Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ART.BIUR. i PAPIER KSER. /2022 Zakup i sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do siedziby Spółki i punktów obsługi klienta (POK) w Poznaniu na rok 2022.

Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2021 12:54:00
Składania : 08-12-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:

Dod. informacje znajdują się w pozycji "Przedmiot zamówienia" (przy punkcie nr 1 i 2):

- załącznik nr 2-AB do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022 (AB-artykuły biurowe)

- załącznik nr 2-PK do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022 (PK-papier kserograficzny)


oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) w pozycji "Kryteria i warunki formalne" (przy punkcie nr 7):

- załącznik PPU-UMOWA - AB 2022

- załącznik PPU-UMOWA - PK 2022

- załącznik nr 3 do umowy - Lista punktów obsługi klienta 2022


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 92

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 3 do umowy - Lista punktów obsługi klienta 2022.doc doc 43.5 2021-12-01 13:21:25 Postępowanie
Zał. 2-PK do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022.xls xls 12.5 2021-12-01 12:54:00 Przedmiot zamówienia
Zał. 2-AB do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022.xls xls 57 2021-12-01 12:54:00 Przedmiot zamówienia
PPU-UMOWA - AB 2022.doc doc 73 2021-12-01 12:54:00 Kryterium
PPU-UMOWA - PK 2022.doc doc 60 2021-12-01 12:54:00 Kryterium
Zał. 2-AB do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022.xls xls 57 2021-12-01 12:54:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-01 13:11 Tomasz Michalak W związku ze zmianami w zał. nr 2-AB postepowanie wydłużono do dnia 8.12.2021 do godz. 12:00
2021-12-01 12:54 Tomasz Michalak Dzień dobry.
W dniu dzisiejszym 1.12.2021r. wystawiający dokonał poprawy w załączniku nr: 2-AB do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022 (w pozycji nr "przedmiotu zamówienia".
Zmiana dotyczą błędnych jednostek miary i ilości przy kilku pozycjach, zaznaczone po zmianach kolorem tła szarego:
- pozycje 60 i 61 (Koszulki...)
- pozycje 86-89 (Skoroszyty...)

Zał. 2-AB do umowy - [...].xls

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ARTYKUŁY BIUROWE Artykuły biurowe - zestawienie różnych artykułów biurowych będących przedmiotem naszego zamówienia znajduje się w załączniku nr 2-AB jako "Formularz rzeczowo-cenowy - Artykuły biurowe", który należy wypełnić wyceniając poszczególne pozycje. Łączna wartość formularza jest całościową wyceną jako 1 komplet złożonego zamówienia. Prosimy o podanie łącznej wartości z załączonego i wycenionego przez Państwa formularza.

Zał. 2-AB do umowy - [...].xls

1 komplet - (0)
2 PAPIER KSEROGRAFICZNY Papier kserograficzny - zestawienie trzech rodzajów papieru do drukarek będących przedmiotem naszego zamówienia znajduje się w załączniku nr 2-PK jako "Formularz rzeczowo-cenowy - Papier kserograficzny", który należy wypełnić wyceniając poszczególne pozycje. Łączna wartość formularza jest całościową wyceną jako 1 komplet złożonego zamówienia. Prosimy o podanie łącznej wartości z załączonego i wycenionego przez państwa formularza.

Zał. 2-PK do umowy - [...].xls

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin dostaw - Sukcesywna dostawa i artykułów biurowych i papieru kserograficznego do siedziby Spółki i punktów obsługi klienta (POK) w Poznaniu, wraz z rozładunkiem w miejscu przeznaczenia i wniesieniem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Dostawy w terminie do 3 dni od momentu zgłoszenia zamówienia/zapotrzebowania na papier kserograficzny lub artykuły biurowe. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Zamówienia artykułów biurowych i papieru kserograficznego na rok 2022. Od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Projektowane Postanowienia Umowny - Artykuły biurowe - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

PPU-UMOWA - AB 2022. [...].doc

(0)
8 Projektowane Postanowienia Umowny - Papier kserograficzny - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

PPU-UMOWA - PK 2022. [...].doc

(0)
9 Dodatkowe zamówienia - Jeżeli w trakcie realizacji Umowy wystąpi konieczność zakupu artykułów niewymienionych w "Przedmiocie zamówienia", tj. w załączniku nr 2-AB i nr 2-PK, a niezbędnych do funkcjonowania Zamawiającego, dopuszcza się ich zamówienie u Wykonawcy w ramach zawartej Umowy z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe tych artykułów nie mogą być wyższe od cen hurtowych oferowanych przez Wykonawcę. Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 256