Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-4437/21/291/Z Dostawa gogli noktowizyjnych

Sławomir Jastrzębski
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2021 14:13:00
Składania : 09-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 09-12-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 936 2021-11-29 14:13:00 Postępowanie
zał do edycji.docx docx 25.91 2021-11-29 14:13:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 94.04 2021-11-29 14:13:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 40 2021-12-06 15:38:51 Publiczna wiadomość
pytiodp4437.pdf pdf 149.86 2021-12-06 15:38:51 Publiczna wiadomość
infootw4437.pdf pdf 48.76 2021-12-09 10:45:45 Publiczna wiadomość
wybwww4437.pdf pdf 77.74 2021-12-13 15:19:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 60.1 2021-12-20 14:26:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-20 14:26 Sławomir Jastrzębski Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-12-13 15:19 Sławomir Jastrzębski Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

wybwww4437.pdf

2021-12-09 10:45 Sławomir Jastrzębski
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

infootw4437.pdf

2021-12-09 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:611.200,00 PLN brutto
2021-12-06 15:38 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 2, 3, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:


Pytanie nr 1:
W odniesieniu do projektu umowy dotyczącego postępowania nr ref. WZP-4437/21/291/Z wnosimy następujące uwagi:

§ 5 ust. 2 – wnioskujemy o to, aby czas na wymianę sprzętu na nowy wynosił 21 dni i powinien być liczony od dnia dostarczenia sprzętu do Wykonawcy, a nie od dnia zgłoszenia mailowego.

§ 6 ust. 1 – wnioskujemy o zmiany w „ppkt d)” i zmianę z 5% na 0,5%

§ 6 ust. 2 wnioskujemy o zmianę na brzmienie:

Wykonawca nie będzie obciążony karami, jeśli do niewykonania lub nienależytego wykonania umowy ramowej doszło z przyczyn niezależnych od niego lub z powodu okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający albo z powodu działania tzw. siły wyższej.

Oraz dodanie, w tym § należy dodać dwa dodatkowe postanowienia:
1. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, Zamawiający nie może potrącić kary umownej zastrzeżonej na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, z wynagrodzenia Wykonawcy lub z innych jego wierzytelności, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii.
2. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, bieg terminu przedawnienia roszczenia Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1, nie rozpoczyna się, a rozpoczęty ulega zawieszeniu. Upływ terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 120 dni od dnia odwołania tego ze stanów, który obowiązywał jako ostatni.

Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że dokonuje następującej zmiany Rozdz. XIX §5 ust. 2 SWZ, który otrzymuje brzmienie:
"W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad asortymentu lub wystąpi brak możliwości wymiany uszkodzonych podzespołów Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego asortymentu na nowy, wolny od wad, zgodny z umową ramową i jej załącznikami, w terminie do 21 dni roboczych, licząc od daty złożenia przez Zamawiającego reklamacji drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w §3 ust. 2. Okres gwarancji asortymentu podlegającego wymianie ulega automatycznie wydłużeniu o czas wykonania wymiany".
Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje pozostałe zapisy Rozdz. XIX SWZ.


Zamawiający informuje o następujących zmianach SWZ:

Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 07.01.2022 r.”

Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje brzmienie:
„11. Termin składania ofert upływa w dniu 09.12.2021 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.”

Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 09.12.2021r., o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.”


Zmiany oraz wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

pytiodp4437.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 471