Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i narzędzi do terapii dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Rewalidacyjnych przy ul. Parkowej 25 w Grudziądzu w ramach rządowego programu ”Aktywna tablica"

Justyna Kończyńska
Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. Oddział: GPP Grupa Zakupowa
Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2021 11:29:00
Składania : 15-12-2021 14:45:00
Otwarcia : 15-12-2021 14:50:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych od Wojewody Kujawsko – Pomorskiego z budżetu państwa.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa ZPER - aktywna tablica.doc doc 70 2021-12-09 11:29:00 Postępowanie
Załacznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia cz. I.pdf pdf 422.44 2021-12-09 11:29:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia cz. II.doc doc 41 2021-12-09 11:29:00 Przedmiot zamówienia
Umowa ZPER - aktywna tablica- zmiana.doc doc 74 2021-12-14 11:49:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-14 11:50 Justyna Kończyńska Pytanie nr 1:
Czy Zamawiający zgodzi się na dostawę poprzez wysyłkę i szkolenie online?

Odpowiedź nr 1
Zgodnie z projektem umowy oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia niniejszego postępowania Wykonawca zobligowany jest do: sprzedaży, dostawy, instalacji I uruchomienia zakupionych sprzętów oraz technicznego przeszkolenia pracowników Zamawiającego. W związku z powyższym zamawiający nie wyraża zgody na dostawę poprzez wysyłkę oraz szkolenie w wersji on - line.


Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy na 7 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku) od dnia podpisania umowy?

Odpowiedź nr 2:
Termin realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy na dzień 23 grudnia 2021
i pozostaje bez zmian.


Pytanie nr 3
Jaki jest termin wyznaczony przez Kupującego na usunięcie wad?
Odpowiedź nr 3
Czas usuwania usterek i wad nie będzie dłuższy niż 14 dni roboczych od dnia przekazania sprzętu do naprawy.

Pytanie nr 4
Czy Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie sprzętu zastępczego w sytuacji braku możliwości wyrobienia się z terminem naprawy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego?

Odpowiedź nr 4
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu zastępczego w okresie naprawy.


2021-12-14 11:49 Justyna Kończyńska Zamawiając informuje,że zmianie uległ projekt umowy - zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania.

Umowa ZPER - aktywna [...].doc

2021-12-10 11:41 Justyna Kończyńska Pytanie nr 1 Czy Zamawiający dopuści urządzenie bez modułu stymulowania oddechu? Zamiast takiego modułu do oferowanego urządzenia dołączone zostaną propozycję ćwiczeń oddechowych możliwych do realizacji przed treningiem Biofeedback. Umożliwia to odpowiednie przygotowanie do treningu oraz brak artefaktów spowodowanych ćwiczeniami oddechowymi prowadzonymi w trakcie treningów.
Odpowiedź nr 1
Zamawiający nie dopuszcza urządzenia bez modułu stymulowania oddechu

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I Sprzęt, pomoc dydaktyczna i narzędzia do terapii Należy podać cenę za realizację całego przedmiotu zamówienia, określonego w zał. nr 1 niniejszego postępowania.

Załacznik nr 1 Opis [...].pdf

1 dostawa - (0)
2 Część II Zestaw EEG Biofeedback 2 kanałowy Należy podać cenę za realizację całego przedmiotu zamówienia, określonego w zał. nr 2 niniejszego postępowania

Załącznik nr 2 Opis [...].doc

1 dostawa Zespół Placówek Edukacyjno-Rewalidacyjnych
Parkowa 25
86-302, Grudziądz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Projekt umowy - Akceptuję postanowienia projektu umowy załączonej do niniejszego postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 302