Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP 3810.76.2021.JK dostawa środków czystości do kuchni według bieżących potrzeb Zamawiającego dla Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2021 10:13:00
Składania : 17-12-2021 11:30:00
Otwarcia : 17-12-2021 12:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
76_SWZ.doc doc 216.5 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
76_zał. nr 1 do oferty (formularz asort. - cenowy).xls xls 41 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
76_zał. nr 2 do SWZ (umowa - wzór).doc doc 77.5 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
76_zał. nr 3 do SWZ (Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania).docx docx 36.19 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
76_zał. nr 4 do SWZ - Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu.docx docx 36.25 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
76_zał. nr 5 do SWZ zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 19.14 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
76_zał.nr 1 do SWZ oferta.docx docx 34.86 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
76_zał.nr 6 do SWZ (oświadczenie o aktualności informacji).docx docx 18.89 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 170.36 2021-12-06 10:13:00 Postępowanie
76_informacja z otwarcia ofert-poprawiony.xls xls 24 2021-12-20 09:52:55 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.81 2021-12-10 09:22:22 Publiczna wiadomość
76_ODPOWIEDZI NA PYTANIA.pdf pdf 1812.34 2021-12-14 14:07:47 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia-2.pdf pdf 39.87 2021-12-14 14:07:47 Publiczna wiadomość
76_informacja z otwarcia ofert.xls xls 24 2021-12-17 13:50:18 Publiczna wiadomość
76_wyniki.pdf pdf 355.92 2021-12-29 09:48:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-29 09:48 Jerzy Kachnikiewicz informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

76_wyniki.pdf

2021-12-20 09:52 Jerzy Kachnikiewicz Poprawione kwoty jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia.
Zgodnie z komunikatem publicznym z dnia 17.12.2021r. godz.11:30

76_informacja z otwa [...].xls

2021-12-17 13:50 Jerzy Kachnikiewicz informacja z otwarcia ofert

76_informacja z otwa [...].xls

2021-12-17 11:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę brutto na sfinansowanie zamówienia: 16 900 zł.
(pakiet nr 1: 6900,00 zł, pakiet nr 2: 7150,00 zł, pakiet nr 3: 1200,00 zł, pakiet nr 4: 1650,00 zł)
2021-12-14 14:07 Jerzy Kachnikiewicz Odpowiedzi na pytania i ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_2

76_ODPOWIEDZI NA PYT [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-12-10 09:22 Jerzy Kachnikiewicz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 664