Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-12-2021 12:54:00 |
Składania : | 08-12-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia:
Dod. informacje znajdują się w pozycji "Przedmiot zamówienia" (przy punkcie nr 1 i 2):
- załącznik nr 2-AB do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022 (AB-artykuły biurowe)
- załącznik nr 2-PK do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022 (PK-papier kserograficzny)
oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) w pozycji "Kryteria i warunki formalne" (przy punkcie nr 7):
- załącznik PPU-UMOWA - AB 2022
- załącznik PPU-UMOWA - PK 2022
- załącznik nr 3 do umowy - Lista punktów obsługi klienta 2022
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 92
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-01 13:11 | Tomasz Michalak | W związku ze zmianami w zał. nr 2-AB postepowanie wydłużono do dnia 8.12.2021 do godz. 12:00 |
2021-12-01 12:54 | Tomasz Michalak |
Dzień
dobry. W dniu dzisiejszym 1.12.2021r. wystawiający dokonał poprawy w załączniku nr: 2-AB do umowy - Formularz rzeczowo-cenowy 2022 (w pozycji nr "przedmiotu zamówienia". Zmiana dotyczą błędnych jednostek miary i ilości przy kilku pozycjach, zaznaczone po zmianach kolorem tła szarego: - pozycje 60 i 61 (Koszulki...) - pozycje 86-89 (Skoroszyty...) |
Komunikaty