Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-12-2021 09:32:00 |
Składania : | 08-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-12-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Rir.271.55.2021
Dobrzyniewo Duże, dnia 01.12.2021 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Działając w imieniu Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, zapraszam do złożenia ofert na wykonanie usługi,1) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Sprawowanie kompleksowego nadzoru
inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Instalacje OZE dla mieszkańców Gminy
Dobrzyniewo Duże – II etap”, z
udziałem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach dofinansowania do projektów realizowanych w ramach Lokalnej Strategii
Rozwoju Lokalnej Grupy Działania -Puszcza Knyszyńska; Działanie 8.6.
Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego, w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Realizowana w ramach
wniosku nr WND-RPPD.08.06.00-20-0556/21 w zakresie kontroli
instalacji fotowoltaicznych – ex post i wszelkiej dokumentacji
techniczno-branżowej przez mieszkańców -ex ante i ex post.
2)
Zakres prac:
Zakres prac obejmuje kompleksową
kontrolę instalacji fotowoltaicznych (w
ilości ok. 35 instalacji
fotowoltaicznych) zamontowanych przez mieszkańców w swoich gospodarstwach
domowych -ex post. – około 35 adresów.
Wykonawca jest zobowiązany do przejęcia czynności ciążących
na Zamawiającym – Grantodawcy tj. kontroli prawidłowości montażu i działania
w/w instalacji w miejscu ich zainstalowania
(ok. 35adresów na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże) -ex post.
Niezależnie
od tych obowiązków Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1)
weryfikacji składanej przez mieszkańców
dokumentacji technicznej instalacji do Grantodawcy,
2)
weryfikacji technicznej Budynku mieszkalnego
i/lub niemieszkalnego na którym mam być zainstalowana instalacja
fotowoltaiczna. Weryfikacja będzie polegała na sprawdzeniu możliwości montażu
instalacji w danej lokalizacji ( wizji lokalnej ),
2) kontroli
i ocenie poprawności wykonania instalacji zgodnie z wytycznymi zadania oraz
obowiązującymi normami i przepisami, aktualnie dostępną wiedzą techniczną i
sztuką budowlaną.
3)
Sposób realizacji zamówienia:
1.
Mieszkaniec powinien przesłać Inspektorowi (na
wskazany adres mailowy) gotowość odbioru instalacji (po jej montażu) wraz z
wszystkimi wymaganymi dokumentami wymienionymi w Regulaminie. Na weryfikację
przesłanej dokumentacji Inspektor ma 7 dni roboczych.
2.
Zamawiający dopuszcza telefoniczny, e-mailowy
sposób kontaktu Wykonawcy z Grantobiorcami.
3.
Inspektor
nadzoru musi posiadać wymagane prawem uprawnienia.
4.
Inspektor nadzoru będzie reprezentował
Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami
niniejszego zapytania ofertowego.
5.
Podstawowe obowiązki osoby nadzorującej:
a)
Zachowanie należytej staranności przy
wykonywaniu przedmiotu umowy,
b)
Reprezentowanie inwestora przez sprawowanie
kontroli zgodności dokumentacji technicznej i wykonawczej przedkładanej
przez mieszkańców z przepisami prawa i
wiedzy technicznej w tym zakresie,
c)
Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego
w sposób nieprzerwany i niezakłócony,
d)
Sprawdzanie jakości wykonywanych robót,
dokumentacji powykonawczej oraz zgodności zamontowanych instalacji
fotowoltaicznych i solarnych z dokumentacją przedłożoną Grantodawcy poprzez
podpisanie protokołu odbioru,
e)
Żądanie od mieszkańców /Wykonawców dokumentów,
atestów i certyfikatów dopuszczających do montażu instalacji,
f)
Kontrola zgodności zakresu wykonanych robót
montażowych z opisami technicznymi oraz warunkami umowy z Wykonawcą robót
montażowych,
g)
Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej
powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii
rzeczoznawców,
h)
Inspektor nadzoru ma prawo żądać dokonania
poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także
wstrzymania dalszych prac montażowych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła
wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem.
4).
Przedmiot zamówienia został opisany następującym kodem CPV:
Kod CPV – 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
5).
Warunki udziału w postępowaniu
O
udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w
postępowaniu, mianowicie dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia –
Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła
funkcję inspektora nadzoru i zostanie skierowana do realizacji przedmiotu
zamówienia, która łącznie spełnia poniższe wymagania:
1)
posiada uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2)
posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na
stanowiskach kierowniczych związanych z kierowaniem realizacją lub nadzorem nad
realizacją inwestycji budowlanych,
Na potwierdzenie spełnienia
warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z
ofertą:
1)
wykaz
osób skierowanych do realizacji
zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
wraz dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień przez osobę
wskazaną w tym wykazie i dokumentem potwierdzającym członkostwo w Polskiej
Izbie Inżynierów Budownictwa;
Dokumenty załączone do
wykazu potwierdzające uprawnienia i doświadczenie powinny być poświadczone
przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Uwaga: Jeżeli wykonawca jest
osobą fizyczną, która samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w
postępowaniu i będzie realizować zamówienie, wówczas jako inspektora nadzoru w
wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do rozeznania
cenowego należy wskazać samego wykonawcę.
6). Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia
podpisania umowy do dnia zakończenia projektu pn: „Instalacje OZE dla mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże – II etap”,
(wypłaty
ostatniego Grantu).
Przewidywany termin podpisania umowy 15.12.2021
zaś zakończenie Projekt: 30.06.2022 r. Termin może ulec zmianie w przypadku
zmiany terminu realizacji przedsięwzięcia przez mieszkańców.
7).
Kryterium oceny ofert:
Kryterium
oceny ofert: cena - 100 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,
która zawiera najniższą cenę ofertową brutto.
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej z uwagi na to,
że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie – Zamawiający wezwie tych
Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych. Cena wskazana w ofercie
dodatkowej nie może być wyższa niż cena zaoferowana w uprzednio złożonej
ofercie.
8).
Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną
do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz.
9). Oferta winna zawierać:
1)
wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr
1.
2) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wraz dokumentem potwierdzającym posiadanie uprawnień przez osobę wskazaną w tym wykazie i dokumentem potwierdzającym członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa;
10). Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo – w terminie: do dnia 8 grudnia 2021 r. do godz. 10:00.
11).
Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w niniejszym zapytaniu
ofertowym.
12).
Zamawiający w toku badania i oceny ofert wezwie wykonawców do złożenia
wyjaśnień dotyczących przedłożonych dokumentów, a w przypadku niekompletności
oferty w zakresie wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie od ich
uzupełnienia.
13).
Zamawiający poprawi w treści oferty:
a)
Oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,
b)
Inne omyłki polegające na niezgodności oferty
z treścią zapytania ofertowego niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, o
których Zamawiający powiadomi wykonawcę, a wykonawca wyrazi na nie zgodę.
14).
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą
ofertę w oparciu o kryterium wyboru określone w ogłoszeniu o zamówieniu.
15). W uzasadnionych przypadkach Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
16). Klauzula informacyjna z
art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
1)
Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w
Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta
2)
Kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu
3)
Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu „Instalacje
OZE dla mieszkańców Gminy Dobrzyniewo Duże” z udziałem środków pochodzących z
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie projektu pn.
„Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w Gminie Dobrzyniewo Duże” w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020,
Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.1 Energetyka oparta
na odnawialnych źródłach energii. Realizowana w ramach umowy nr
UDA-RPPD.05.01.00-20-0914/20-00 z dn. 23.02.2021” prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
4)
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018
r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5)
Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6)
obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)
w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8)
posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na podstawie art.
16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
−
na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
***;
−
prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)
nie przysługuje
Pani/Panu:
−
w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
1.
Wzór umowy
2.
Wykaz osób wzór
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże
Wojciech Cybulski
2021-12-15 10:43 | Iwona Perkowska | Informacja o wyborze oferty |
2021-12-14 14:05 | Iwona Perkowska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty