Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4251.39.2021.AWP „Wykonanie termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Miodowa 1-3 w Jastrzębiu-Zdroju”

Anna Sitkiewicz
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 01-12-2021 12:27:00
Składania : 15-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 15-12-2021 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

1. Zamawiający:

Miejski Zarząd Nieruchomości

działający w imieniu
Wspólnoty Mieszkaniowej Miodowa 1-3 w Jastrzębiu-Zdroju

ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój

Adres:

44-330 Jastrzębie-Zdrój Ul. 1 Maja 55

e-mail: logistyka@mznjastrzebie.pl

adres strony internetowej: www.mzn.jastrzebie.pl

Godziny urzędowania: od 700 do 1500 (od poniedziałku do piątku)


2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.


3. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1. Przedmiotem zamówienia roboty polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Miodowej 1-3 w Jastrzębiu-Zdroju zgodnie ze STWiOR (Załącznik nr 6 do IWZ) oraz dokumentacją projektową (Załącznik nr 7 do IWZ).

Zakres robót:

- ocieplenie ścian zewnętrznych,

- ocieplenie stropu nad piwnicami,

- ocieplenie poddasza,

- wymiana stolarki okiennej w piwnicach,

- demontaż i montaż istniejących urządzeń znajdujących się na elewacji,

- demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich,

- demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej,

- wymiana wszystkich parapetów zewnętrznych,

- demontaż i montaż krat w oknach piwnic,

- zlikwidowanie zejść do zsypów,

- inne roboty niezbędne do wykonania zadania w całości.

UWAGA: w dokumentacji projektowej przewidziano tynk mozaikowy na wejściu do klatek, należy przewidzieć w tym miejscu płytki ceramiczne.

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb realizacji zadania oraz zasady rozliczania robót określa STWiOR (Załącznik nr 6 do IWZ), dokumentacja projektowa (Załącznik nr 7 do IWZ), przedmiar robót (Załącznik nr 8 do IWZ) wraz z opinią ornitologiczną i chiropterologiczną (Załącznik nr 9 do IWZ) i decyzjami: pozwoleniem na budowę wraz z decyzją RDOŚ (Załącznik nr 10 do IWZ), które stanowią integralną część IWZ. Wszystkie ww. dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.

Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót, nie powinien być traktowany jako podstawa do wyceny robót. Wycena robót powinna opierać się na opisie robót, własnych pomiarach i przeprowadzonej wizji w terenie wraz z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności, materiałów i nakładów niezbędnych do wykonania zadania.

Roboty budowlane winny być przeprowadzone zgodnie z ww. dokumentami oraz przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.

3.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do IWZ.

3.4 W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


4. Termin realizacji robót:

4.1. Zawarcie umowy planowane jest nie wcześniej niż 15.03.2022 r., z tym że termin zawarcia umowy na realizację zadania uzależniony będzie od:

a) akceptacji Wykonawcy/oferty przez Wspólnotę Mieszkaniową,

b) akceptacji kosztów realizacji robót przez Wspólnotę Mieszkaniową,

c) terminu uzyskania środków finansowych na realizację robót przez Wspólnotę Mieszkaniową.

4.2. Przekazanie frontu robót: do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

4.3. Termin rozpoczęcia robót: od dnia przekazania frontu robót.

4.4. Termin wykonania: maksymalnie do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy.

4.5. Za termin zakończenia robót uważa się datę podpisania końcowego protokołu odbioru robót.


5. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały:

a) gwarancja: minimum 5 lat.

b) rękojmia: minimum 5 lat.


6. Wymagania wobec Wykonawcy:

6.1. Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w pełnym lub ograniczonym zakresie pozwalającym na realizację zadania, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

6.2. Posiadanie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa na dzień składania dokumentu dla osoby wskazanej w pkt 6.1 wyżej,

6.3. Dysponowanie osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie nadzoru ornitologicznego oraz chiropterologicznego, które będą pełnić ww. nadzór przez cały okres trwania umowy (Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wymienionych uprawnień),

6.4. Dysponowanie min. 4 osobami posiadającymi badania wysokościowe do pracy na wysokości,

6.5. Wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków mieszkalnych lub użytkowych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda.

6.6. W przypadku wyboru oferty jako oferty najkorzystniejszej przed podpisaniem umowy, Wykonawca dostarczy kserokopię opłaconej polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zawartą na okres realizacji umowy, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wyżej podaną wartość.


7. Informacje o sposobie porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym:

7.1. Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 09.12.2021 r. do godz 12:00.

7.2. Wyjaśnienia i odpowiedzi zamieszczane będą na stronie Platformy Zakupowej Open Nexus w zakładce właściwego postępowania.

7.3. Szczegółowych informacji w zakresie obsługi platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta Platformy Zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.


8. Do oferty należy dołączyć:

a) wypełniony druk FORMULARZ OFERTY stanowiący Załącznik nr 1 do IWZ,

b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu - jeśli oferta zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy,

c) kopię uprawnień kierownika budowy w pełnym lub ograniczonym zakresie pozwalającym na realizację zadania, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

d) kopię aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót, o którym mowa w ppkt c) wyżej,

e) oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 2 od IWZ o dysponowaniu przez cały okres trwania umowy osobami
z doświadczeniem, która będzie pełnić nadzór ornitologiczny oraz chiropterologiczn
y,

f) oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3 do IWZ – dotyczy osób posiadających badania wysokościowe do pracy na wysokości,

g) wykaz robót (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, np. referencje, poświadczenia.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty określające czy te roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował roboty na rzecz MZN lub Wspólnot Mieszkaniowych, w imieniu których działa MZN, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a MZN.

h) kosztorys uproszczony wraz z zestawieniem materiałów i ich cenami jednostkowymi,

UWAGA: Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego, kosztorys ofertowy nie będzie podlegał ocenie.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2. IWZ.odt odt 121.96 2021-12-01 12:27:00 Postępowanie
Projekt.zip zip 11608.16 2021-12-01 12:27:00 Postępowanie
Przedmiary.zip zip 283.29 2021-12-01 12:27:00 Postępowanie
Audyt energetyczny.pdf pdf 807.38 2021-12-01 12:27:00 Postępowanie
Decyzja PnB.pdf pdf 1053.07 2021-12-01 12:27:00 Postępowanie
Opinia ornitologiczna.pdf pdf 3235.88 2021-12-01 12:27:00 Postępowanie
STWIOR - Miodowa 1-3.pdf pdf 588.3 2021-12-01 12:27:00 Postępowanie
WPN.6401.606.2021.MS1 decyzja termomodernizacja budynku - ul. Miodowa 1-3 w Jastrzębiu-Zdroju.pdf pdf 174.08 2021-12-01 12:27:00 Postępowanie
3. Ogłoszenie o przetargu.odt odt 37.41 2021-12-01 12:41:51 Postępowanie
odpowiedź na zapytanie.pdf pdf 101.81 2021-12-08 11:16:43 Publiczna wiadomość
odpowiedź na zapytanie2.pdf pdf 100.69 2021-12-09 11:02:39 Publiczna wiadomość
10. Protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 68.83 2021-12-15 14:15:20 Publiczna wiadomość
18. informacja do Wykonawców.pdf pdf 101.03 2022-01-25 13:57:14 Publiczna wiadomość
19. ogłoszenie wyników.pdf pdf 101.33 2022-03-16 11:41:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-16 11:41 Agnieszka Wojtal-Popko Ogłoszenie wyników postępowania w załączniku

19. ogłoszenie wynik [...].pdf

2022-01-25 13:57 Agnieszka Wojtal-Popko W załączeniu informacja do Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu.

18. informacja do Wy [...].pdf

2021-12-15 14:15 Agnieszka Wojtal-Popko Protokół z otwarcia ofert w załączeniu

10. Protokół z otwar [...].pdf

2021-12-09 11:02 Agnieszka Wojtal-Popko Odpowiedzi na pytania Wykonawcy w załączeniu.

odpowiedź na zapytan [...].pdf

2021-12-08 11:16 Katarzyna Pietryja Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie Wykonawcy.

Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

odpowiedź na zapytan [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia Cena nie jest kryterium oceny ofert. Stawka podatku VAT wynosi 8%. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - należy dołączyć wypełniony Formularz Ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi - należy dołączyć wypełniony załącznik nr 4 do IWZ oraz referencje lub poświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 kopię uprawnień kierownika budowy w pełnym lub ograniczonym zakresie pozwalającym na realizację zadania, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z kopią aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót - należy dołączyć do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 2 do IWZ - należy dołączyć wypełniony załącznik nr 2 do IWZ (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 oświadczenie zgodne z Załącznikiem nr 3 do IWZ - należy dołączyć wypełniony załącznik nr 3 do IWZ (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 kosztorys uproszczony wraz z zestawieniem materiałów i ich cenami jednostkowymi, - należy dołączyć do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu - należy dołączy jeśli oferta zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy, (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 932