Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 13/DZP/2021 Dostawa drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego

Termin:
Zamieszczenia : 02-12-2021 15:06:00
Składania : 13-12-2021 09:30:00
Otwarcia : 13-12-2021 09:45:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2021_BZP 00297114_01.pdf pdf 377.55 2021-12-02 15:06:00 Postępowanie
SWZ 13.DZP.2021.docx docx 128.94 2021-12-02 15:06:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SWZ.xlsx xlsx 105.77 2021-12-02 15:06:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi 07.12.2021.pdf pdf 856.97 2021-12-07 15:42:01 Publiczna wiadomość
załącznik nr 2 do SWZ - modyfikacja z dnia 07.12.2021.xlsx xlsx 108.46 2021-12-07 15:42:01 Publiczna wiadomość
2021_BZP 00305711_01.pdf pdf 38.6 2021-12-08 14:11:56 Publiczna wiadomość
Modyfikacja 08.12.2021.pdf pdf 779.97 2021-12-08 14:11:56 Publiczna wiadomość
załącznik nr 2 do SWZ - modyfikacja z dnia 08.12.2021.xlsx xlsx 108.47 2021-12-08 14:11:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 13.12.2021.pdf pdf 415.84 2021-12-13 14:42:25 Publiczna wiadomość
pismo o wyniku 20.01.2022.pdf pdf 539.37 2022-01-20 15:03:22 Publiczna wiadomość
2022_BZP 00062430_01.pdf pdf 310.5 2022-02-18 15:15:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-18 15:15 Anna Karczmarczyk-Tryc Ogłoszenie o wyniku postępowania 18.02.2022 r.

2022_BZP 00062430_01 [...].pdf

2022-01-20 15:03 Anna Karczmarczyk-Tryc INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY oraz UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCI NR 4, 5, 6, 8, 11, 16 i 17. 20.01.2022 r.

pismo o wyniku 20.01 [...].pdf

2021-12-20 09:13 Anna Karczmarczyk-Tryc Zamawiający informuje, iż w wyniku omyłki pisarskiej kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia podana w dniu 13.12.2021 r. wynosi:
Część nr 1-17: 341 767,000 zł brutto.
Kwoty na sfinansowanie poszczególnych części pozostają bez zmian.
2021-12-13 14:42 Anna Karczmarczyk-Tryc Informacja z otwarcia ofert 13.12.2021 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-13 09:30 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia brutto wynosi:
Część nr 1-17: 263 259,00 zł brutto, w tym:
Cześć nr 1: 77 783,76 zł brutto;
Część nr 2: 21 383,49 zł brutto;
Część nr 3: 153 392,10 zł brutto;
Część nr 4: 1 501,45 zł brutto;
Część nr 5: 6 455,16 zł brutto;
Część nr 6: 184,50 zł brutto;
Część nr 7: 2 251,04 zł brutto;
Część nr 8: 307,50 zł brutto;
Część nr 9: 23 000,00 zł brutto;
Część nr 10: 7 900,00 zł brutto;
Część nr 11: 6 600,00 zł brutto;
Część nr 12: 50,00 zł brutto;
Część nr 13: 34 620,00 zł brutto;
Część nr 14: 3 450,00 zł brutto;
Część nr 15: 1 570,00 zł brutto;
Część nr 16: 918,00 zł brutto;
Część nr 17: 400,00 zł brutto;
2021-12-08 14:11 Anna Karczmarczyk-Tryc Modyfikacja z dnia 08.12.2021 r.

2021_BZP 00305711_01 [...].pdf

Modyfikacja 08.12.20 [...].pdf

załącznik nr 2 do SW [...].xlsx

2021-12-07 15:42 Anna Karczmarczyk-Tryc Pytania i odpowiedzi 07.12.2021 r.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

załącznik nr 2 do SW [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 779