Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RG.271.1.21.2021.DM Dostawa w roku 2022 pelletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów

Deadlines:
Published : 02-12-2021 15:38:00
Placing offers : 10-12-2021 10:00:00
Offers opening : 10-12-2021 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ.pdf pdf 1198.98 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał nr. 1 - Formularz oferty.docx docx 29.42 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał nr. 2 Spełniania warunków w postępowaniu.doc doc 39 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał. 4 oświadczenie_wspólnie ubiegający się.doc doc 39 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał 2a - podmiot udost. zasoby.doc doc 37.5 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał nr 3 - wykluczenia.doc doc 40 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał 3a - wykluczenia udost. zasoby.doc doc 39.5 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał nr 5 oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 16.67 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał. nr 6 - wykaz.doc doc 32.5 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
zał nr 7- opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał nr 8 - projekt umowy.docx docx 26.32 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał nr 9 - aktualności.docx docx 20.75 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Zał. 10 oświdczenie podmiotu udost. zasoby.doc doc 38 2021-12-02 15:38:00 Proceeding
Pytania oraz odpowiedzi.pdf pdf 246.6 2021-12-09 13:10:55 Public message
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 199.67 2021-12-10 11:17:33 Public message
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ.pdf pdf 208.21 2021-12-27 09:56:27 Public message
Ogłoszenie o wyniku postepowania 12_01_22.pdf pdf 69.2 2022-01-12 16:45:57 Public message

Announcements

2022-01-12 16:45 Dominika Michalska Zamawiający podaje ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-12-27 09:56 Dominika Michalska Zamawiający podaje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2021-12-10 11:17 Dominika Michalska Zamawiający podaję informację z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2021-12-10 09:27 Dominika Michalska Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia publicznego, którego przedmiot stanowi DOSTAWA W ROKU 2022 PELLETU DRZEWNEGO DO SZKÓŁ I BUDYNKU ZARZĄDZANEGO PRZEZ GMINĘ NOWY DUNINÓW” zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 304 629,60 złotych brutto.
2021-12-09 13:10 Dominika Michalska Zamawiający udostępnia pytania i odpowiedzi dotyczące postępowania.

Pytania oraz odpowie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 316