30:00 |
Otwarcia : | 17-12-2021 12:35:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z o.o. w Gdyni zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w oparciu o Regulamin udzielania zamówień w Okręgowym Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w trybie Zapytania ofertowego na dostawę zaworów zwrotnych.
Warunki realizacji zamówień:
1. Porozumienie handlowe dot. 2022 r. i zostanie zawarte na czas określony od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.
2. Dopuszcza się możliwość nabycia dodatkowej ilości asortymentu, o którym mowa w Przedmiocie zamówienia oraz asortymentu podobnego (zbieżnego) w trakcie obwiązywania porozumienia handlowego.
3. Odpowiedź na niniejsze Zapytanie ofertowe winna uwzględniać koszty transportu na miejsce rozładunku podane w zamówieniu (Gdynia).
4. Ilości wskazane w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego oszacowane zostały z zachowaniem należytej staranności, nie stanowią one jednak zobowiązania OPEC do nabycia asortymentu w takim wymiarze a służyć winny jedynie ocenie skali przewidywanych zamówień.
5. Niezrealizowanie całości oraz ilości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 nie wpływa na cenę towaru.
6. Ofertę należy złożyć dla wszystkich pozycji.
7. Zamawiający poprawi w ofercie ewentualne oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Dostawca zobowiązuje się do:
· sukcesywnych dostaw towarów na podstawie pisemnego zamówienia określającego: numer zamówienia, przedmiot zamówienia, j.m., ilość, cenę jednostkową, wartość netto i brutto;
· jak najszybszej wymiany wyrobów wadliwych, których wady zostały stwierdzone w trakcie odbioru dostawy;
· dostarczenia Zamawiającemu kopii wymaganych deklaracji zgodności, świadectw i dopuszczeń tj. informacji lub innych dokumentów producenta wyrobu dotyczących parametrów oferowanych towarów umożliwiających ich identyfikację.
9. Termin płatności: przelew do 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
10. Warunkiem zapłaty jest zgodność dostarczonego asortymentu z treścią zamówienia.
11. Gwarancja: min. 24 miesiące.
12. Termin realizacji dostaw: 5-10 dni od dnia złożenia zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wraz z ofertą należy złożyć wypełniony Załącznik nr 1 do EZP/776/2021 - Zestawienie cenowe.
W przypadku pytań:
· merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość";
· związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy lub porozumienia handlowego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty