Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-11-2021 14:13:00 |
Składania : | 09-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-12-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-20 14:26 | Sławomir Jastrzębski | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-12-13 15:19 | Sławomir Jastrzębski | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-12-09 10:45 | Sławomir Jastrzębski |
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2021-12-09 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:611.200,00 PLN brutto |
2021-12-06 15:38 | Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2,
3,
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2021
r.,
poz.
1129
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytania
zadanego
przez
Wykonawcę
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi: Pytanie nr 1: W odniesieniu do projektu umowy dotyczącego postępowania nr ref. WZP-4437/21/291/Z wnosimy następujące uwagi: § 5 ust. 2 – wnioskujemy o to, aby czas na wymianę sprzętu na nowy wynosił 21 dni i powinien być liczony od dnia dostarczenia sprzętu do Wykonawcy, a nie od dnia zgłoszenia mailowego. § 6 ust. 1 – wnioskujemy o zmiany w „ppkt d)” i zmianę z 5% na 0,5% § 6 ust. 2 wnioskujemy o zmianę na brzmienie: Wykonawca nie będzie obciążony karami, jeśli do niewykonania lub nienależytego wykonania umowy ramowej doszło z przyczyn niezależnych od niego lub z powodu okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający albo z powodu działania tzw. siły wyższej. Oraz dodanie, w tym § należy dodać dwa dodatkowe postanowienia: 1. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, Zamawiający nie może potrącić kary umownej zastrzeżonej na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, z wynagrodzenia Wykonawcy lub z innych jego wierzytelności, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii. 2. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, bieg terminu przedawnienia roszczenia Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1, nie rozpoczyna się, a rozpoczęty ulega zawieszeniu. Upływ terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 120 dni od dnia odwołania tego ze stanów, który obowiązywał jako ostatni. Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający informuje, że dokonuje następującej zmiany Rozdz. XIX §5 ust. 2 SWZ, który otrzymuje brzmienie: "W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad asortymentu lub wystąpi brak możliwości wymiany uszkodzonych podzespołów Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego asortymentu na nowy, wolny od wad, zgodny z umową ramową i jej załącznikami, w terminie do 21 dni roboczych, licząc od daty złożenia przez Zamawiającego reklamacji drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w §3 ust. 2. Okres gwarancji asortymentu podlegającego wymianie ulega automatycznie wydłużeniu o czas wykonania wymiany". Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje pozostałe zapisy Rozdz. XIX SWZ. Zamawiający informuje o następujących zmianach SWZ: Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie: „1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 07.01.2022 r.” Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje brzmienie: „11. Termin składania ofert upływa w dniu 09.12.2021 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.” Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie: „1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 09.12.2021r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.” Zmiany oraz wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. |
Komunikaty