Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa konserwacji sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na 30 zadań

Termin:
Zamieszczenia : 15-12-2021 11:17:00
Składania : 23-12-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane zadania - 30 zadań.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 3 do zapytania - wzór umowy z załącznikami.pdf pdf 348.32 2021-12-15 11:17:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 431.64 2021-12-15 11:17:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do zapytania - formularz ofertowy.doc doc 57.5 2021-12-15 11:17:00 Kryterium
Zał. nr 2 do zapytania - formularz cenowy.xlsx xlsx 154.06 2021-12-15 11:17:00 Kryterium
Zał. nr 1 do zapytania - formularz ofertowy.doc doc 57.5 2021-12-17 15:27:42 Publiczna wiadomość
zestawienie z otwarcia na stronę.pdf pdf 121.89 2021-12-27 12:44:53 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert.pdf pdf 441.8 2022-01-19 09:25:36 Publiczna wiadomość
Dokumentacja 2 z rozpoznania cenowego .doc doc 56.5 2022-01-25 15:10:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-25 15:10 Anna Fijałkowska Szanowni Państwo, w załączeniu Zamawiający publikuje informację o ponownym wyborze najkorzystniejszych ofert dla zadań nr 4, 13 i 27 oraz unieważnieniu dla zadania nr 3.

Dokumentacja 2 z roz [...].doc

2022-01-19 09:25 Małgorzata Dorengowska-Grabowska Szanowni Państwo.

W załączeniu Zamawiający publikuje informację o wyborze najkorzystniejszych ofert dla zadań nr 1-6, 8-30, unieważnienie dla zadania nr 7, oraz informację o odrzuceniu ofert.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-27 12:44 Małgorzata Dorengowska-Grabowska Szanowni Państwo, W załączeniu Zamawiający zamieszcza informację o złożonych ofertach w zapytaniu ofertowym na Usługę konserwacji sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na 30 zadań.

zestawienie z otwarc [...].pdf

2021-12-20 11:08 Małgorzata Dorengowska-Grabowska Zamawiający zamieszcza poniżej odpowiedzi na pytania Wykonawców.

1. Dot. BHP
W przypadku wizyt u Zamawiającego, współpraca Zamawiającego w kwestiach bhp jest kluczowa. Czy zamawiający wyraża zgodę na dodanie do postanowień wzoru umowy postanowienia z odpowiednim obowiązkiem Zamawiającego w tym zakresie:
„ Zamawiający jest zobowiązany do współpracy z Wykonawcą w celu zapewnienia właściwe warunków bezpieczeństwa personelowi Wykonawcy, w trakcie realizacji usług, w tym:
a) podjęcia wszelkich kroków mających na celu zapobieżenie przekazaniu czynników zakaźnych przenoszonych poprzez krew i/lub płyny ustrojowe;
b) przestrzegania norm postępowania obowiązujących w przypadku zdarzeń dotyczących narażenia na kontakt z krwią lub płynami ustrojowymi,
c) podjęcia kroków wymaganych w instrukcji urządzenia (w szczególności dezynfekcji sprzętu przed kontaktem z personelem Wykonawcy i potwierdzenia tego piśmie na prośbę Wykonawcy)”?
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na dodanie proponowanych zapisów do postanowień wzoru umowy. Zamawiający posiada wdrożone procedury zabezpieczające przed kontaktem z czynnikami zakaźnymi wszystkie osoby będące na terenie ZLO.

2. Dot. Instrukcje i zalecenia producenta
Mając na uwadze bezpieczeństwo urządzeń medycznych, stosowanie najnowszych zaleceń producenta jest kluczowe. Producent aktualizuje wytyczne serwisowe od czasu do czasu, z uwagi na dokonywane zgłoszenia serwisowe, uwzględniając najnowsze kwestie techniczne związane z danym modelem.
Czy Zamawiający potwierdza, że Wykonawca oraz Zamawiający będą zobowiązani do stosowania się do najnowszych wymagań producentów (wytwórców) i najbardziej aktualnych instrukcji w zakresie sprzętu będącego przedmiotem umowy i wykonania umowy zgodnie z nimi?
Odp.: Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z zapisem wzoru umowy : „Usługi objęte niniejszą umową muszą być realizowane przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje, zgodnie z wymaganiami producentów aparatury i sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i p.poż...”

3. Dot. Kary umowne - Zwłoka
Kara umowna jako surogat odszkodowania za nieterminową realizację przedmiotu umowy powinna być naliczana wyłącznie w sytuacji, gdy zaistniałe opóźnienie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Wykonawca nie powinien odpowiadać zatem za następstwa okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
Niezależnie od faktu, że z uwagi na jej wartość do niniejszej umowy nie będą stosowane przepisy prawa zamówień publicznych, wskazujemy, że te przepisy wyraźnie co do zasady zakazują wprowadzania w umowach o zamówienie publiczne odpowiedzialności wykonawcy za „opóźnienie”. Mianowicie art. 433 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych wskazuje wprost, że takie postanowienie jest co do zasady niedozwoloną klauzulą abuzywną .
Dlatego też w naszej ocenie nawet w umowach, do których z uwagi na wartość formalnie nie mają zastosowania przepisy prawa zamówień publicznych, z uwagi na konieczność zachowania równowagi w interesach stron, odpowiedzialność Wykonawcy powinna być oparta się na zasadach ogólnych (tj. zasadzie winy). W związku z tym postanowień:
§ 5 ust 3 we wzorze umowy zmianę i dodanie odniesienia, że kara jest należna „za każde rozpoczęte kolejne 24 godziny zwłoki”
Odp.: Zamawiający wyraża zgodę.

4. Dot. Kary umowne - Limit Kar Umownych
§ 5 umowy - Zwracamy uwagę, że brak limitu kar wykonawcy może doprowadzić do powstania kary rażąco wygórowanej. Jakkolwiek zasadne jest zabezpieczenie interesów Zamawiającego oraz należytego wykonania zamówienia to uregulowania dotyczące kar umownych nie mogą prowadzić do nieuzasadnionego wzbogacenia po stronie Zamawiającego oraz naruszenia zasady proporcjonalności.
Ponownie wskazać należy, iż celem art. 436 pkt 3) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019) i wprowadzenie obowiązku przewidywania łącznej maksymalnej wysokości kar umownych, których mogą dochodzić Strony, było właśnie uniknięcie sytuacji naliczania rażąco wygórowanych.
Dlatego też w naszej ocenie nawet w umowach, do których z uwagi na wartość formalnie nie mają zastosowania przepisy prawa zamówień publicznych, z uwagi na konieczność zachowania równowagi w interesach stron, proponujemy określenie limitu kar umownych do wysokości 20% wartości wynagrodzenia wykonawcy, co umożliwi również wykonawcom właściwą ocenę ryzyka i należytą wycenę oferty.
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody, w przedmiotowej sprawie nie ma zastosowania ustawa PZP

5. Dot. Siła Wyższa
Z uwagi brak regulacji dot. siły wyższej projektowanych w projektowanych postanowieniach umowy proponujemy dodanie następujących postanowień:
„1. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku działania siły wyższej, tj. przez okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne lub też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, bądź też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga, stany nadzwyczajne, zagrożenia epidemicznego lub epidemii, itp.
2. Terminy wykonania zobowiązań wynikających z Umowy, w tym czasu reakcji, ulegają przedłużeniu o czas trwania siły wyższej.
3. W przypadku zaistnienia zdarzenia siły wyższej, Strona, która na skutek siły wyższej nie może należycie wykonać zobowiązań wynikających z Umowy, zawiadomi niezwłocznie drugą Stronę o zaistnieniu siły wyższej, jednocześnie określając jej wpływ na wykonanie zobowiązań. Po zawiadomieniu, Strony będą współdziałać w dobrej wierze w celu wywiązania się ze zobowiązań w stopniu, w jakim jest to praktycznie możliwe.”
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na zmiany. W przypadku COVID-19 - ma zastosowanie art. 15 r tzw. tarczy antykryzysowej. W pozostałym zakresie ogóle zasady wynikające z Kodeksu cywilnego, które są wystarczające.

6. Czy Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do umowy załącznika z listą podmiotów podprzetwarzających, który będzie stanowić wspomnianą w §10 ust. 7 pisemną zgodę? Lista podmiotów może ulec zmianie - o usunięciu lub propozycji dodania nowych podmiotów Zamawiający zostanie poinformowany z wyprzedzeniem (proszę podać liczbę dni wyprzedzenia).
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na przedstawiony zapis w §10 ust.7. Zamawiający chce mieć wpływ na wybór podmiotu podprzetwarzającego.

7. Czy Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie czasu na zgłoszenie naruszenia w §10 ust. 13 z 24 godzin na 72 godziny, zgodnie z Art. 33 RODO?
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu §10 ust.13 umowy.

8. Dotyczy wzoru umowy § 1 ust. 5.9: Prosimy o informację, w jaki sposób będzie rozliczana diagnostyka, jeżeli Zamawiający nie zaakceptuje kosztów naprawy?
Odp.: Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wliczy ewentualne koszty diagnostyki w cenę oferty.

9. Dotyczy wzoru umowy § 2 ust. 14 oraz formularz oferty załącznik nr 1: Prosimy o informację, gdzie w formularzu oferty należy podać czas reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu?
Odp.: Zamawiający nie traktuje czasu reakcji jako parametru ocenianego, zostanie on ustalony z Wykonawcą w momencie podpisywania umowy. Zamawiający oczekuje, że nie będzie to więcej niż 3h do 6h.

10. Dotyczy wzoru umowy § 2 ust. 14: Czy Zamawiający uzna za spełnienie warunku kryterium „czas reakcji” kontakt telefoniczny z użytkownikiem wraz z diagnostyką zdalną. W wielu przypadkach doświadczony serwis jest w stanie zdiagnozować usterkę i przedstawiać kosztorys naprawy po konsultacji z użytkownikiem aparatu.
Odp.: Zamawiający uzna za spełnienie warunku diagnostykę zdalną, w tym telefoniczną, o ile jej efektem będzie prawidłowa diagnoza. W przypadku gdy Wykonawca zrealizuje naprawę zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego kosztorysem, a diagnoza okaże się błędna (urządzenie nie zostanie przywrócone do pełnej sprawności) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieuregulowania zobowiązania z tego tytułu.

11. Dotyczy formularza oferty załącznik nr 1 punkt 1: Prosimy o modyfikację i wpisanie poprawnego tytułu postępowania.
Odp.: Zamawiający opublikował poprawiony formularz ofertowy w dniu 17.12.2021 w postaci komunikatu publicznego.
2021-12-17 15:27 Małgorzata Dorengowska-Grabowska Zamawiający informuje o zmianie Załącznika nr 1 - Formularz ofertowy (w załączeniu).

Zał. nr 1 do zapytan [...].doc

2021-12-17 11:49 Małgorzata Dorengowska-Grabowska Zamawiający zamieszcza poniżej odpowiedzi na pytania Wykonawców.

1. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie do odrębnego zadania defibrylatory LIFEPAK1000 (pozycja 1-11 wg załącznika nr 12 do zapytania ofertowego)? Pozwoli to na złożenie oferty przez autoryzowany serwis urządzeń.
Odp.: Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielenie do odrębnego zadania defibrylatorów LIFEPAK 1000

2. Czy Wykonawca ma uwzględnić w cenie przeglądu koszt akumulatorów oraz elektrod do defibrylatorów LIFEPAK1000? Alternatywnie proponujemy zastrzeżenie, że zakup akumulatorów i elektrod będzie wynikiem osobnego zlecenia Zamawiającego.
Odp.: Wykonawca nie uwzględnia w cenie przeglądu kosztu akumulatorów oraz elektrod do defibrylatorów LIFEPAK.

3. Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie przeglądów technicznych urządzeń LIFEPAK1000 w jednym terminie? Jeżeli nie to jakich terminach (miesiąc) przewidziane są przeglądy defibrylatorów LIFEPAK1000? Informacja ta pozwoli oszacować ilość dojazdów, które mają istotny wpływ na cenę usług.
Odp.: Zamawiający zamieścił termin przeglądów defibrylatorów LIFEPAK 1000 w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego / ZadaniE nr 15

4. Czy Zamawiający wymaga autoryzacji producenta? Producent defibrylatorów LIFEPAK zaleca w instrukcji obsługi korzystanie z usług jedynie wykwalifikowanego personelu. Posiadanie autoryzacji gwarantuje, że personel został przeszkolony przez producenta, a także zapewnia dostęp do aktualnej wiedzy dotyczącej serwisowanych urządzeń oraz postępowanie zgodne z jego wymaganiami
Odp.: Zamawiający nie wymaga autoryzacji producenta na wykonywanie usługi serwisu pogwarancyjnego przez podmioty inne niż producent lub jego autoryzowany przedstawiciel.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa konserwacji sprzętu i aparatury medycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do zapytania. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy - Proszę załączyć podpisany, wypełniony Formularz ofertowy - zał. nr 1 do Zapytania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. nr 1 do zapytan [...].doc

(0)
3 Formularz cenowy - Proszę załączyć podpisany, wypełniony Formularz cenowy - zał. nr 2 do Zapytania (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. nr 2 do zapytan [...].xlsx

(0)
4 Aktualny odpis z rejestru - Proszę załaczyć aktualny odpis z właściwego rejestru firm lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Proszę o zaakceptowanie klauzuli RODO wpisując"Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 954