Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-12-2021 15:05:00 |
Składania : | 10-12-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 10-12-2021 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania, świadczenia usług w zakresie utrzymania wszystkich punktów świetlnych i towarzyszącej im infrastruktury, stanowiącej własność Gminy Kosakowo.
Utrzymanie punktów świetlnych i towarzyszącej im infrastruktury będzie realizowane poprzez eksploatację, konserwację i remonty w zakresie niezbędnym do utrzymania ich w należytym stanie technicznym (wynikającym z obowiązujących przepisów), a w szczególności poprzez
a) oględziny i przeglądy tras linii napowietrznych i kablowych,
b) przeglądy techniczne oraz mycie opraw/kloszy,
c) wymianę źródeł światła,
d) malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarń, szafek i tablic rozdzielczych,
e) pomiar skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami
f) wymianę wyeksploatowanych tablic i szafek,
g) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem,
h) naprawę lub wymianę uszkodzonych przewodów
i) podwieszenie zerwanych przewodów,
j) wymianę opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów (koszt zakupu ponosi Zamawiający)
k)
likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego
oraz całodobową dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami
oświetleniowymi.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 058 660 43 08
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty