Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.26.21.ZPOF Prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Resku

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 08-12-2021 14:35:00
Składania : 22-12-2021 12:00:00
Otwarcia : 22-12-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 439

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie-audyt-wew-na 2022.docx docx 67.75 2021-12-08 14:35:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-12-22 12:58 Łukasz Sobis Zawiadomienie o wyborze oferty

Zamawiający postanowił wybrać ofertę wykonawcy:
Andrzej Hawran Europejski Instytut Usług Administracji Publicznej, ul. Żurawia 9, 10-376 Nikielkowo
cena oferty: 3 896,00 zł brutto

Uzasadnienie: oferta złożona zgodnie z wymaganiami okreslonymi w zapytaniu ofertowym, wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta z najniższą ceną.

Przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęły oferty:
1. Kontrola Zarządcza Adam Bela ul. 1 Maja 34A/6, 13-100 Nidzica
cena oferty: 7 084,80 zł
2. Grupa Gumułka - Audyt Sp z o.o., Sp. K., ul. Matejki Jana 4, 40-077 Katowice
cena oferty: 16 236,00 zł
3. Andrzej Hawran Europejski Instytut Usług Administracji Publicznej, ul. Żurawia 9, 10-376 Nikielkowo
cena oferty: 3 896,00 zł
4. Kancelaria Audytorska Krzysztof Rychel, Będargowo 27c, 72-005 Przecław
cena oferty: 7 380,00 zł
5. Mariusz Repelewicz Kancelaria Gospodarcza, Pogorzany 167, 34-623 Szczyrzyc
cena oferty: 3 948,00 zł
6. AESCO Group Sp. z o.o., ul. Żelazna 67/77, 00-871 Warszawa
cena oferty: 24 501,60 zł
7. Togatus Audyt i Restrukturyzacja Sp. z o.o., Al.Jana Pawła II 61/308, 01-031 Warszawa
cena oferty: 4 280,40 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena wykonania zamówienia zgodnie z treścią zapytania ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy - Należy załączyć uzupełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz usług - należy załączyć wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat wraz z dokumentami poświadczającymi ich prawidłowe wykonywanie – załącznik nr 2, zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Personel wykonawcy - wykaz osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, ze wskazaniem ich wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz funkcji, jaką będą pełnić podczas realizacji zamówienia – załącznik nr 3, zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 385