Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-12-2021 15:36:00 |
Składania : | 08-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 614158907
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-13 10:21 | Małgorzata Babińska – Karaśkiewicz |
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
sp.
z
o.o.
(dalej
jako
„
Zamawiający”)
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
przedmiotem
którego
jest
wykonanie
badań
zanieczyszczenia
gleby
i
ziemi
na
terenie
planowanej
do
realizacji
inwestycji
budownictwa
mieszkalnego
przy
ul.
Darzyborskiej
zostały
złożone
4
oferty. W toku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę za wykonanie zamówienia tj. JARS Sp. z o.o. ponieważ na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień w zakresie ceny oferty Wykonawca nie potwierdził , iż prawidłowo skalkulował wykonanie przedmiotu Umowy i uwzględnił w cenie oferty wszystkie niezbędne do jego wykonania elementy. W wyniku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą pod względem kryterium oceny ofert, ofertę Wykonawcy Grunt-Test Dawid Matusiak z zaoferowaną ceną za wykonanie zamówienia w wysokości 24.000,00 zł netto tj. 29.520,00 zł brutto. |
2021-12-07 09:31 | Małgorzata Babińska – Karaśkiewicz |
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
sp.
z
o.o.
informuje,
iż
w
związku
z
toczącym
się
postępowaniem
wpłynęły
od
Wykonawców
następujące
zapytania:
Pytanie 1 „Nie jest możliwe wykonanie etapu V - badania szczegółowe podczas gdy nie zostały wykonane badania wstępne (etap IV). Proszę o weryfikację odpowiedzi na poprzednie pytanie". Odpowiedź 1 Zamawiający wyjaśnia, że Wykonawca powinien wykonać badania w takim zakresie i taki sposób, aby ich wyniki mogły zostać odebrane przez Regionalną Dyrekcje Ochrony Środowiska. Pytanie 2 „Jaki czas Państwo przewidują na wykonanie analiz laboratoryjnych?” Odpowiedź 2 Zamawiający wyjaśnia, że wykonanie przedmiotu umowy tj. wykonanie badań zanieczyszczenia gleby i ziemi, a także przedłożenie wyników z badań wraz z opinią, zgodnie z zapisami umowy winno być wykonane w terminie 3 tygodni licząc od dnia zawarcia Umowy. |
2021-12-06 12:52 | Małgorzata Babińska – Karaśkiewicz |
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
sp.
z
o.o.
informuje,
iż
w
związku
z
toczącym
się
postępowaniem
wpłynęło
od
Wykonawcy
następujące
zapytanie:
„
Według
Rozporządzenia
z
2016r.
MŚ
w
sprawie
sposobu
prowadzenia
oceny
zanieczyszczenia
powierzchni
ziemi,
w
art
5,
tereny
zanieczyszczone
identyfikuje
się
w
pięciu
etapach
-
proszę
o
wskazanie
który/e
etap/etapy
jest
przedmiotem
zapytania
i
dołączenie
niezbędnych
materiałów
z
realizacji
poprzednich
etapów
o
ile
były
wykonane.
Dodatkowo
prosimy
o
przedłużenie
czasu
składania
ofert
o
3
dni
robocze
od
momentu
otrzymania
odpowiedzi
na
Nasze
pytanie”.
Zamawiający wyjaśnia, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań w zakresie określonym w rozporządzeniu dla etapu V. Ponadto informuję, że wcześniejsze etapy nie były wykonywane. Inwestor posiada jedynie badania geotechniczne terenu. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zmienia się termin składania ofert z dnia 07.12.2021 r. godz. 10:00, na dzień 08.12.2021 r. godz. 10:00 |
Komunikaty