Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: A-ZP.163.2021.AS „Opracowanie materiałów dla pracowników i studentów US w formie szkoleń e-learningowych w ramach projektu Welcome to Poland PPI/WTP/2019/1/00036/U/00001”

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2021 18:43:00
Składania : 10-01-2022 08:30:00
Otwarcia : 10-01-2022 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ A-ZP.381.163.2021.AS.pdf pdf 781.6 2021-12-07 18:43:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 114.32 2021-12-07 18:43:00 Postępowanie
Zał. 1 - Formularz oferta.doc doc 98 2021-12-07 18:43:00 Postępowanie
Zał. 2 - oświadczenie wstepny_125u1 wariant 1-3.doc doc 85 2021-12-07 18:43:00 Postępowanie
Zał. 2 - oświadczenie wstepny_125u1 wariant 2-3.doc doc 2046 2021-12-07 18:43:00 Postępowanie
Zał. 3 - oświadczenie o aktualnosci informacji.doc doc 75.5 2021-12-07 18:43:00 Postępowanie
Informacja o przedłużeniu terminu skł.ofert A-ZP.381.163.2021.AS podpisana.pdf pdf 286.89 2021-12-13 13:37:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.43 2021-12-13 13:37:23 Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania do swz A-ZP.381.163.2021.AS.pdf pdf 300.47 2022-01-04 08:19:41 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogloszenia.pdf pdf 39.97 2022-01-04 08:19:41 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert A-ZP.381.163.2021.AS podpisana.pdf pdf 324.5 2022-01-11 07:11:23 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty A-ZP.381.163.2021.AS podpisana.pdf pdf 311.61 2022-01-19 13:05:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-19 13:05 Anna Stokowiec Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1 i 2

informacja o wyborze [...].pdf

2022-01-11 07:11 Anna Stokowiec Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-01-10 08:35 Anna Stokowiec Otwarcie ofert godz. 9:00 - link do aplikacji zoom


Anna Stokowiec is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: A-ZP.163.2021.AS „Opracowanie materiałów dla pracowników i studentów US w formie szkoleń e-learningowych w ramach projektu Welcome to Poland PPI/WTP/2019/1/00036/U/00001” (ID 548858)
Time: Jan 10, 2022 09:00 AM Warsaw

Join Zoom Meeting
https://zoom.us/j/93687182922?pwd=YWtkV3huY2xCdzV0ckdMN3hMYStYdz09

Meeting ID: 936 8718 2922
Passcode: SjR4sK

2022-01-10 08:30 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
część 1: 27 000 zł
część 2: 27 000 zł
2022-01-04 08:19 Anna Stokowiec Odpowiedź na pytania do SWZ wraz ze zmianami

odpowiedź na pytania [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-12-13 13:37 Anna Stokowiec Informacja o zmianie terminu składania ofert, otwarcia ofert i związania ofertą.

Informacja o przedłu [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 908