Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: POK1/KW/11/2021/04 Rycerska 35 - naprawa nawierzchni drogi za obiektem użytkowym.

Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2021 13:36:00
Składania : 06-12-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61-41-58-701

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IV_Naprawa nawierzchni drogi przy obiekcie użytkowym ul. Rycerska 35 w Poznaniu kosztorys ofertowy.pdf pdf 279.43 2021-11-30 13:36:14 Kryterium
IV_STWIOR Naprawa nawierzchni drogi ul. Rycerska 35.pdf pdf 93.49 2021-11-30 13:36:24 Kryterium
IV_IPU -Rycerska 35.pdf pdf 535.91 2021-11-30 13:36:33 Kryterium

Komunikaty

2021-12-07 14:55 Katarzyna Wujec Szanowni Państwo, w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę „PB HAUS Sp. z o. o. Sp. K” z siedzibą ul. Wilkowicka 47, 64-100 Leszno, za łączną kwotę brutto 136 948.18 PLN brutto "
2021-12-07 14:54 Katarzyna Wujec Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia „Rycerska 35 - naprawa nawierzchni drogi za obiektem użytkowym”: wynosi: 141 600,76 PLN brutto (115 122,57 PLN netto).

Lista złożonych w terminie i otwartych ofert:
1. VIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 60-539 Poznań, św. Wawrzyńca 1A, NIP 7811911940, w kwocie 146 187.30 PLN brutto (118 851.46 PLN netto)
2. PB HAUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, 64-100 Leszno, ul. Wilkowicka 47, NIP 6972375127, w kwocie 136 948.18 PLN brutto (111 339.98 PLN netto)

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rycerska 35 - naprawa nawierzchni drogi za obiektem użytkowym. Rozebranie istniejącej nawierzchni, roboty ziemne, roboty pomiarowe, profilownie terenu, wykonanie nawierzchni, wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów rozbiórkowych. 1 robota budowlana Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Roboty należy wykonać w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję". (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się". (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję".

IV_IPU -Rycerska 35. [...].pdf

(0)
7 STWiOR - Prosimy potwierdzić akceptację Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wpisując "Akceptuję".

IV_STWIOR Naprawa n [...].pdf

(0)
8 Uprawnienia - Prosimy załączyć skan uprawnień, oraz potwierdzenie przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Kosztorys ofertowy - Proszę załączyć w formacie .pdf uzupełniony o wartość poszczególnych robót kosztorys ofertowy (załączono plik w postępowaniu). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

IV_Naprawa nawierzch [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 243