Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2021 08:49:00 |
Składania : | 10-12-2021 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul.
Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem
jest : bieżąca naprawa sprzętu :
Zadanie
1: RTV (telewizory, radia, instalacje antenowe TV i TV SAT),
Zadanie
2: fotograficznego
Zadanie
3: drukarek.
I.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie
wycena:
1. Roboczogodziny -60%
2. Wysokości marży na wymieniane części -40%
Jako najkorzystniejszą
Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów (Lp) wg
poniższego wzoru:
LP=Rbh+M
1) Punktacja za kryterium stawka 1
roboczogodziny (Rbh): oferta
z najniższą stawką brutto za
1 roboczogodzinę otrzyma maksymalną ilość punktów Rbh = 60, pozostałe oferty
zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej wg poniższego wzoru:
Cena roboczogodziny najkorzystniejszej
Rbh =
---------------------------------------------------------- x 60
Cena roboczogodziny badanej
2)Punktacja za kryterium marża (M). Punktacja za przedmiotowe kryterium będzie
przyznawana w poniższy
sposób:
0,00% - 40 pkt
do
2% - 30 pkt
do
4% -
20 pkt
do 6% - 10 pkt
do 8% - 0 pkt
II.
Warunki
zamówienia
1. Zamawiający chce podpisać z Wykonawcą umowę, której wartość będzie stanowić 35 000,00 zł. brutto w tym na :
Zadanie 1: 20 000,00
zł. brutto
Zadanie 2: 5 000,00 zł. brutto
Zadanie 3: 10 000,00
zł. brutto
2. W przypadku wykorzystania w/w kwoty na poszczególne zadania oraz dalszej konieczności prowadzenia napraw zostanie ona aneksowana.
3.
Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy używając
własnego sprzętu.
4.
Naprawa i (lub) konserwacja będzie każdorazowo
zakończona przeprowadzeniem testu działania
naprawionego (konserwowanego) sprzętu.
5.
Naprawy wykonywane będą z materiałów i części
dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały te
muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać wymogi norm polskich.
6.
Diagnostyka sprzętu przeznaczonego do naprawy będzie
odbywała się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Obornickiej 100-102, 50-984
Wrocław.
7.
Jeżeli po wykonaniu diagnostyki zajdzie konieczność
wymiany części lub podzespołu, to Wykonawca poda jego cenę (wg obowiązujących cen na rynku) i
przedstawi do akceptacji Zamawiającemu. Konieczne jest przedstawienie dowodu zakupu (może być kserokopia) od dostawcy.
8.
Naprawa sprzętu możliwa jest w siedzibie Wykonawcy.
Odbiór sprzętu na koszt Wykonawcy.
9. Zamawiającego
może nie zaakceptować wykonania usługi po proponowanych cenach wymienianych
części lub podzespołów i odstąpić od
wykonania naprawy. Koszt diagnostyki sprzętu zostanie zapłacony Wykonawcy.
10. Po dokonaniu diagnozy, w przypadku stwierdzenia zużycia technicznego urządzenia i nieprzydatności do dalszego użytkowania, Wykonawca opracuje we własnym zakresie i na własny koszt opinię techniczną (ekspertyzę) tego urządzenia sporządzoną na piśmie w formie drukowanej. Ekspertyza powinna zawierać co najmniej: nazwę sprzętu, producenta, model, nr seryjny, fachowy opis uszkodzonego elementu, stwierdzenie przyczyny wystąpienia usterki (np. w wyniku niewłaściwej eksploatacji), uzasadnienie braku celowości naprawy (np. koszt naprawy przewyższa wartość użytkową sprzętu).
11.
Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami
dojazdu do miejsca wykonywania usługi. Koszt dojazdu do miejsca wykonywania
usługi Wykonawca wkalkuluje w zaproponowaną cenę usługi.
12.
Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
1. Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy( jednak nie wcześniej niż 03.01.2022 r) do 30.11.2022 r.
2. Miejsce wykonywania usługi: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102
3. Forma płatności: przelew
4. Termin płatności: do 21 dni od daty dostarczenia do kancelarii jawnej 2 WOG prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z wymaganymi dokumentami (protokół odbioru, kosztorys naprawy, ksero dowodu zakupu wymienianych części).
W przypadku możliwości zrealizowania
wyżej wymienionego zamówienia, lub jego części (w podziale na zadania) prosimy
o wypełnienie formularza ofertowego
(w załączeniu)
najpóźniej
do dnia :10.12.2021 r
Załączniki:
1. Wzór umowy
2. Wykaz sprzętu Sekcji
Wychowawczej ewidencjonowanego w 2 Wojskowym Oddziale Gospodarczym we Wrocławiu
UWAGA:
Rozpoznanie
rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty