Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00303954/01 Dostawa, montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Barlinku w ramach programu Laboratoria Przyszłości (Znak sprawy: ZP.271.1.2021)

Waldemar Kościukiewicz
Gmina Barlinek Oddział: Referat Inwestycji, Dróg i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2021 18:36:00
Składania : 15-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-12-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 151.17 2021-12-07 18:36:00 Postępowanie
SWZ- 2021- SP1.pdf pdf 758.75 2021-12-07 18:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Wzór formularza oferty.docx docx 31.99 2021-12-07 18:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzór umowy Labolatoria przyszłosci -2021.pdf pdf 528.5 2021-12-07 18:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 SWZ Karta Gwarancyjna.pdf pdf 443.11 2021-12-07 18:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia wykonawcy-2021.docx docx 21.57 2021-12-07 18:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie - art. 117 ust. 4 Pzp-2021.doc doc 45 2021-12-07 18:36:00 Postępowanie
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 319.65 2021-12-14 13:04:30 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 263.07 2021-12-15 11:41:28 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 573.19 2021-12-21 14:35:48 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 203.61 2021-12-29 09:22:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-29 09:22 Waldemar Kościukiewicz Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części nr 4 - Pracownia kulinarna

zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-12-21 14:35 Waldemar Kościukiewicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-12-15 11:41 Waldemar Kościukiewicz Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-14 13:04 Waldemar Kościukiewicz INFORMACJA
o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy pzp informuje, że zamierza przeznaczyć następujące kwoty na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia pn.: „Dostawa, montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Barlinku w ramach programu Laboratoria Przyszłości”:
1) Część 1 – Drukarka 3D z akcesoriami – 45.500,00 zł brutto
2) Część 2 – Sprzęt audio-video z akcesoriami – 13.810,00 zł brutto
3) Część 3 – Specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki – 99.500,00 zł brutto
4) Część 4 – Pracownia kulinarna – 34.390,00 zł brutto.
Łącznie na sfinansowanie powyższego zamówienia Zamawiając zamierza przeznaczyć kwotę 193.200,00 zł brutto.

Informacja o kwocie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 458