Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa bieżącej naprawy sprzętu w ramach zadań

Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2021 08:49:00
Składania : 10-12-2021 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest : bieżąca naprawa sprzętu :

Zadanie 1: RTV (telewizory, radia, instalacje antenowe TV i TV SAT),

Zadanie 2: fotograficznego

Zadanie 3: drukarek.


I.                    Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie wycena:

1.       Roboczogodziny -60%

2.       Wysokości marży na wymieniane części -40%

Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów (Lp) wg poniższego wzoru:

LP=Rbh+M

1) Punktacja za kryterium stawka 1 roboczogodziny (Rbh): oferta z najniższą stawką brutto za

1 roboczogodzinę otrzyma maksymalną ilość punktów Rbh = 60, pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej wg poniższego wzoru:

                                                               Cena roboczogodziny najkorzystniejszej

Rbh =  ----------------------------------------------------------    x 60

                                         Cena roboczogodziny badanej

 

2)Punktacja za kryterium marża (M). Punktacja za przedmiotowe kryterium będzie
               przyznawana w poniższy sposób:

 0,00%  -   40 pkt

do 2%  -   30 pkt

do 4%  -   20 pkt

do 6%  -   10 pkt

do 8%  -    0 pkt

II.                  Warunki zamówienia

 1.       Zamawiający chce podpisać z Wykonawcą umowę, której wartość będzie stanowić 35 000,00 zł. brutto w tym na :

Zadanie 1:  20 000,00  zł. brutto

Zadanie 2:   5 000,00   zł. brutto

Zadanie 3:  10 000,00  zł. brutto

 2.       W przypadku wykorzystania w/w kwoty na poszczególne zadania oraz dalszej konieczności prowadzenia napraw zostanie ona aneksowana.

3.       Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy używając własnego sprzętu.

4.       Naprawa i (lub) konserwacja będzie każdorazowo zakończona przeprowadzeniem testu działania  naprawionego (konserwowanego) sprzętu.

5.       Naprawy wykonywane będą z materiałów i części dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały te  muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymogi norm polskich.

6.       Diagnostyka sprzętu przeznaczonego do naprawy będzie odbywała się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Obornickiej 100-102, 50-984 Wrocław.

7.       Jeżeli po wykonaniu diagnostyki zajdzie konieczność wymiany części lub podzespołu, to Wykonawca poda jego cenę (wg obowiązujących cen na rynku) i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu. Konieczne jest przedstawienie  dowodu zakupu (może być kserokopia)  od dostawcy.

8.       Naprawa sprzętu możliwa jest w siedzibie Wykonawcy. Odbiór sprzętu na koszt Wykonawcy.

9.  Zamawiającego może nie zaakceptować wykonania usługi po proponowanych cenach wymienianych części lub podzespołów i odstąpić  od wykonania naprawy. Koszt diagnostyki sprzętu zostanie zapłacony Wykonawcy.

10.   Po dokonaniu diagnozy, w przypadku stwierdzenia zużycia technicznego urządzenia i nieprzydatności do dalszego użytkowania, Wykonawca opracuje we własnym zakresie i na własny koszt opinię techniczną (ekspertyzę) tego urządzenia sporządzoną na piśmie w formie drukowanej. Ekspertyza powinna zawierać co najmniej: nazwę sprzętu, producenta, model, nr seryjny, fachowy opis uszkodzonego elementu, stwierdzenie przyczyny wystąpienia usterki (np. w wyniku niewłaściwej eksploatacji),  uzasadnienie braku celowości naprawy (np. koszt naprawy przewyższa wartość użytkową sprzętu).

11.   Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami dojazdu do miejsca wykonywania usługi. Koszt dojazdu do miejsca wykonywania usługi Wykonawca wkalkuluje w zaproponowaną cenę usługi.

12.   Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonywanie przedmiotu zamówienia.

 1.      Termin realizacji usługi:  od dnia podpisania umowy( jednak nie wcześniej niż 03.01.2022 r) do 30.11.2022 r.

 2.      Miejsce wykonywania usługi: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102

 3.      Forma płatności: przelew

 4.       Termin płatności: do 21 dni od daty dostarczenia do kancelarii jawnej 2 WOG prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z wymaganymi dokumentami (protokół odbioru, kosztorys naprawy, ksero dowodu zakupu wymienianych części).

W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, lub jego części (w podziale na zadania) prosimy o wypełnienie formularza ofertowego
(w załączeniu)

 najpóźniej do dnia :10.12.2021 r

 Załączniki:

1.      Wzór umowy

2.      Wykaz sprzętu Sekcji Wychowawczej ewidencjonowanego w 2 Wojskowym Oddziale Gospodarczym we Wrocławiu

UWAGA:

Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego

 Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 19 - umowa na naprawę.doc doc 109 2021-12-06 08:49:00 Postępowanie
Załączniki do umowy.docx docx 33.43 2021-12-06 08:49:00 Postępowanie
zasady postępowania z wykonawcami.docx docx 24.84 2021-12-06 08:49:00 Postępowanie
Wykaz sprzętu zad.1-3.pdf pdf 3020.34 2021-12-06 08:49:00 Postępowanie
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 22.42 2021-12-06 08:49:00 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 22.42 2021-12-06 08:49:00 Przedmiot zamówienia
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 22.42 2021-12-06 08:49:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Bieżąca naprawa(konserwacja) sprzętu RTV Bieżąca naprawa(konserwacja) sprzętu RTV

FORMULARZ OFERTOWY.d [...].docx

1 szt. 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Obornicka 100-102
50-984, Wrocław
(0)
2 Bieżąca naprawa(konserwacja) sprzętu fotograficznego Bieżąca naprawa(konserwacja) sprzętu fotograficznego

FORMULARZ OFERTOWY.d [...].docx

1 szt. - (0)
3 Bieżąca naprawa(konserwacja) drukarek Bieżąca naprawa(konserwacja) drukarek

FORMULARZ OFERTOWY.d [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 21dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 10 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, dojazdu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Marża za wymieniane części 40% Marża za wymieniane części (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 579